Genante moeder-opmerkingen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Femkeeex

Re: Genante moeder-opmerkingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:55

_/-\o_ _O-

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 22:23

Die van dat concert ;') ge-ni-aal!!

Mijn vader heeft mijn zus wel eens uit de auto geflikkerd, maar ze was echt asociaal bezig. Ze was toen een jaar of 13, geen portemonnee bij want we waren bij het circus geweest en het was een pl-euris eind naar huis lopen :'). En ik krijsen op de achterbank, niet normaal.
Achteraf had mijn vader spijt van zijn actie: hij had nooit verwacht dat ik zo heftig zou reageren :+.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 23:04

Haha dat doet mij er aan denken dat mijn moeder mijn zus ook wel eens écht heeft laten staan :+ . Maar toen was ze al een jaar of 15 en vréselijk puberaal. Mijn moeder was met ons gaan winkelen en mijn zus lag zich echt verschrikkelijk aan te stellen. Toen ze ook nog een grote mond kreeg, was het voor mijn moeder genoeg geweest. Ze zei dat mijn zus maar moest maken dat ze thuis geraakte en ze vertrok zonder boe of ba met mij alleen naar de auto :+ . Maar zus had een busabbo en gsm dus ze kon gerust haar plan trekken, volgens mij had ze toen iemand gebeld om haar naar huis te brengen.

Die van die kast, geniaal! Ik leer hier enorm veel opvoedkundige tips bij :') . Als ik ooit kinderen hebben, en ze komen op bokt toevallig dit topic tegen wanneer ze ouder zijn gaan ze zeggen "ah vandààààr" :D .

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 08:44

Haha dat concert :P die vind ik wel goed.

Mijn moeder vraagt vaak bij de kassa : zit de korting er al bij in?

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:01

Ik heb ook nog zo een stunt.
Ik ging een avondje stappen. Op dat feestje vraagt een vriend van mij of hij met mij mee naar huis mag want hij had geen slaapplaats. Daar had ik geen probleem mee. Het was een gewone vriend, niets mis mee. Dus ik kom thuis en we willen naar boven gaan. Stond mijn mama aan de trap: " Awel, wat komt die hier doen?"
Ik: " uhmm hij komt slapen want hij had geen slaapplaats "
Mama: " Nene, hij blijft schoon beneden. Hier een paar lakens en een kussen en jij gaat maar op de bank slapen. "
Ik ben dus 19 jaar...

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:03

Dat zou mijn moeder ook doen hoor, bij een jongen die ze nooit eerder heeft gezien :+

Konstantine

amado7 schreef:
Haha dat concert :P die vind ik wel goed.

Mijn moeder vraagt vaak bij de kassa : zit de korting er al bij in?
Ik haat het zo als klanten dat doen :=

Daaphh

Ze had hem wel al gezien hoor :D Ik ken hem al enkele jaren :D

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:06

Misschien was je moeder er niet van gediend dat je zonder haar eerst te vragen een "vreemde" in "haar" huis wilde onderbrengen?

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:07

Kan zijn, maar mijn broer pakt zovaak een meisje mee naar huis zonder dat we er iets van weten en daar heeft ze nooit een probleem mee :)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:10

Die gaat misschien 's avonds stiller de trap op zodat moeder niet wakker wordt en ook niet kan gaan klagen, ofwel is ze het bij hem zo gewoon dat ze het maar heeft opgegeven :P .

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:31

Ik mag dus van m'n ma veel dingen minder dan m'n broer met uitgaan en noem maar op. Dus over een jaartje houd ik m'n hart vast :=

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:43

Hahaha met uit de ato zetten idd!
En nou is het gvd klaar!! Anders ztten we je NU uit de auto en dan mag je lopen!!
Ikhield spontaan mn mond dicht dan :o

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 12:42

Daaphh schreef:
Ik heb ook nog zo een stunt.
Ik ging een avondje stappen. Op dat feestje vraagt een vriend van mij of hij met mij mee naar huis mag want hij had geen slaapplaats. Daar had ik geen probleem mee. Het was een gewone vriend, niets mis mee. Dus ik kom thuis en we willen naar boven gaan. Stond mijn mama aan de trap: " Awel, wat komt die hier doen?"
Ik: " uhmm hij komt slapen want hij had geen slaapplaats "
Mama: " Nene, hij blijft schoon beneden. Hier een paar lakens en een kussen en jij gaat maar op de bank slapen. "
Ik ben dus 19 jaar...

