contact via internet.. vreemdgaan? wat vind jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: contact via internet.. vreemdgaan? wat vind jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 15:15

Veel succes, ts!

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 15:22

Cayenne schreef:
TS heeft helemaal geen flirtende berichtjes gezien, alleen normale berichten, dus van flirten was geen sprake.
Ja, het stiekem aanmelden was fout, maar kom op zeg, dit is een goede waarschuwing voor hem geweest, maar om nou een langdurige relatie hierom uit te maken. Dan zit er blijkbaar wel meer niet goed.

Misschien hebben we een andere definitie van flirten. Als er op Twoo een conversatie op gang komt waar de ene single tegen de andere (zogenaamde) single zegt 'leuke foto, alles goed?' zie ik dat als flirten.

Opmerking van mijn man; "Als je op zo'n site sjans hebt zegt dat eigenlijk niets over hoe je op de markt ligt".

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 15:26

Geef ik hem gelijk in. :D
Op zulke sites zitten mensen die bewust op zoek zijn naar enige vorm van een relatie.

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 15:34

Ik vind de meeste gedachtengangen hier wel extreem
- praten met een vrouw wordt hier even erg beticht als het effectieve vreemdgaan. Een band (zelfs vriendschappelijk) aangaan met een andere vrouw, dat is ook vreemdgaan.
-Praten met een vrouw online is even erg als keihard flirten en op jacht gaan in een bar. Ik denk dat op zoek gaan naar een wip in een bar veel zwaarder bedrog is dan gewoon online praten.
- Bevestiging moet volledig van binnen een relatie komen en nergens anders. Er bestaat volgens mij nog altijd iets als "vrienden naar de mond praten", er zijn veel mensen die complimenten van dierbare vrienden en de partner opvatten als "hij/zij moet wel positief doen over mij, want dat doen vrienden nu eenmaal." Hoe voel je je zelf als je partner zegt dat je haar lelijk is? Of hoe vaak heb je al eens een compliment weggeschoven met "oh slijmbal, jij vindt me mooi maar niemand anders"? Er zijn mensen die nu eenmaal verder zoeken dan gewoon dit. Wij krijgt er niet graag onvoorwaardelijke complimenten van een vreemde? Dan bedoel ik niet van "hey, ik vind je tieten lekker, gaan we neuken?" maar gewoon "mooie glimlach", zonder meer. Is dat dan ook steevast een creep of pervert die dat doet? Bestaat spontane vriendelijkheid niet meer?
- Onzekerheid = zoek professionele hulp. De gedachte dat een simpel online complimentje iets zou kunnen betekenen? Onbestaande. Er zouden volgens mij heel veel mensen, zowel mannen als vrouwen, op therapie mogen als zo een actie al als ernstig genoeg wordt aanzien voor een zwaar psychologisch probleem of een trauma.
- Sociale interactie tussen man en vrouw? Die man moet wel in haar broek willen. Ik heb overlaatst zoiets meegemaakt: ik hield de deur open voor een vrouw, zegt die "ik ben getrouwd". Elementaire beleefdheid misschien? Nee, daar moet meer achter zitten.
- als ik er van op de hoogte ben, mag hij flirten zo veel hij wil. Maar een vrouw begroeten achter mijn rug, dat kan niet. Yeah, right.
- voordeel van de twijfel bestaat niet. Er is altijd een "wat als" die de vriend van TS als een bedrieger bestempeld. Het was onvermijdelijk dat hij uiteindelijk met een andere vrouw in bed zal belanden.
- alle mensen op een site als twoo of badoo zijn op seks uit. Ikzelf zat op een variant, ik was niet op seks uit. Ik verkies om mensen beter te kennen dan gewoon via online flirt. De website kan een inleiding zijn, maar geen "directe toegang" voor de meeste mensen.

