Gênante momenten op gebied van jongens

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 14:55

ik heb ook wel wat..

zat met mijn vriend op de bank, hij lag half op de bank op zijn elleboog steunend, hij lag een beetje op zijn zij.
We waren een beetje aan het dollen en ik lig ook half onderuit op mijn rug en mijn been had ik over zijn hoofd gelegd, dus zijn hoofd in mijn knieholte.
Normaal laat ik niet eens windjes in zijn bijzijn.... maar blijkbaar lag ik erg comfortabel en:

'MÉÉÉP!' een keiharde wind vlak bij zijn gezicht omdat mijn been over zijn hoofd lag!

oeps, fart in the face :P

en JA het was ECHT perongeluk!

edit: ok, ik lach hier echt om mijn eigen verhaal :+ akward.. 8-)

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 15:09

Ik lach gezellig met je mee hoor
:') := _O-

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 15:11

wiebke schreef:
ik heb ook wel wat..

zat met mijn vriend op de bank, hij lag half op de bank op zijn elleboog steunend, hij lag een beetje op zijn zij.
We waren een beetje aan het dollen en ik lig ook half onderuit op mijn rug en mijn been had ik over zijn hoofd gelegd, dus zijn hoofd in mijn knieholte.
Normaal laat ik niet eens windjes in zijn bijzijn.... maar blijkbaar lag ik erg comfortabel en:

'MÉÉÉP!' een keiharde wind vlak bij zijn gezicht omdat mijn been over zijn hoofd lag!

oeps, fart in the face :P

en JA het was ECHT perongeluk!

edit: ok, ik lach hier echt om mijn eigen verhaal :+ akward.. 8-)

:') _O- _O- wat was zijn reactie?

billionache

Re: Gênante momenten op gebied van jongens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 15:12

Heeeerlijk topic, nog steeds :')

Bedankt wiebke om dit weer omhoog te schoppen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 15:16

_O- _O- _O- _O-

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 15:19

tja, heel blij was hij niet :P

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 15:19

wiebke schreef:
tja, heel blij was hij niet :P

_O- :')

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 15:28

mijn verhaal is nog niet zo erg als die ik eens van een vriendin hoorde.. die waren gezellig aan het feesten waarbij de nummers 6 en 9 voorkomen en raad eens.. laat ze zo een wind! recht in zijn gezicht! Dat vond ik toch wel errrrrug ver gaan..

:r

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 15:31

wiebke schreef:
mijn verhaal is nog niet zo erg als die ik eens van een vriendin hoorde.. die waren gezellig aan het feesten waarbij de nummers 6 en 9 voorkomen en raad eens.. laat ze zo een wind! recht in zijn gezicht! Dat vond ik toch wel errrrrug ver gaan..

:r

mja soms heb je niet echt al je spieren in bedwang... erg lekker is het niet nee hahahaha dat is wel een echt genante situatie zeg hahaha

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 15:33

Hahaha geweldig dit!! Alleen houden jullie me wel van het leren voor de examens af dames :')

Even eentje van mezelf dan maar:
Op handelsstal waar ik rijd werkt een jongen die alle klusjes doet, met de trekker rijd en de tuin etc. je kent het wel. M'n stalbaas had al een paar keer wat opmerkingen gemaakt maar ik had er niks op uit gedaan tot we aan de eettafel zaten en ik zei dat ik bij een vriendin mocht slapen en dat ik dus langer kon blijven die avond. Ik zei heel blij dat ik een tweepersoonsbed voor mezelf had, en dat had ik niet moeten doen. De 'trekkerjongen' zat er ook bij en m'n stalbaas vond het dus heel leuk om maar te zeggen dat hij er dan maar bij in moest komen liggen. Wij beide helemaal rood.

Maar het gênante verhaal is nog niet over. Hij stuurde me die avond berichtjes op fb, gaf me z'n nummer. Wij dus de hele nacht een beetje geapped, allemaal voor de lol, iig voor mij haha. Hij was aardig brutaal over de app maar de volgende dag op stal wou hij me niet eens aankijken... >;)

Nog is het verhaal niet over. De vriend van de vriendin waarbij ik bleef slapen vond het leuk om die jongen uit te nodigen voor een dinertje en ik was er natuurlijk ook, hele diner erg akward geweest en op het eind zaten we op de bank. De vriend van m'n vriendin vond het toen grappig om me op te tillen en boven op de schoot van die jongen te zetten :oo Ik schrok er van en was er niet van gediend dus begon keihard te gillen :o Arme jongen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 18:27

Whahaha Eline! God, dat is zó gênant. :') Je onderschrift is btw ook geweldig haha.

sanneloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 21:32

Queelens schreef:
Haha dit topic. Vermaak op zn best :')
Ik ben er ook een echte held in. Gelukkig kan mijn vriend er tot nu toe altijd wel om lachen enzo van die opmerkingen, stomme blunders :=

Afgelopen weekend was ik met zijn vriendengroep op stap in de 'stamkroeg'. Waar nog een aantal andere bekenden waren van ons die bij ons stonden.
Ik wilde mijn vriend laten schrikken ofzo weet ik veel door hem vol op zijn reet te slaan.
Helaas had ik de verkeerde persoon te pakken. Dat was aardig gênant vooral omdat t ook een bekende was.
Gelukkig konden ze er beide wel om lachen maar ik schaamde mn oren uit mijn kop. :+

Hahah zo herkenbaar dit, had ik ook maar dan bij de broer van mijn vriend.... Uhm oeps.... het ergste was nog dat heel de kamer vol zat/stond met familie en vrienden. Dit moet ik nog lang aanhoren gok ik zo

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 13:22

Ik heb nog niet echt super genante dingen gehad gelukkig.

Maar wel grappige :D
Ik ben nogal onhandig... ik val trappen op (als ik te snel wil gaan) en af, struikel minimaal 1x per week over een stoeprand, maak minimaal om de week wel een faceplant vol op straat :+ anyway you get the picture.

Mijn vriend woont samen met zijn tweelingbroer en de eerste keer dat iik daar thuis kwam wilde ik natuurlijk wel een goede indruk maken (bedoel de bedoeling was natuurlijk dat ik daar vaker ove de vloer zou gaan komen :+ ).
Dus ik wil naar binnenstappen en struikel (natuurlijk..) over de drempel en val vol met mn gezicht op de vloer recht voor de voeten van zn broer :+ heeeeel charmant!

Deze trend heb ik overigens vol gehouden bij iedereen die ik tot nu toe in zijn vriendenkring of familie ontmoet heb... Ofwel ergens over struikelen en bijna (of helemaal) vallen, tegen een deur aanlopen, tegen een paal aanlopen.