Haha ik moest even lachen om je tekstje.. typisch Belgisch, en ik zie dat je ook van België bent :P

Ik was meestal wel stil in de auto, ik gaf alleen tegenreactie op mijn broer.
Hoe vaak moeder aan de kant is gaan staan om broer eruit te stampen... ontelbaar maar koppig als hij was bleef doodgewoon zitten.
Ondertussen was hij groter en sterker als moeder dus eruit slepen werkte niet. Helaas :')

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 17:50

Mijn ouders bij mijn broertje: ze gingen naar een open dag van HBO studies. Komen met z'n drieën een gebouw binnen. Vader: "bounjour aujourd'hui." Moeder: "zijn hier nog gratis dingen te snapsen?"
Broertje draaide zich om en liep direct weer naar buiten :evaw:

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 17:53

*\o/*

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 18:29

ik had gisteren trouwens iets,, geen genante opmerking van mijn vader of moeder, maar van een vader in de v&d

Ik werk daar als toiletjuffrouw :') en een jongen moest naar de toilet, zijn vader bleef ff wachten en heb ik ff een praatje mee gemaakt..

komt zoonlief naar buiten zegt vader '' zo jongen, je hebt toch wel je billen goed afgeveegd he..'' zoon in kwestie was denk ik een jaar of 16.. nou die kreeg toch een rode kop :o

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 18:54

Ik moest vroegaah van mijn vader n keer aan de slager vragen of hij een plastic zak had.
Dapper de winkel binnen gestapt, meneer heeft u een plastic zak?
Slager heel hard lachen, die had mn vader al lang bij het raam zien staan.....
Nee meis, maar ik heb wel een worst. :')
braaf aan mn vader verteld dat hij geen tasjes had en ik snapte niet wat ie nou met die worst bedoelde :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 22:19

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Jilletje schreef:
Ik moest vroegaah van mijn vader n keer aan de slager vragen of hij een plastic zak had.
Dapper de winkel binnen gestapt, meneer heeft u een plastic zak?
Slager heel hard lachen, die had mn vader al lang bij het raam zien staan.....
Nee meis, maar ik heb wel een worst. :')
braaf aan mn vader verteld dat hij geen tasjes had en ik snapte niet wat ie nou met die worst bedoelde :')

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 22:27

Ik ga stuk hier van die verhalen. =:)
We want more! *\o/*

RobinSputnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 23:21

Ik was op vakantie, kruipt er een slang onder onze tent. Vervolgens wij mensen vragen of ze wisten of die slangen giftig waren, en of ze misschien wisten wat voor een het er kon zijn. Dus die man stelde een ringslang voor. Zegt mijn ma heel serieus: ''Oh ja misschien wel want hij lag wel in een kringetje.'' Net zoals haar serieuze opmerking: ''Ja misschien is het wel een gewoon onschuldig addertje.'' Lieve schat, adders zijn gewoon giftig... :+ Ondertussen wilde ik op zich wel door de grond zakken :P

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 09:28

Haha die boven mij :')

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 14:37

Toen mijn moeder mijn (inmiddels ex) schoonouders voor het eerst ontmoette... :') We hadden het over reizen, omdat mijn ex en ik dat heel graag wilden, zegt ze dat ze in Florida is geweest vroeger. Dus iedereen heel enthousiast, zegt mijn moeder "Ja Florida is een mooie stad, mooi land ook :j" Schaamde me dood, mam, het is een staat. :P

En laatst met een jaarlijks feest hier in de stad, was een jongen heel geïnteresseerd in mij, maar mijn moeder en ik waren op dat moment in dezelfde kroeg :=
Zegt die jongen, zullen we even daarheen? Prima... Lopen we dus langs mijn moeder... Mijn moeder keihard "Heeee, weet jij wel wie ik ben? :D :D :D Ja, haar moeder! Wooow, jij lijkt op Jan Kooijman zeg :oo! Haha, dit is wel een beetje ongemakkelijk he?"
Die jongen "Neeee, tuurlijk niet.."
:') :') Kon wel door de grond zakken.

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 14:49

Oh nog zo iets, vroeger na school was er altijd opvang voorzien wanneer de ouders niet op tijd waren voor hun kinderen op te halen.
Ik was daar altijd aanwezig als ukkepuk en vond het altijd zo leuk.
Zo stond ik eens in de rij te wachten en m'n moeder kwam aan en ik begon te janken dat ik niet mee naar huis wou.
Moeder zei "oke" en draaide haar om en was weg...
Uiteindelijk was ik de enigste nog over op de opvang want iedereen was naar huis en m'n moeder kwam maar niet...
Na een anderhalf uur kwam ze terug aanzetten, geloof me ik heb nooit meer gemokt als ze op school aankwam_O-

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 19:23

Hier weer een genant momentje. Dochterlief wil d'r verjaardag niet vieren ivm vervelende ervaringen in het verleden met verjaardag vieren.... Nu heb ik via haar vriendje gevraagd of hij een paar mensen achter haar rug om kan regelen... Dochter is nu boos op mij... Is ze op de helft...