Zo, net even wat bijgeslapen samen met pup en het schijnt de hele tijd te hebben geregend. Prima! Het regent nu nog, maar volgens Buienalarm op mijn telefoon zal het ongeveer half 11 droog worden. Dat is mooi! Dan gaan we rond die tijd lekker even een stukje wandelen.
Heb de paarden maar even in de winterwei geparkeerd, dan kunnen ze de schuilstal in als ze willen (doen ze niet, maar goed, dat is dan hun eigen keuze)
dravergekkie
Geplaatst: 11-10-13 11:52
Als ik zo kijk naar de voorspellingen blijft het volgende week de heele week regenen..
Zondag zou het droog zijn maar dat is ook alweer verandert
Zo ik meld me ook maar even hier... Ik moet nog post gaan lopen Ik hoop zoooo dat het een beetje wil stoppen zometeen. Heb 2 wijken op vrijdag en ik ben al ziek dus ik wil eigenlijk niet door de regen.. Maar als ik buienradar bekijk wordt het pas rond 14.00 droog hier..
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-13 12:34
Ik heb het KOUD!!! dwz... het is koud in huis en ik ben geneigd de kachel aan te doen. Die schiet om een uur of 16:00 vanzelf aan, maar ik zit nu natuurlijk nog even kou te lijden.
Liesje... het wordt nu weer even erger juist... Sterkte!
Liesje89
Geplaatst: 11-10-13 12:36
Ellende Ik ga maar gewoon door de regen.. Volgens buienradar wordt het idd voorlopig niet meer droog en anders wordt het veel te laat.
Laatst bijgewerkt door Liesje89 op 11-10-13 12:37, in het totaal 1 keer bewerkt