De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jiehaaa

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 11:34

Hihi ik heb iemand ooit een vliegtuigmuis kado gegeven!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 12:36

Mijn grootouders hebben er een handje van om met vreselijke cadeaus aan te komen.
Een greep uit de collectie die een enkeltje vuilnisbak kreeg:
- Een peper-en-zoutstel in de vorm van twee bijen
- Een fluitende tuinkabouter met bewegingssensor
- Een kwakende plastic kikker met bewegingssensor
- Een bronskleurig beeld, volgens mij van papier maché gemaakt. Mijn moeder heeft hem net zo lang in de beukenhaag 'tentoongesteld' (lees: verstopt) totdat hij volledig verrot was :')
Maar daarnaast heb ik ook heel veel leuke dingen van hun gekregen. Opa heeft een tapaspakket voor mij gespaard inc. kookboeken en serviesgoed <3. Echt superlief.

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 12:45

AmyII schreef:
Ik heb eens aan mijn broers (ik heb er 3, met aanhang) aanvulling voor mijn spaarrekening gevraagd voor mijn verjaardag. Kwamen ze aan met €20, met zijn zessen. Ze kwamen ook nog eens anderhalf uur te laat aan in het restaurant waar ik met de hele familie wilde gaan eten. Toen ze aankwamen waren ik, mijn zus en jaar partner, mijn ouders en mijn vriend al lang en breed uitgegeten. Dit was afgelopen jaar met mijn verjaardag.
Twee weken geleden krijg ik een appje of ik mee wil doneren aan een racefiets voor mijn broer. Eh... Nee?

Tja hierdoor zou ik ook stuiteren. Moesten je broers zeker voor hun eigen eten nog betalen ook? En dan nog geld verwachten ook..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 13:01

Plien91 schreef:
Mijn grootouders hebben er een handje van om met vreselijke cadeaus aan te komen.
Een greep uit de collectie die een enkeltje vuilnisbak kreeg:
- Een peper-en-zoutstel in de vorm van twee bijen
- Een fluitende tuinkabouter met bewegingssensor
- Een kwakende plastic kikker met bewegingssensor
- Een bronskleurig beeld, volgens mij van papier maché gemaakt. Mijn moeder heeft hem net zo lang in de beukenhaag 'tentoongesteld' (lees: verstopt) totdat hij volledig verrot was :')
Maar daarnaast heb ik ook heel veel leuke dingen van hun gekregen. Opa heeft een tapaspakket voor mij gespaard inc. kookboeken en serviesgoed <3. Echt superlief.

De tuinkabouter en de kikker had je zo aan mij mogen geven, ik vind dat soort dingen echt fantastisch!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 13:02

Anders ik wel, leuk om nietsvermoedende visite te laten schrikken!

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 13:08

Ik heb 1 keer een iciparis bon gehad met een iciparis portomonee. Niets mis mee, echter toen ik keer naar de datum was die nog maar een maand geldig en al 11 maanden ervoor uitgegeven.

Heeft ze denk ik zelf ooit een keer gekregen van iemand.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 13:16

@Ash_ : IciParis bonnen blijven altijd geldig. Alleen als je de bon na de datum inlvert moet ie opgestuurf worden. Heb er toevallig afgelopen week uitleg over gehad van een medewerkster.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 13:19

gabyfedde schreef:
@Ash_ : IciParis bonnen blijven altijd geldig. Alleen als je de bon na de datum inlvert moet ie opgestuurf worden. Heb er toevallig afgelopen week uitleg over gehad van een medewerkster.

Bon is allang uitgegeven maar vond het wel gek dat het een oude bon is zeg maar :P

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 13:29

Volgens mij zijn alle kadobonnen altijd geldig. Ze mogen niet verlopen, het is geld en dat verloopt niet.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 13:30

Mwah niks mis mee lijkt me. De datum doet toch niks af aan de waarde? Als ze je hetzelfde bedrag cash gegeven had was het wel goed geweest? Of een bon met de datum van gisteren / vorige week / tot hoever terug is oprecht?

