Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noa_M schreef:Of..... De M is per ongeluk omgedraaid en moet een W zijn, als in trouWEN!
En idd als dit geen aanzoek is, legt hij de lat heel erg hoog voor zichzelf...
Of misschien willen jullie wel helemaal niet trouwen. Of wij maken je lekker met een aanzoek en dan blijkt dat het niet te zijn... Dan nog steeds enthousiast reageren he ts
Elpharo schreef:Wat een briljant topic. Ik heb echt alle pagina's doorgespit en nu al genoten. Ik heb ook zo'n vent (slagen van een paardenopleiding en thuiskomen alwaar de vlag uithangt met halster, eerste trouwdag en tijdens opleiding taart en bloemen krijgen etc, erg leuk) maar die van jou kan er ook wat van!
Tijdens het lezen dacht ik ineens...hmmm begint jouw naam misschien met een M? En ja...dus best kans dat de M voor jouw naam staat en de en gewoon en is en dat de volgende letter de eerste letter van je vent is (of helemaal niet, maar gissen is zo leuk!). De toekan...dan denk ik ook meteen aan Avifauna en daar kan je ook overnachten....haha. Ik kan niet wachten tot de volgende hint. Wat zal hij een pret hebben!!
En ik ga ook even duimen voor je sollicitatiegesprek...best spannend ook en eigenlijk belangrijker, maar je zal daar vast met een grote grijns hebben gezeten en je weet het....vrolijke mensen worden toch vaker aangenomen
Cindeeh schreef:Elpharo schreef:Wat een briljant topic. Ik heb echt alle pagina's doorgespit en nu al genoten. Ik heb ook zo'n vent (slagen van een paardenopleiding en thuiskomen alwaar de vlag uithangt met halster, eerste trouwdag en tijdens opleiding taart en bloemen krijgen etc, erg leuk) maar die van jou kan er ook wat van!
Tijdens het lezen dacht ik ineens...hmmm begint jouw naam misschien met een M? En ja...dus best kans dat de M voor jouw naam staat en de en gewoon en is en dat de volgende letter de eerste letter van je vent is (of helemaal niet, maar gissen is zo leuk!). De toekan...dan denk ik ook meteen aan Avifauna en daar kan je ook overnachten....haha. Ik kan niet wachten tot de volgende hint. Wat zal hij een pret hebben!!
En ik ga ook even duimen voor je sollicitatiegesprek...best spannend ook en eigenlijk belangrijker, maar je zal daar vast met een grote grijns hebben gezeten en je weet het....vrolijke mensen worden toch vaker aangenomen
Haar naam is Mirjam...
Jenkins schreef:ik denk niet aan een reis
we hebben hier 4 konijnen, 2 katten en een pony die we niet zomaar kunnen achterlaten en ik denk niet dat hij helemaal verzorgsters heeft geregelden we werken allebei fulltime
Cindeeh schreef:Elpharo schreef:Wat een briljant topic. Ik heb echt alle pagina's doorgespit en nu al genoten. Ik heb ook zo'n vent (slagen van een paardenopleiding en thuiskomen alwaar de vlag uithangt met halster, eerste trouwdag en tijdens opleiding taart en bloemen krijgen etc, erg leuk) maar die van jou kan er ook wat van!
Haar naam is Mirjam...
Citaat:Het valt me trouwens wel op dat je vriend iets heeft met bomen/natuur.
In de tweede brief stond: Het geen wat jou toegang geeft tot de wereld is omhuld met bomen. Het is een rare zin, dus waarschijnlijk zit er een dubbele betekenis in.
Daarna was de achtergrond van het bureaublad een bos (met bomen natuurlijk). En daarna de toekan, die leeft in bomen.
Kan ook puur toeval zijn
xSlvna schreef:Er waren 3 bestandjes met wachtwoord.
M - EN en misschien hebben bestand 2 en 3 als wachtwoord 'wa' en 'gen' of 'wag' en 'en'Citaat:Het valt me trouwens wel op dat je vriend iets heeft met bomen/natuur.
In de tweede brief stond: Het geen wat jou toegang geeft tot de wereld is omhuld met bomen. Het is een rare zin, dus waarschijnlijk zit er een dubbele betekenis in.
Daarna was de achtergrond van het bureaublad een bos (met bomen natuurlijk). En daarna de toekan, die leeft in bomen.
Kan ook puur toeval zijn
Inderdaad, nu je het zegt, misschien heeft alles een hoge betekenis.
Dan snap ik alleen niet het 'Hoger-lager' zinnetje, hoge bomen misschien?
Als er iets met vliegen komt weet je het bijna zeker toch
Confession schreef:Aaah wat is dit onwijs spannend zeg. Ik heb net 19 pagina's gelezen en ik ben echt benieuwd wat er uit gaat komen. Echt een onwijs leuke vriend heb je.
Ik ga mee denken.
Edit:
Het valt me trouwens wel op dat je vriend iets heeft met bomen/natuur.
Kan ook puur toeval zijn