Stel dat we de vriend van TS eens het voordeel van de twijfel geven:
Misschien gaf hij zichzelf op als single, omdat mannen in een relatie dikwijls als "pervers" en "bedriegers" worden afgeschilderd ook al zeg je gewoon "hey, leuke foto"? Als je als man in een relatie zegt "ik heb een relatie maar vind jij me knap?" krijg je ook gewoon "vraag het aan je partner". Helpt hem niets vooruit. Dat afknippen van de foto kan binnen dezelfde reden vallen.
Stiekem en achter de rug: geef ook toe, in geen enkel geval zou de vriend van TS zoiets hebben kunnen doen. Hij heeft ergens een gevoel, iets dat hem dwars zit. Hij kan er bij TS niet voor terecht, omdat ze bevooroordeeld is (liefde maakt blind en dergelijke). Hij doet dit op een eenvoudig en laagdrempelig medium: het internet.

Als hij oprecht onzeker is, dan zal deze afwikkeling permanent zijn eigendunk schaden. Zo is iedereen het vertrouwen in hem kwijt, zowel TS als hijzelf. Dan zal hij waarschijnlijk effectief hulp nodig hebben.

Dingen die we niet weten:
- Om hoeveel vrouwen ging het? Tientallen? Vijf?
- Hoe veel keer heeft hij geprobeerd om contact te leggen? Hoe vaak zat hij op de site?
- van waar haalt hij het idee om een site te gebruiken? Waarom specifiek die site?
Ik geef toe dat de kans bestaat dat hij inderdaad uit was op "een snelle wip" . Het is niet omdat de site "gekend staat voor flirten", dat de vriend van TS dat effectief wou doen.

Edit: lees net het bericht van TS: succes met je keuze en beslissing. Ik hoop dat je het op basis van je eigen gevoel doet en niet op basis van de publieke opinie. Je vertrouwen is geschonden, daar is geen ontkennen aan. Vertrouwen blijft een persoonlijk iets. Ik kan dat voor jou niet uitmaken, evenmin als de rest hier.

voor "de rest hier":
TS kwam hier voor raadgeving, maar de meeste raad wordt hier zo donker ingekleurd dat het een uitgemaakte zaak is. Wat mij ook opvalt is hoe haatdragend bepaalde mensen hier zijn. Is dat de groepsmentaliteit, of is je wereldbeeld nu echt zo duister en haatvol? Ik hoop dat jullie nooit zo streng worden bestraft zonder jezelf te kunnen verdedigen.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:03

S_en_Z schreef:
Poiuytrewq schreef:
Stel dan ook geen vragen :z

Interpretatie blijft een lastig iets :+ zeur ;)

Oh het spijt me voor je dat je het lastig vindt ;) geen reden om mij een zeur te noemen denk ik zo.

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:04

GlenFiddich schreef:
Ik vind de meeste gedachtengangen hier wel extreem
- praten met een vrouw wordt hier even erg beticht als het effectieve vreemdgaan. Een band (zelfs vriendschappelijk) aangaan met een andere vrouw, dat is ook vreemdgaan.
-Praten met een vrouw online is even erg als keihard flirten en op jacht gaan in een bar. Ik denk dat op zoek gaan naar een wip in een bar veel zwaarder bedrog is dan gewoon online praten.
- Bevestiging moet volledig van binnen een relatie komen en nergens anders. Er bestaat volgens mij nog altijd iets als "vrienden naar de mond praten", er zijn veel mensen die complimenten van dierbare vrienden en de partner opvatten als "hij/zij moet wel positief doen over mij, want dat doen vrienden nu eenmaal." Hoe voel je je zelf als je partner zegt dat je haar lelijk is? Of hoe vaak heb je al eens een compliment weggeschoven met "oh slijmbal, jij vindt me mooi maar niemand anders"? Er zijn mensen die nu eenmaal verder zoeken dan gewoon dit. Wij krijgt er niet graag onvoorwaardelijke complimenten van een vreemde? Dan bedoel ik niet van "hey, ik vind je tieten lekker, gaan we neuken?" maar gewoon "mooie glimlach", zonder meer. Is dat dan ook steevast een creep of pervert die dat doet? Bestaat spontane vriendelijkheid niet meer?
- Onzekerheid = zoek professionele hulp. De gedachte dat een simpel online complimentje iets zou kunnen betekenen? Onbestaande. Er zouden volgens mij heel veel mensen, zowel mannen als vrouwen, op therapie mogen als zo een actie al als ernstig genoeg wordt aanzien voor een zwaar psychologisch probleem of een trauma.
- Sociale interactie tussen man en vrouw? Die man moet wel in haar broek willen. Ik heb overlaatst zoiets meegemaakt: ik hield de deur open voor een vrouw, zegt die "ik ben getrouwd". Elementaire beleefdheid misschien? Nee, daar moet meer achter zitten.
- als ik er van op de hoogte ben, mag hij flirten zo veel hij wil. Maar een vrouw begroeten achter mijn rug, dat kan niet. Yeah, right.
- voordeel van de twijfel bestaat niet. Er is altijd een "wat als" die de vriend van TS als een bedrieger bestempeld. Het was onvermijdelijk dat hij uiteindelijk met een andere vrouw in bed zal belanden.
- alle mensen op een site als twoo of badoo zijn op seks uit. Ikzelf zat op een variant, ik was niet op seks uit. Ik verkies om mensen beter te kennen dan gewoon via online flirt. De website kan een inleiding zijn, maar geen "directe toegang" voor de meeste mensen.

