Meest vreemde vorm van vertraging.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 17:43

Sinds Syntus niet meer op Arnhem - Wwk rijdt valt het toch heel erg mee met de storingen? :D

Overigens reis ik nu iedere dag dat stukje, wat een chaos met twee vervoerders op één spoor, die ook nog eens vlak achter elkaar rijden. Hoe vaak ik al niet in de knoop kwam met in- en uitchecken bij het overstappen van Arriva/Breng op NS, omdat de paaltjes van Arriva zo ontzettend langzaam zijn :+

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 21:35

Ik reisde elke dag met Twents/Syntus, wat een ramp :'). Van Delden-Goor met de trein (7 minuten), en hoe vaak daar wel niet weer eens een seinstoring oid is :+.. Ik reisde bijna altijd om half 8 's ochtends, en dan is het al best druk in de trein, maar dat word netjes opgelost door 2 treinen te sturen, maar de laatste tijd komt er best wel vaak maar 1.. En eerst riepen ze dat netjes om en zette ze dan ook nog een extra bus in maar dat doen ze ook al niet meer, met als gevolg dat het propvol is in de trein, en in Delden (waar ik er gelukkig uit mag) sommige mensen er niet eens meer in passen :')
De Twents/Syntus bussen zijn ook al een ramp :')

Edit; https://twitter.com/syntus_goor, en dan staat de helft er nog niet eens op :')