Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
), simpel zwart dus ik ga passen. Zat als gegoten alleen décolté iets te ver uitgesneden (ben nogal plat hahan kon opgelost worden met een steekje naald en draad). Verkoopster prijst jurkje aan en plots floept eruit "ik zou die V-hals zo laten hoor, gezien je leeftijd krijg je vast nog wel wat meer vulling voorin en dan is dat net een extra troef".
Amburtjoz schreef:Even om te delen, maar kwijl wat staat er weer lekkers tussen.. Jammer van de privacyschending anders was dit wel leuk geweest voor in Nederland hahahttp://tubecrush.net/
clhufl schreef:Toen ik op klassenfoto moest aantal jaar geleden, hadden ze mij naast de grootst jongen (>1,90m) gezet. Tja, dan lijk je nog kleiner.
) en geweigerd er weg te gaan en ik sta op de foto op de achterste rij
na 4 jaar ruzie
(ik denk desnoods sta ik op een kruk.. ( achterste rij staat op bank )
ik heb wel een kleine voet maat 34 en dat is een nadeel :-( ik ben zo geweigerd op werk omdat ze geen kleine schoenen hadden... ook wel voor mijn grootte bv bij post, nmbs, lijn,... ben wel van belgië weet niet wat jullie ervaring hiermee is...
Vond het vroeger erg vervelend om zo klein te zijn, had vaak het gevoel dat er niet naar me geluisterd werd. Nu heb ik daar geen last meer van, mijn collega's weten wat ze aan mij hebben en nemen mij serieus.
maar goed, stel dat klant valt... dus kwam ik weer met de ladder het magazijn uitlopen
Dus ik zei "nee haha, ben 23, gelukkig maar hihi"
Wirobelgje schreef:@Kay_Kim: Dat je met een kleiner gestalte niet eender welke job kan doen heb ik ook al ervaren.
Had gesolliciteerd bij DeLijn, daar zat dus een voorwaarde aan vast, dat ik voor de bus dus aan de pedalen zou moeten kunnen.
Was me er een partij beledigd, maar na een tijdje begreep ik dat ook wel ergens.
Ondertussen zijn de voertuigen danig aangepast (stoelen die je heel erg kan aanpassen in hoogte en zo) dus zou het wel kunnen. En heb trouwens mijn rijbewijs C dus dan zou bus zeker ook moeten lukken.
Politie was ook zo iets, toen ik er aan dacht om te solliciteren stond de minimumlengte nog op 1,65m.
Tegenwoordig is dat niet meer van toepassing dacht ik.

Bijna 27 jaar en 1m57 of 1m58. Ik heb daar momenteel geen enkel probleem mee. Platte schoenen of pumps draag ik gewoon naargelang de gelegenheid. Niet omwille van een 'minderwaardigheidsgevoel'. In het lager onderwijs wel gepest geweest, maar nadat ik wat mondiger werd was dat snel gedaan
.
. Voor de hoogste kastjes in de keuken hebben wij een trapje. In de winkel vraag ik het gewoon, klim ik in de rekken of zoek naar een laddertje/trapje.
.
.