Stel dat we de vriend van TS eens het voordeel van de twijfel geven:
Misschien gaf hij zichzelf op als single, omdat mannen in een relatie dikwijls als "pervers" en "bedriegers" worden afgeschilderd ook al zeg je gewoon "hey, leuke foto"? Als je als man in een relatie zegt "ik heb een relatie maar vind jij me knap?" krijg je ook gewoon "vraag het aan je partner". Helpt hem niets vooruit. Dat afknippen van de foto kan binnen dezelfde reden vallen.
Stiekem en achter de rug: geef ook toe, in geen enkel geval zou de vriend van TS zoiets hebben kunnen doen. Hij heeft ergens een gevoel, iets dat hem dwars zit. Hij kan er bij TS niet voor terecht, omdat ze bevooroordeeld is (liefde maakt blind en dergelijke). Hij doet dit op een eenvoudig en laagdrempelig medium: het internet.

Als hij oprecht onzeker is, dan zal deze afwikkeling permanent zijn eigendunk schaden. Zo is iedereen het vertrouwen in hem kwijt, zowel TS als hijzelf. Dan zal hij waarschijnlijk effectief hulp nodig hebben.

Dingen die we niet weten:
- Om hoeveel vrouwen ging het? Tientallen? Vijf?
- Hoe veel keer heeft hij geprobeerd om contact te leggen? Hoe vaak zat hij op de site?
- van waar haalt hij het idee om een site te gebruiken? Waarom specifiek die site?
Ik geef toe dat de kans bestaat dat hij inderdaad uit was op "een snelle wip" . Het is niet omdat de site "gekend staat voor flirten", dat de vriend van TS dat effectief wou doen.

Edit: lees net het bericht van TS: succes met je keuze en beslissing. Ik hoop dat je het op basis van je eigen gevoel doet en niet op basis van de publieke opinie. Je vertrouwen is geschonden, daar is geen ontkennen aan. Vertrouwen blijft een persoonlijk iets. Ik kan dat voor jou niet uitmaken, evenmin als de rest hier.

voor "de rest hier":
TS kwam hier voor raadgeving, maar de meeste raad wordt hier zo donker ingekleurd dat het een uitgemaakte zaak is. Wat mij ook opvalt is hoe haatdragend bepaalde mensen hier zijn. Is dat de groepsmentaliteit, of is je wereldbeeld nu echt zo duister en haatvol? Ik hoop dat jullie nooit zo streng worden bestraft zonder jezelf te kunnen verdedigen.

:j _/-\o_

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:32

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 17:07

WilmaBoy schreef:
ik ben in de 30 en ik kan je garanderen dat ik zo een gedrag ook niet zou aanvaarden. Eerder omgekeerd. Dit gedrag zou ik van een 16 jarige makkelijker aanvaarden dan een 30 jarige.. je nieuwsgierigheid hoort achter je te liggen, daarvoor dient je jeugd nu eenmaal.

