Ik heb al diverse pogingen gewaagd een blog te beginnen, maar ben eigenlijk iedere keer bij het begin al de mist in gegaan. Ik heb geen goed uitgangspunt of thema om mee aan de slag te gaan waardoor het langzaamaan doodbloed.
Van de week kreeg ik een mooi idee van een blog om te maken dus heb ik een wordpress account aangemaakt en ben ik aan de slag gegaan. In weet nu precies wat mijn uitgangspunt is en wat ik ervan wil, ik heb alleen nog geen fatsoenlijke layout. Ik heb wel een paar losse flodders van ideeën, maar heb zelf niet de handigheid en het geduld om een layout te bouwen dus moet het op basis van een bestaande layout doen en die kan ik nog geen vinden die naar m'n zin is en waar ik het op kan baseren. Als ik daar een beetje een fatsoenlijk iets voor heb gevonden ga ik hem openbaar gooien en beginnen met plaatsen.
In mijn onderschrift staat trouwens de blog met mijn taarten. Die heb ik al langer online staan, maar daar gebeurd niet veel. Mijn statistieken gaan de laatste tijd trouwens wel op miraculeuse wijze omhoog. Geen idee waar dat aan ligt

Voor nu lees ik hier af en toe een beetje mee voor ideeën en tips & tricks. Als ik alle voorbereidingen klaar heb en live kan gaan zal ik jullie blogs eens gaan bekijken.