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 14:01

Gaat er ook niet om dat ik het niet leuk vond maar apart ;)
Was er even goed blij mee hoor :)

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 14:03

Ik heb met kerst van mijn schoonmoeder een roze miney mouse pyjama gekregen :') Ik was er wel echt heel blij mee want het is altijd ongelooflijk koud in de winter bij m'n vriend, daarom had ze hem gekocht. Eigenlijk echt niet vreselijk of lelijk maar wel grappig :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 14:06

_Denise_ schreef:
Een computermuis in de vorm van een auto. Serieus, wat moet ik ermee :')

Die heb ik ook een. Je hebt toch een muis nodig :))
De mijne is een blauwe beetle, want ik ben dol op onze blauwe beetle :D

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 14:12

Wij hadden vorige maand een prijs gewonnen: Een gevulde goodiebag t.w.v. 30 euro. We hebben hem opgehaald en eenmaal geopend vonden we in de tas folders, een tijdschrift, een kauwgompje en een wellness tegoedbon die al een maand verlopen was. :+

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 14:20

Ash_ schreef:
Gaat er ook niet om dat ik het niet leuk vond maar apart ;)
Was er even goed blij mee hoor :)

Wat is er "apart" aan, feit dat ze hem al even had liggen? :o?

Wat ik apart vind is dat je zoiets noemt in topic "de meest vreselijke en lelijke kado's ever".

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 14:23

Ging ook niet om de bon maar de gebruikte portomonee :P

Edit: Portomnoee was dus al gebruik was duidelijk te zien. XD. Zie nu pas dat het onduidelijk stond

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 14:58

Geweldig topic :') sommige cadeau's zijn nog wel te doen maar de meeste dingen die ik hier lees zijn toch wel uhh... Apart. :p

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 15:06

Konstantine schreef:
Anders ik wel, leuk om nietsvermoedende visite te laten schrikken!

Ze hebben eventjes bij de vijver gestaan en alleen ons gezin werd er helemaal gestoord van. De poes van de buren ook :j.

Opa had ook zo'n afgrijselijk ding neergezet in de vensterbank van hun galerij. Daar heeft de kabouter het drie dagen uitgehouden en toen waren de langslopende buren het ook zat, haha.

Maar de volgende keer zal ik ze naar jou of naar Vjestagirl opsturen :Y)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 15:09

Aahh zo een kabouter, vreselijk!
Hebben er ooit zo een gehad, stond buiten in de haag maar dat ding hield dus echt nooit zijn mond... de katten vinden het interessant en liepen er dus constant voorbij :')

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 17:31

Voor sinterklaassurprises op de basisschool.. Nieteens het cadeau, dat weet ik al niet meer.
De surprise was een groot zwart kattenhoofd met groene ogen..
Nadat ik mijn cadeautje eruit had gehaald en de volgende bezig was, keek ik eens beter.. een oranje onderlaag.
Het jaar daarvoor had ik hem een Garfield-kattenhoofd gegeven waar ik uren werk in had gestopt omdat hij van Garfield hield.

Hij (aka zijn neerbuigende moeder, want zoontjelief stak nooit een poot uit) had dus mijn surprise van het jaar daarvoor overgeschilderd. -O- ook nog eens slecht en haastig want de onderlaag was te zien als je iets beter keek.
Nog steeds ben ik daar verontwaardigd over :')

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 17:43

melissa_b schreef:
AmyII schreef:
Ik heb eens aan mijn broers (ik heb er 3, met aanhang) aanvulling voor mijn spaarrekening gevraagd voor mijn verjaardag. Kwamen ze aan met €20, met zijn zessen. Ze kwamen ook nog eens anderhalf uur te laat aan in het restaurant waar ik met de hele familie wilde gaan eten. Toen ze aankwamen waren ik, mijn zus en jaar partner, mijn ouders en mijn vriend al lang en breed uitgegeten. Dit was afgelopen jaar met mijn verjaardag.
Twee weken geleden krijg ik een appje of ik mee wil doneren aan een racefiets voor mijn broer. Eh... Nee?

