Zwanger van de hufter op t witte paard?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:59

Ik heb alleen je eerste post gelezen en hier exact hetzelfde gehad; we hadden net de hypotheek rond en ik was net zwanger, dus ik zat in de hoek.

Ik ga even de rest lezen.

Grapjasjes12

Re: Zwanger van de hufter op t witte paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:00

Ik denk dat Fiffill meer doelt op het mannen bashen. daar hebben vrouwen sowieso al een handje van en ik vind het persoonlijk ook bloedirritant.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:02

fokfanaat schreef:
nathalietje hoe oud ben je?

wat maakt dat uit?? >;) ja zo te zien mis ik zo nu en dan letters ik type dan ook mobiel en heb geen zin om dan moeilijk te gaan doen

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:04

Fiebie schreef:
Fiffill schreef:
Moeten al die onnodig irritante zeikreacties op mannen steeds? Lijkt me niet echt nodig hier.

Nee klopt inderdaad, hij moet op een voetstuk....
Daar zouden er meer van moeten zijn >;)

Klopt als een bus, het liefst een heel hoge :j

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:05

Zodat 'ie als 'ie eraf kukelt meteen te pletter valt?
Helemaal mee eens, want sommige mannen verdienen niet anders.

(Nee, niet allemaal, maar die van TS was met mij nog niet klaar geweest. :n)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:08

liesjecryos schreef:
Sleeper schreef:
Kijk even in het profiel van NathalietjeB voordat ze tot de grond toe afgebrand wordt ;)

Euh ja en?
Met asperger en pddnos kun je leren omgaan omniet dit soort vragen eruit te knallen.
Heb zelf een vriendin met hetzelfde en geloof me,die heeft heel veel geleerd van haar cursussen.

ik doelde eigenlijk meer op t feit ook al is t kindje gewenst en er dus ja toch een breuk is ontstaan in de relatie door haar man..
kijk tuurlijk is het kindje meer dan welkom maar ik vroeg me dan meer af in de zin van of ze het kindje dan alleen op wou voeden of dat ze het kindje dan liever zou laten adopteren...omdat lijkt mij als het echt niet goed komt in de relatie je wel elke keer herinnert word door je kindje aan zo een man...
(correct me if i am wrong)...of denk ik nu compleet verkeerd??
ik bedoel dit enkel gewoon goed hoor niet boos aardig ofzo ik vroeg het me gewoon af ...

mocht ik het helemaal verkeerd hebben dan sorry daar voor is niet zo bedoeld
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 01-03-13 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:08

Konstantine schreef:
Zodat 'ie als 'ie eraf kukelt meteen te pletter valt?
Helemaal mee eens, want sommige mannen verdienen niet anders.

(Nee, niet allemaal, maar die van TS was met mij nog niet klaar geweest. :n)

Nou zeg, zo bedoelde ik het eigenlijk niet. . . jullie vrouwen zijn ook allemaal hetzelfde ;)

On-topic, inderdaad de partner van TS had wat mij betreft ook een heel groot probleem gehad.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:09

@fiebie ik denk dat fiffill bedoeld dat het totaal geen toegevoegde waarde heeft om te lezen dat andere bokkers hun vent nooit meer vertrouwden na hun acties, hij vreemd bleef gaan, het de grootste e*kel was enz. Niet fijn om te lezen voor TS lijkt mij, want ze probeerd haar relatie uiteindelijk te redden.
Iedereen vit nou op haar ex vriendjes, maar dat zijn weer andere verhalen. Niet iedereen is even onschuldig in die "Ik vertrouw mijn ex niet meer" verhalen, lekker makkelijk om op ze af te lopen geven in iemand anders haar topic. Plus zijn vrouwen ook geen lieverdjes.
Dus ipv op te sommen wie hier ook zoiets heeft meegemaakt maar hem nooit meer kan vertrouwen enz, misschien handiger om het gewoon op ts te richten ;)
Ook lijkt het me niet de bedoeling de man van ts zo af te kraken, ze wil nog met hem door. Wat hij heeft gedaan is niet goed, maar wie zijn wij om hem zo de grond in te trappen als ts het nog wil proberen.

@ts hoop dat je de nacht een beetje bent doorgekomen ?

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:09

phormicola schreef:
Ik denk dat Fiffill meer doelt op het mannen bashen. daar hebben vrouwen sowieso al een handje van en ik vind het persoonlijk ook bloedirritant.