*grinnikt*

Soms is het beter niets te zeggen :x (ik doel op mezelf)

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 17:23

sasja0705 schreef:
Misschien dat dit kan helpen... moest t ook eerst weer opzoeken, maar bij ons heeft t toen de spijker op de kop getroffen:
http://mens-en-samenleving.infonu.nl/so ... trouw.html

Dit is toch helemaal niet aan de orde?

Eigenlijk eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat hier een collectieve negativiteit heerst die gevoed wordt door mensen die van sensatie houden.... :) Lekker makkelijk om met zen allen vanachter een pc onze eigen (onbewuste) frustraties op elkaar uit te werken.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 18:44

Ik vroeg net een collega of ze de site twoo kende (heb het niet over dit verhaal gehad). Haar verhaal:

Ze had een uitnodiging gekregen van een mannelijke kennis om lid te worden van twoo. Ze ging eens rondvragen wat voor site dat was en de mensen die zij sprak zeiden dat het een soort second love was, met name gebruikt door mensen die naast hun relatie nog 'iets' er bij willen.

Nou mag van mij iedereen doen alsof praten via twoo 'gewoon' praten op internet is maar wat is er mis met facebook, twitter, fora etc? Als je echt wilt weten hoe je op de markt ligt zonder bijbedoelingen dan lijkt me dat makkelijk zat zonder lidmaatschap van een nogal dubieuze site http://www.datingwebsites.nl/reviews/twoo/

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 18:45

Ik snap werkelijk waar niet dat mensen het gedrag van die kerel nog proberen goed te praten ook. Als jij een relatie hebt dan zit je daar als het monogaam is met zijn tweeën. Dan heb je waarschijnlijk ook een toekomstbeeld met zijn twee voor je. Waarom ga je dan in godsnaam op internet zogenaamd kijken hoe je in de markt ligt? Waarom zeg je daar niks over tegen je huidige partner? Dat is toch raar??? Ik heb een hele lieve vriend en zijn hartstikke gelukkig samen, waarom zou ik dan op internet willen kijken hoe ik in de markt lig? Wat voor signaal zend je daarmee uit?

Bij mij kon die ook vertrekken, per direct. Zo iets noem ik vertrouwen beschadigen en een duidelijk teken dat het niet goed zit. Dan kan ik een zielige sufkut zijn die 100% aan vertrouwen en monogaam zijn eist in een relatie, maar so be it. Ik wil geen kerel die zich blijkbaar geroepen voelt om op internet te gaan kijken hoe die in de markt ligt. Nieuwsgierigheid, ga weg zeg, als je nieuwsgierig bent en dat het enige doel is dan zeg je dat toch gewoon tegen je partner. Ik krijg soms echt het gevoel dat mensen het tegenwoordig steeds normaler vinden om vreemd te gaan of te flirten of wat dan ook terwijl ze in een relatie zitten.

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 18:54

Er is een verschil tussen "goed praten" en relativeren. Maar ik denk dat het verschil daar tussen voor velen hier onbegrijpelijk is.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 18:56

GlenFiddich schreef:
Er is een verschil tussen "goed praten" en relativeren. Maar ik denk dat het verschil daar tussen voor velen hier onbegrijpelijk is.

Goed praten of relativeren, bullshit. Er is i.m.o. geen enkele excuus voor om op internet te gaan kijken hoe je in de markt ligt als jij een relatie hebt. Dan zou je die behoefte of nieuwsgierigheid niet moeten hebben.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:04

cooper schreef:
sasja0705 schreef:
Misschien dat dit kan helpen... moest t ook eerst weer opzoeken, maar bij ons heeft t toen de spijker op de kop getroffen:

Eigenlijk eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat hier een collectieve negativiteit heerst die gevoed wordt door mensen die van sensatie houden.... :) Lekker makkelijk om met zen allen vanachter een pc onze eigen (onbewuste) frustraties op elkaar uit te werken.

