Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 22:54

maandag met de storm een jongetje wat voor de eerste keer met de bus ging. Zijn vriendje waarschuwde hem nog dat hij zich vast moest houden. Nee hij hoefde zich niet vast te houden. Bus gaat door de eerste bocht en hij verliest zijn evenwicht. Hij probeerde nog over eind te blijven maar helaas hij belande in de hoop tassen die op de grond lag.

Brechtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 23:00

Ik liep een keer met allemaal tassen, ging logeren, de bus in, liep tegen iedereen aan en bleef telkens vast zitten. :o Schaaaaam. :') En dan is uit-checken ook nog een heel probleem, wat was ik blij toe. Ik de bus uit was! :=

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 23:38

Oh dat heb ik ook een keer gehad _O- Ging met een paar vriendinnen naar de open dag van de RUG, dus de avond daarvoor sliepen we al bij een vriendin van de broer van een vriendin (makkelijk hè :+ ). Dus ik liep met allemaal tassen (had zelfs een luchtbed bij me volgens mij) en toen moest ik de bus uit. Kon m'n ov nergens vinden natuurlijk, en toen gingen die deuren dicht, dus de vriendin waarmee ik was sprong de bus heel snel uit, stond ik daar in m'n eentje _O- Uiteindelijk uit paniek nog al m'n tassen in één keer op de grond laten vallen ook zodat ik m'n handen vrij had.

Brechtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 23:45

Hahah dat is nog erger :=

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 10:19

GQMMS schreef:
Vandaag ik de trein, ouwe man ging naast mij zitten en voor ik wist dat ie er zat kwam er een zwanger vrouw binnen. Hij vroeg netjes of ze wou zitten, zegt die vrouw 'wat moet je van me?!' Zegt die ouwe man, 'nou zo te zien is t al gebeurd' :')
Toen had ik t niet meer

_O- _O-

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 13:36

GQMMS schreef:
Vandaag ik de trein, ouwe man ging naast mij zitten en voor ik wist dat ie er zat kwam er een zwanger vrouw binnen. Hij vroeg netjes of ze wou zitten, zegt die vrouw 'wat moet je van me?!' Zegt die ouwe man, 'nou zo te zien is t al gebeurd' :')
Toen had ik t niet meer

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Mag toch hopen dat 'ie haar daarna lekker heeft laten staan... Wat een kreng tegen iemand die het goed bedoelt. :=

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 14:49

Konstantine schreef:
GQMMS schreef:
Toen had ik t niet meer

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Mag toch hopen dat 'ie haar daarna lekker heeft laten staan... Wat een kreng tegen iemand die het goed bedoelt. :=

Hij is idd blijven zitten en die vrouw liep een coupe verder

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 15:54

Haha, wat een goede reactie _O- _O-

En wat raar van die vrouw... Hoe achterdochtig kan je zijn.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 17:27

Ik stond bovenaan de trap van de trein.
Bijna onderaan de trap dachten mijn voeten dat ze er al waren :j
Toen lag ik dus op m'n knieën onderaan de trap, terwijl m'n voeten nog op de tree hingen waar ik vandaan kwam. Iedereen was een beetje aan het gniffelen enzo, terwijl het best een beetje zeer deed. Mooie blauwe knie en voet aan over gehouden. Achteraf was ik best gelukkig dat ik niet finaal allemaal kniebanden afgescheurd had want het ging echt heel raar. Was echt vol op m'n knieën geland.

Alleen was het nou al de 2e keer in 6 weken dat ik van de trap afviel in een volle trein :Y)

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 17:40

@Warboel, dan was de trein toch neit vol genoeg, bij ons issie altijd zo vol dat je tegen andere aan valt :Y)
Ik hoop wel voor je dat t snel wegtrekt!

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 17:48

GQMMS schreef:
Toen had ik t niet meer

whahahahahahha

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 18:46

Nou ik heb er ook weer eentje hoor...... Ik ging vandaag maar weer eens met de bus, stapt er een hip ventje in, Ipodje met een stoere headphone, mooi wit broekje, beetje baggy, hip bjornborg onderbroekje erboven. Nix mis mee. Het jonkie gaat 2 stoelen voor mij zitten en ineens horen ik en mijn medepassagiers een scheet van heb ik jou daar.... Iedereen keek verschrikt op, behalve het jochie. Ach ja dacht ik nog, die hoort natuurlijk nix met zo'n grote koptelefoon op. Echter was de lucht niet te harden en het jochie rook het ook en keek verbaasd om zich heen, op zoek naar de dader.
Nou de dader meldde zich onvrijwillig hoor.....
Het hippe jochie was namelijk aangekomen bij zijn halte, stond op en dat hagelwitte broekie was flink bruin geworden..... :n :r
Laatst bijgewerkt door MissDD op 01-11-13 18:50, in het totaal 3 keer bewerkt

