Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyII schreef:Ik heb eens aan mijn broers (ik heb er 3, met aanhang) aanvulling voor mijn spaarrekening gevraagd voor mijn verjaardag. Kwamen ze aan met €20, met zijn zessen. Ze kwamen ook nog eens anderhalf uur te laat aan in het restaurant waar ik met de hele familie wilde gaan eten. Toen ze aankwamen waren ik, mijn zus en jaar partner, mijn ouders en mijn vriend al lang en breed uitgegeten. Dit was afgelopen jaar met mijn verjaardag.
Twee weken geleden krijg ik een appje of ik mee wil doneren aan een racefiets voor mijn broer. Eh... Nee?
Plien91 schreef:Mijn grootouders hebben er een handje van om met vreselijke cadeaus aan te komen.
Een greep uit de collectie die een enkeltje vuilnisbak kreeg:
- Een peper-en-zoutstel in de vorm van twee bijen
- Een fluitende tuinkabouter met bewegingssensor
- Een kwakende plastic kikker met bewegingssensor
- Een bronskleurig beeld, volgens mij van papier maché gemaakt. Mijn moeder heeft hem net zo lang in de beukenhaag 'tentoongesteld' (lees: verstopt) totdat hij volledig verrot was![]()
Maar daarnaast heb ik ook heel veel leuke dingen van hun gekregen. Opa heeft een tapaspakket voor mij gespaard inc. kookboeken en serviesgoed. Echt superlief.
Konstantine schreef:Anders ik wel, leuk om nietsvermoedende visite te laten schrikken!
melissa_b schreef:AmyII schreef:Ik heb eens aan mijn broers (ik heb er 3, met aanhang) aanvulling voor mijn spaarrekening gevraagd voor mijn verjaardag. Kwamen ze aan met €20, met zijn zessen. Ze kwamen ook nog eens anderhalf uur te laat aan in het restaurant waar ik met de hele familie wilde gaan eten. Toen ze aankwamen waren ik, mijn zus en jaar partner, mijn ouders en mijn vriend al lang en breed uitgegeten. Dit was afgelopen jaar met mijn verjaardag.
Twee weken geleden krijg ik een appje of ik mee wil doneren aan een racefiets voor mijn broer. Eh... Nee?
Tja hierdoor zou ik ook stuiteren. Moesten je broers zeker voor hun eigen eten nog betalen ook? En dan nog geld verwachten ook..
Alwiene schreef:Vorig jaar kregen mijn zus en ik allebei tegelijk een kadootje voor onze verjaardag van mijn broer. Hij had twee kadootjes en zei dat beide voor ons allebei hadden gekund, maar hij had zijn dochtertje laten kiezen en die vond de verdeling zo het beste, en gaf ons iedere een kadootje. Mijn zus kreeg een verrekijker, super handig ding wat we nog steeds gebruiken bij onze (vossenjacht met de 27mc) hobby. Ik kreeg... een hangmat. Uhm juist ja, leuk bedacht hoor, maar wat móet ik er mee? In mijn tuin staan geen bomen ofzo, en ik zie me nog niet ergens in het wild een hangmat ophangen om erin te gaan liggenIk waardeer het trouwens wel enorm dat hij geprobeerd heeft persoonlijke kado's voor ons uit te zoeken. Maar die hangmat ligt jammergenoeg nog steeds ongebruikt in de kast en over 2 weken ben ik alweer jarig
Best zonde van het geld vind ik dat soort dingen dan altijd weer
AmyII schreef:Ik heb eens aan mijn broers (ik heb er 3, met aanhang) aanvulling voor mijn spaarrekening gevraagd voor mijn verjaardag. Kwamen ze aan met €20, met zijn zessen. Ze kwamen ook nog eens anderhalf uur te laat aan in het restaurant waar ik met de hele familie wilde gaan eten. Toen ze aankwamen waren ik, mijn zus en jaar partner, mijn ouders en mijn vriend al lang en breed uitgegeten. Dit was afgelopen jaar met mijn verjaardag.