Nou ik kan uit eigen ervaring zeggen dat zoiets je relatie en vertrouwen flink stuk kan maken
Mijn ex had zich ook op badoo ingeschreven en nadat ik er was achter gekomen was ik furieus en had hem der uit getrapt
Maar nadat hij begon te smeken dat het niks te betekenen had blablabla had ik hem weer terug genomen met de gedachte: misschien moet ik niet zo moeilijk doen..
Vanaf die dag was het controleren begonnen.. hij zat misschien niet meer op die site maar misschien had ie wel nummers uitgewisseld.. hmmm hij zit wel heel vaak op whatsapp nu.. met wie zou die appen? Iemand van die site? Ik zat mezelf HELEMAAL gek te maken en het vertrouwen was totaal weg.. de relatie heeft dus ook niet lang meer geduurd
Vertrouwen was compleet weg en bij elk ding waar ik iets achter zocht moest hij zich verklaren.. weer ruzie daarover..

Als mij met een andere man weer zoiets overkomt is het gelijk basta!

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:09

GlenFiddich schreef:

Zoals ik het bekijk ben je zelf degene die er extremen van maakt door te zeggen dat de mensen die het gedrag van TS' vriend -dus- ook vinden dat een man in een relatie ook niet gewoon mag praten met een vrouw of dat een man geen enkele bevestiging van anderen mag krijgen omdat hij anders meteen in haar broekje wil. Maar dat vind ik helemaal niet en ik zie het ook niemand anders zeggen.

Alleen verschillen we schijnbaar in de interpretatie van het gedrag in dit geval. Op internet een lidmaatschap nemen van een datingsite, je daar voordoen als single, aangeven dat je in contact wilt komen met vrouwen en vervolgens met verschillende vrouwen een gesprek aangaan is voor mij namelijk niet hetzelfde als 'gewoon praten'. Ik vind dat inderdaad eerder vergelijkbaar met een singles bar in de buurt inlopen dan bij een vreemde een reactie plaatsen op facebook. Want ook dan doe je in principe nog niets verkeerd, welllicht lopen daar ook genoeg mannen en vrouwen rond die alleen maar gezelligheid of bevestiging zoeken.

Nu kun je natuurlijk zeggen dat het internet anoniem is en contact minder risicovol dan in een bar. Maar je kunt natuurlijk net zo goed toevallig aan de praat raken met iemand die in dezelfde straat woont als met iemand aan de andere kant van het land. En als het dan goed klikt is het helemaal geen grote stap meer om een keer gezellig samen af te spreken zonder bijbedoelingen. Knappe jongen die dan nog nee zegt als de twoo-buurvrouw behalve aardig toevallig ook nog eens knap is en (verrassing!) stiekum wél op zoek was naar meer dan alleen een wijntje.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:58

Over de artikel: als je ALLES leest dat zit er dus van twee kanten er iets in...daar is geen zwart/wit... dus helemaal tot het einde lezen en dan pas oordeel vormen. .. nadat men goed overlegd heeft ( of de ene of de ander) :-)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 23:21

sallandval schreef:
anneliesdj schreef:
Vind ik ook, als je 16 bent maak je je hier druk om, niet als je rond 30 bent en een lange en serieuze relatie hebt (geloof dat er zelfs kinderen in het spel waren?).
En dat er 17 pagina's zijn, is dat omdat iedereen zich hier serieus druk om maakt, of omdat bokt nu eenmaal van relletjes houd, of omdat de meerderheid die reageert 16 is...?

Echt, dus als een vriendin jou zou vertellen dat ze je man was tegen gekomen in een single's bar, druk flirtend met single vrouwen terwijl jij dacht dat hij ergens anders was dan zou jij daar geen enkele moeite mee hebben? Volgens mij is dit namelijk net zoiets.

Je bedoelt in een gewone kroeg en gezellig kletsend met een vrouw? ;)
Dan zou ik hoogst verbaasd zijn want mijn kerel is daar helemaal het type niet voor maar denk dat ik er niet eens boos om zou zijn.
Na een goed gesprek gaan we gewoon verder, vind het niet waard om om zoiets een jarenlange relatie om zeep te helpen. Want het vertrouwen is er wel, ik geloof niet dat het meer zou worden dan een beetje lol hebben.
Laatst bijgewerkt door anneliesdj op 03-10-13 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 23:23

cooper schreef:
sasja0705 schreef:

waarom is het niet aan de orde? Het is n idee om erover na te denken VAN BEIDE KANTEN.
heb niet de intentie om een oplossing gevonden te hebben... maar als het tot het einde gelezen wordt, kun je wel jou gedachten over maken... ik praat absoluut niet goed wat hij deed en op de manier waarop... maar k vind dat als er zoiets gebeurt, wel degelijk iets aan de hand is. Kunst is om uit te vinden wat...
feit blijft: als relatie goed dan is TS nr 1 in t leven van haar vriend en omgekeerd, en geen van beiden heeft behoefte aan iemand van "buitenaf" op deze manier. ..