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 18:47

MissDD schreef:
Nou ik heb er ook weer eentje hoor...... Ik ging vandaag maar weer eens met de bus, stapt er een hip ventje in, Ipodje met een stoere headphone, mooi wit broekje, beetje baggy, hip bjornborg onderbroekje erboven. Nix mis mee. Het jonkie gaat 2 stoelen voor mij zitten en ineens horen ik en mijn medepassagiers en scheet van heb ik jou daar.... Iedereen keek verschrikt op, behalve het jochie. Ach ja dacht ik nog, die hoort natuurlijk nix met zo'n grote koptelefoon op.Echter was de lucht niet te harden en het jochie rook het ook en keek verbaasd om zich heen, op zoek naar de dader.
Het hippe jochie was namelijk aangekomen bij zijn halte en stond op en dat hagelwitte broekie was flink bruin geworden..... :n :r

Gadverdamme hahaha _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 18:57

MissDD schreef:
Nou ik heb er ook weer eentje hoor...... Ik ging vandaag maar weer eens met de bus, stapt er een hip ventje in, Ipodje met een stoere headphone, mooi wit broekje, beetje baggy, hip bjornborg onderbroekje erboven. Nix mis mee. Het jonkie gaat 2 stoelen voor mij zitten en ineens horen ik en mijn medepassagiers een scheet van heb ik jou daar.... Iedereen keek verschrikt op, behalve het jochie. Ach ja dacht ik nog, die hoort natuurlijk nix met zo'n grote koptelefoon op. Echter was de lucht niet te harden en het jochie rook het ook en keek verbaasd om zich heen, op zoek naar de dader.
Het hippe jochie was namelijk aangekomen bij zijn halte, stond op en dat hagelwitte broekie was flink bruin geworden..... :n :r

hahaha you made my day! Thanks :') ik ga stuk
Laatst bijgewerkt door LieveLoes op 01-11-13 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 18:58

MissDD schreef:

geniaal

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 19:06

Ieuw! Hahaha! :D

Incident uit de oude doos:
Ik en een schoolvriendin stapten in in een propvolle bus. Vriendin zet haar schooltas (rugzak)
op de trap van de achterdeur. Net als de deur dicht gaat valt haar tas echter van de trap naar buiten en hengsel van de rugzak blijft nog net tussen de deur zitten!
Wij roepen 'Ho, HOOOO!!! de tas is eruit gevallen' , maar het was erg druk en niemand had het verder gezien en de chauffeur reed gewoon door!
Tot de volgende halte heeft de tas dus over de grond gesleept. Wij lagen helemaal dubbel van het lachen, mensen keken ons allemaal zo dom aan en hadden geen idee wat er aan de hand was, maar tas was helemaal kapot en over de hele weg tussen de twee haltes lagen boeken en schriften bezaaid!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 19:22

Voor een tijdje geleden zat ik in de trein en die stopte op een station maar op dat station blijft de trein altijd even 5 minuten wachten.
Pff verdorie wat werd het koud daar in de trein dus ik druk op het knopje deur sluiten, meteen dat ik druk wil er een man in stappen die ik dus niet zag.
Die man had zo'n leren tasje die als eerste de trein in ging en toen ging de deur dus dicht tas in de trein man half tussen de deur. :') Goddank had de conducteur dit gezien en de man bevrijd.
Dit was nog zo'n typisch oude trein zit je vast dan zit je ook echt vast.
Kort om een blunder, maar ook heel veel geluk dat de conducteur dit op tijd heeft gezien.
Ik heb natuurlijk wel 1000 keer mijn excuus aangeboden.

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 01:53

Hihi, ik zit nu in de trein, niet zo zeer genant, maar wel heel grappig:

Er zitten een paar dames voor me met een enorne opblaaspenis :D haha, echt, menshoog met een stropdas om!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 09:02

Vriendin van mij vertelde gisteravond. Ze zat in de trein met een andere vriebdin, ze had zelf nog geen whatsapp. Dus haar vriendin typt wat op haar eigen telefoon en geeft die door. Begint ze dat hardop voor te lezen: 'die man tegenover ons heeft ijs in zijn baa...' Oepsie! Ze zei dat hij het niet gehoord had. Of deed alsof.