Tja hierdoor zou ik ook stuiteren. Moesten je broers zeker voor hun eigen eten nog betalen ook? En dan nog geld verwachten ook..

Nee, ik heb hun maaltijd (broers en aanhang, 6 pers. even €150 extra op de rekening...) ook nog betaald, maar ben wel weggegaan om uit te gaan met mijn vriend. Als ik het van mijn eigen familie al niet kan hebben (een gezellige dag) trek ik mijn eigen plan en doe ik lekker wat ik zelf leuk vind.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 17:46

Vorig jaar kregen mijn zus en ik allebei tegelijk een kadootje voor onze verjaardag van mijn broer. Hij had twee kadootjes en zei dat beide voor ons allebei hadden gekund, maar hij had zijn dochtertje laten kiezen en die vond de verdeling zo het beste, en gaf ons iedere een kadootje. Mijn zus kreeg een verrekijker, super handig ding wat we nog steeds gebruiken bij onze (vossenjacht met de 27mc) hobby. Ik kreeg... een hangmat. Uhm juist ja, leuk bedacht hoor, maar wat móet ik er mee? In mijn tuin staan geen bomen ofzo, en ik zie me nog niet ergens in het wild een hangmat ophangen om erin te gaan liggen := Ik waardeer het trouwens wel enorm dat hij geprobeerd heeft persoonlijke kado's voor ons uit te zoeken. Maar die hangmat ligt jammergenoeg nog steeds ongebruikt in de kast en over 2 weken ben ik alweer jarig := Best zonde van het geld vind ik dat soort dingen dan altijd weer :j

Oh en als kind kreeg ik ooit van oma een schommelstoeltje met een clowntje erin. Zo'n sierding om neer te zetten. Leuk hoor, maar ik HAAT clowns, en dat deed ik toen al. Ik vind ze afschuwelijk. Ding heeft toch nog een poosje op de plank gestaan uit beleefdheid (met dank aan mijn moeder, ik liet volgens mij meteen weten dat ik het ding afschuwelijk vond) en is later weggegooid volgens mij :=

Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:08

Sok schreef:
een aansteker die hinnikte als je 'm aandeed :')

waar kan je zo'en ding kopen :o

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:10

Alwiene schreef:
Vorig jaar kregen mijn zus en ik allebei tegelijk een kadootje voor onze verjaardag van mijn broer. Hij had twee kadootjes en zei dat beide voor ons allebei hadden gekund, maar hij had zijn dochtertje laten kiezen en die vond de verdeling zo het beste, en gaf ons iedere een kadootje. Mijn zus kreeg een verrekijker, super handig ding wat we nog steeds gebruiken bij onze (vossenjacht met de 27mc) hobby. Ik kreeg... een hangmat. Uhm juist ja, leuk bedacht hoor, maar wat móet ik er mee? In mijn tuin staan geen bomen ofzo, en ik zie me nog niet ergens in het wild een hangmat ophangen om erin te gaan liggen := Ik waardeer het trouwens wel enorm dat hij geprobeerd heeft persoonlijke kado's voor ons uit te zoeken. Maar die hangmat ligt jammergenoeg nog steeds ongebruikt in de kast en over 2 weken ben ik alweer jarig := Best zonde van het geld vind ik dat soort dingen dan altijd weer :j

Je hebt tegenwoordig ook van die standaards voor hangmatten! Komt geen boom aan te pas!

EDIT:
http://www.vrijbuiter.nl/kampeermeubele ... standaard/

wishmelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:47

AmyII schreef:

:roll: hier gaan mijn nekharen van overeind staan _-:(
Als jullie al klaar waren met eten, had ik mooi gezegd dat ze hun eten zelf konden betalen of naar huis konden gaan.. broers of niet :evaw:

:(:) Hopelijk kom zoiets niet meer tegen van je eigen familie !