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 23:30

Roosch schreef:
Het waren nog vrij onschuldige berichtjes maar wat als ie volgende week een mokkel daar had gezien waar hij wel een beschuitje mee zou willen eten? En DAT weet je dus niet.. Dat had kunnen gebeuren en dat risico is nou eenmaal groter als je je als single profileert op zo'n site. Ts zal nooit weten of het hier bij gebleven was of niet.

Wat als je vriend in de kroeg is en daar een mokkel tegen het lijf loopt wat wel zin heeft in een vluggertje? Vertrouw je erop dat hij daar niet op in gaat?
Dat lijkt me een veel groter risico dan dat hij op een datingsite gaat afspreken voor een snelle wip.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 23:33

Met het verschil dat hij op die site zichzelf profileert als zijnde single, in jouw voorbeeld niet. Als hij zich in de kroeg als single neerzet en er komt zo'n mokkel langs, ja, dan zou ik me nog meer achter m'n oren krabben. Om maar niet te spreken over wat ik met die kerel zou doen. :+

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 23:42

Nouja, een man die alleen of met vrienden in de kroeg zit vraag je doorgaans niet of hij single is of wel?
Maar jij vertrouwd er dus niet op dat je kerel niets met zo'n mokkel zou doen?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 23:46

In mijn tijd ging je eerst een gesprek aan met iemand en dan vroeg ik inderdaad of hij single was.

Ik vertrouw mijn vent volledig maar dat heeft niets met mijn standpunt te maken. Als hij zich op een singleswebsite in zou schrijven of met een uithangbordje met 'I am single' in de kroeg zou vertonen dan zit er wel wat mis ja.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 23:50

Er is mij in de kroeg nog nooit gevraagd of ik single ben en heb het ook nooit gevraagd. Vrienden en vriendinnen ook nooit zien doen.
Ik vertrouw erop dat mijn kerel zijn grenzen weet en ik heb er echt geen probleem mee als hij een gezellig gesprek heeft met een vrouw.

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 01:27

Twoo en badoo zijn datingsites, sites waarbij je kan kiezen om mensen te ontmoeten, te daten of een relatie te zoeken.... Ik ben al enkele jaren aangemeld op zo'n site omdat ik het interessant vind om nieuwe mensen te leren kennen (en dus niet voor sex ... ) , en ik kan oprecht zeggen dat niet iedereen die zich daarop aanmeld op sex uit is.
Ja, die mensen zijn er, en ja ook ik krijg met regelmaat vulgaire berichtjes binnen, maar er zijn zéker ook mannen die gewoon aangeven gewoon aangemeld te zijn om contact te kunnen leggen door: gebrek aan tijd irl contacten te zoeken, onzeker om irl meisjes aan te spreken, om de alleen-avonden wat in te vullen, voor een gezellige babbel , vriendenkring uit te breiden, voor de gein ....

Het is daar echt geen constante zoektocht naar sex.
Thans voor mij niet , en anderen die ik gesproken heb. Dus dat hoeft echt niet zo opgeblazen te worden.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 07:31

Tabaluga12 schreef:
Vreemdgaan noem ik het niet.

Verder vind ik het niet kunnen en zou ik afstand nemen van die jongen, met zo iemand ga ik het avontuur samenwonen en toekomst niet aan.

Ik denk er ook zo over. Lekker begin van je toekomst ondanks dat er nog "niks" is gebeurt... mijn gedachte is dan gelijk waarom zou je je inschrijven als je er uiteindelijk niks mee zou doen.... ik zou er dus mijn bedenkingen bij hebben