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 13:09

Ja hoor voor het eerst in een maand weer met de trein is t raak.
Loop naar beneden naar de andere trein om over te stappen spreekt een jongen me aan. Zo van he ik ken joi ik denk hmm je komt me bekend voor. Maar ik zeg ik heb haast. Geeft ie zn nummer.. ik ben intussen helemaal verbaasd dus loop door en besluit in de trein ff te appen net wie ben jij. Maarja stel blijkt iemand van vroeger te zijn. Dus ik zeg dat ik een hersesmschudding heb. wat blijkt ik ken hem helemaal niet hij vond me knap en gaf me zn nummer... hoe kwam ik erachter hij zei je vind me leuk toch je kijkt me zo verliefd aan... wtf rare mensen hier.. voor de mensen die het volledige verhaal willen ff pb dit is een samenvatting zit op mob in de trein

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 14:20

Ooh, beschamende momenten in de trein, kan ik over meepraten :').

Een aantal jaar geleden zat ik in de trein naar Amsterdam. Ik zit boven in zo'n vierzits rustig te lezen, ik val verder niemand lastig. Komt er een station verder een man van rond de 45 binnen stappen met een Indisch uiterlijk die in de vierzits schuin tegenover mij gaat zitten. Vervolgens gaat hij mij bijna een uur lang schaamteloos aan zitten staren. Ik deed heel erg m'n best om verder te lezen en te doen alsof ik het allemaal niet doorhad, maar iedere keer dat ik stiekem uit m'n boek omhoog keek, zat hij nog steeds te staren. Geloof me, ik heb nog nooit zo ongemakkelijk in een trein gezeten :'). Vlak voor Sloterdijk haalt hij z'n kaartje uit z'n zak en begint erop te krabbelen. Bij Sloterdijk stapt hij uit en gooit in het voorbijgaan dat kaartje naar me toe. Hij mikte slecht, dus het kaartje kwam -hopelijk onbedoeld- in mijn decolleté terecht :'). Dus ik pak dat kaartje, staat er in zeer gebroken Nederlands iets op als: "jij hele mooie blonde dame. Jij mij bellen, dit is mijn nummer" en dan inderdaad een telefoonnummer erop gekrabbeld . Ik heb de rest van m'n treinrit me zitten bedenken of ik nou heel hard wilde lachen of me kapot moest schamen. Ik was toen 17 of 18 en dan zit er een man die zeker 25 jaar ouders is dan ik die toch gelooft dat ik daar serieus op in zou gaan. Dat hij echt geloofde dat hij een kans zou maken bleek toen ik hem een paar weken later wéér tegenkwam in de trein. Ik doe weer verwoede pogingen om het schaamteloze gestaar te negeren, maar vlak voor Sloterdijk gaat meneer weer op zijn kaartje zitten krabbelen en krijg ik het weer naar me toe geworpen terwijl hij uitstapt: "Dit is nou al de tweede keer dat ik je schrijf, bel me". Ik had het niet meer, helemaal niet toen ik het raam uit keek en zag dat mijn 'lover' buiten op de trap mij aan stond te staren om te kijken wat ik aan het doen was met dat kaartje.

Een paar weken geleden had ik ook weer iets. Ik moest met de metro terug naar Sloterdijk, het was 10 uur 's avonds en ik kwam net bij een cursus vandaan. Dus ik sta daar lekker met m'n muziek op, niets aan de hand, stap rustig de metro in als hij aankomt. Komt er met mij een jongen van mijn leeftijd de metro binnen, met twee plastic tassen bij zich. Hij roept bij het binnenkomen "van twee plastic tassen worden de chickies helemaal loco." en blijkbaar had hij het daarbij over mij, want hij schurkt in het voorbijgaan tegen me aan ( ik voel vervolgens heel onopvallend of m'n portemonnee nog in m'n zak zit :') ) en zegt dan wat tegen me. Ik had m'n muziek op, dus ik had 'm niet verstaan. Dus ik doe doe een oortje uit en vraag gewoon heel vriendelijk: "Sorry, wat zei je?". Hij schiet meteen vol in de verdediging: "Nee sorry, was niet tegen jou. Doe je muziek maar weer op, fijne avond nog. Een fijn leven nog." Oké, dan niet. Ik doe rustig m'n oortje weer in, maar blijkbaar was dat niet de goede reactie volgens meneer. Hij gaat zitten en ik hoor hem even later tegen zichzelf praten. Ik zet m'n muziek wat zachter en luister naar wat hij nou weer aan het bazelen is. Hij had het tegen mij en heeft echt de hele rit dit herhaald: "Vuile prutsmuts, ik hoop dat je verkracht wordt." En eigenlijk vond ik het heel grappig, blijkbaar was ie zodanig op z'n ziel getrapt dat ik niet inging op zijn 'avances' dat hij het nodig vond om mij ten overstaan van alle andere passagiers verrot te schelden. Ik heb vijf minuten heel hard m'n best moeten doen om niet in lachen uit te barsten xD.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 14:44

Wat een gekken zeg! :Y)

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-13 15:08

Inujojo schreef:

Een aantal jaar geleden zat ik in de trein naar Amsterdam. Ik zit boven in zo'n vierzits rustig te lezen, ik val verder niemand lastig. Komt er een station verder een man van rond de 45 binnen stappen met een Indisch uiterlijk die in de vierzits schuin tegenover mij gaat zitten. Vervolgens gaat hij mij bijna een uur lang schaamteloos aan zitten staren. Ik deed heel erg m'n best om verder te lezen en te doen alsof ik het allemaal niet doorhad, maar iedere keer dat ik stiekem uit m'n boek omhoog keek, zat hij nog steeds te staren. Geloof me, ik heb nog nooit zo ongemakkelijk in een trein gezeten :'). Vlak voor Sloterdijk haalt hij z'n kaartje uit z'n zak en begint erop te krabbelen. Bij Sloterdijk stapt hij uit en gooit in het voorbijgaan dat kaartje naar me toe. Hij mikte slecht, dus het kaartje kwam -hopelijk onbedoeld- in mijn decolleté terecht :'). Dus ik pak dat kaartje, staat er in zeer gebroken Nederlands iets op als: "jij hele mooie blonde dame. Jij mij bellen, dit is mijn nummer" en dan inderdaad een telefoonnummer erop gekrabbeld . Ik heb de rest van m'n treinrit me zitten bedenken of ik nou heel hard wilde lachen of me kapot moest schamen. Ik was toen 17 of 18 en dan zit er een man die zeker 25 jaar ouders is dan ik die toch gelooft dat ik daar serieus op in zou gaan. Dat hij echt geloofde dat hij een kans zou maken bleek toen ik hem een paar weken later wéér tegenkwam in de trein. Ik doe weer verwoede pogingen om het schaamteloze gestaar te negeren, maar vlak voor Sloterdijk gaat meneer weer op zijn kaartje zitten krabbelen en krijg ik het weer naar me toe geworpen terwijl hij uitstapt: "Dit is nou al de tweede keer dat ik je schrijf, bel me". Ik had het niet meer, helemaal niet toen ik het raam uit keek en zag dat mijn 'lover' buiten op de trap mij aan stond te staren om te kijken wat ik aan het doen was met dat kaartje.

Een paar weken geleden had ik ook weer iets. Ik moest met de metro terug naar Sloterdijk, het was 10 uur 's avonds en ik kwam net bij een cursus vandaan. Dus ik sta daar lekker met m'n muziek op, niets aan de hand, stap rustig de metro in als hij aankomt. Komt er met mij een jongen van mijn leeftijd de metro binnen, met twee plastic tassen bij zich. Hij roept bij het binnenkomen "van twee plastic tassen worden de chickies helemaal loco." en blijkbaar had hij het daarbij over mij, want hij schurkt in het voorbijgaan tegen me aan ( ik voel vervolgens heel onopvallend of m'n portemonnee nog in m'n zak zit :') ) en zegt dan wat tegen me. Ik had m'n muziek op, dus ik had 'm niet verstaan. Dus ik doe doe een oortje uit en vraag gewoon heel vriendelijk: "Sorry, wat zei je?". Hij schiet meteen vol in de verdediging: "Nee sorry, was niet tegen jou. Doe je muziek maar weer op, fijne avond nog. Een fijn leven nog." Oké, dan niet. Ik doe rustig m'n oortje weer in, maar blijkbaar was dat niet de goede reactie volgens meneer. Hij gaat zitten en ik hoor hem even later tegen zichzelf praten. Ik zet m'n muziek wat zachter en luister naar wat hij nou weer aan het bazelen is. Hij had het tegen mij en heeft echt de hele rit dit herhaald: "Vuile prutsmuts, ik hoop dat je verkracht wordt." En eigenlijk vond ik het heel grappig, blijkbaar was ie zodanig op z'n ziel getrapt dat ik niet inging op zijn 'avances' dat hij het nodig vond om mij ten overstaan van alle andere passagiers verrot te schelden. Ik heb vijf minuten heel hard m'n best moeten doen om niet in lachen uit te barsten xD.

ooo ik ga stuk! :')
Heb je hem nog wel gebeld? _/-\o_ _/-\o_

_O- _O-

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 15:23

Haha, nee xD. Ik heb het kaartje aan m'n vader gegeven, die grapte wel dat hij zou bellen. Ik heb geen idee of hij het ook daadwerkelijk gedaan heeft :P.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 16:42

Inujojo schreef:

Om dat laatste zou ik echt niet moeten lachen. Dat is niet grappig, dat is gestoord gedrag en je weet niet wat zo iemand gaat doen.