Ik zou me persoonlijk meer concentreren op het verhaal an sich.... maar dat terzijde

Ik ga geen mannen de hemel in prijzen als ik meerdere schoften heb meegemaakt.
Het blijft een mening, die mag nog steeds geuit worden en als je je eraan irriteert, lees je er maar overheen

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:10

Ailill schreef:
Nou zeg, zo bedoelde ik het eigenlijk niet. . . jullie vrouwen zijn ook allemaal hetzelfde ;)

On-topic, inderdaad de partner van TS had wat mij betreft ook een heel groot probleem gehad.

Zeg...

Als we gaan generaliseren heb ik er nog wel een paar op stapel liggen hoor :Y)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:11

Toch vraag ik me serieus af hoe dit nog goed moet komen. Hij krijgt dit altijd om zijn oren geslingerd als er eens iets mis gaat: Ja maar jij bent degene geweest die....
Ja maar jij vond het nodig om je afleiding bij die ..... te zoeken.....
Jij maar jij hebt toen achter mijn rug om....

Die verwijten breken uiteindelijk je relatie. Je zal goed moeten bedenken of je hem dit echt kan vergeven en het kan vergeten.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:14

_Mondy_ schreef:
@fiebie ik denk dat fiffill bedoeld dat het totaal geen toegevoegde waarde heeft om te lezen dat andere bokkers hun vent nooit meer vertrouwden na hun acties, hij vreemd bleef gaan, het de grootste e*kel was enz. Niet fijn om te lezen voor TS lijkt mij, want ze probeerd haar relatie uiteindelijk te redden.
Iedereen vit nou op haar ex vriendjes, maar dat zijn weer andere verhalen. Niet iedereen is even onschuldig in die "Ik vertrouw mijn ex niet meer" verhalen, lekker makkelijk om op ze af te lopen geven in iemand anders haar topic. Plus zijn vrouwen ook geen lieverdjes.
Dus ipv op te sommen wie hier ook zoiets heeft meegemaakt maar hem nooit meer kan vertrouwen enz, misschien handiger om het gewoon op ts te richten ;)
Ook lijkt het me niet de bedoeling de man van ts zo af te kraken, ze wil nog met hem door. Wat hij heeft gedaan is niet goed, maar wie zijn wij om hem zo de grond in te trappen als ts het nog wil proberen.

@ts hoop dat je de nacht een beetje bent doorgekomen ?

Dat begrijp ik ook wel :j

Maar uit eigen ervaring dingen delen (vaak dus ex-en) is vaak iets wat in het verleden is gebeurd... Sommige dragen oplossingen aan, sommigen hebben geen oplossingen gevonden
Als die verhalen niet gewenst zijn, horen de mensen dat graag van de TS zelf denk ik ?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:15

TS heeft wel wat anders aan haar hoofd dan iedere gedachte hier melden, denk ik, en daar heeft ze groot gelijk in.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:16

Bedénken of je hem kan vergeven? Is dat niet iets wat je vooral moet vóelen?
En 't zou zomaar kunnen dat TS het niet jaar na jaar tegen hem blijft gebruiken, maar dat ze hier samen doorheen weten te komen en er sterker uitkomen als stel. Ook dat is een optie. Vooralsnog heeft hij uitsluitend schunnige berichten verstuurd, wat behoorlijk not done is, maar het is nu ook niet zo dat hij een hele affaire heeft gehad. Het is absoluut een klotestreek van hem maar dat kan nog wel een eenmalige klotestreek zijn. Niet alle mannen zijn lompe klootzakken en niet alle mannen maken keer op keer dezelfde fout.

Evelijn

Hoezo moet hij dit altijd te horen krijgen Suzanne F. .. dat is toch ook maar net hoe je je relatie weer opbouwt... of je hem dit blijft verwijten of dat je over een tijd weer gewoon in het heden kan leven.

Fenrir

phormicola schreef:

Dit dus :) alle reacties van "pfft mannen" en "wat kunnen mannen toch eikels zijn" en al dat gebash op mannen voegen hier toch helemaal niks toe, 't gaat hier om deze vent, niet om de halve wereldbevolking.
Vrouwen gaan net zo hard vreemd en doen ook stomme dingen, dus waarom telkens dat gemekker hier over mannen.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:19

Tja Ts heeft even iets anders aan mijn hoofd lijkt me.
Kijk ik vind het rot voor je dat je zoveel negatieve dingen hebt meegemaakt met mannen, maar naar mijn mening lijkt me dat niet thuis te horen in een topic waarbij iemand het toch nog wil proberen.
Geen idee of ts dit leuk vind om te lezen of niet, het is meer iets wat ik erover vind.
Mocht ts graag willen dat ze de negatieve verhalen hoort ed zal ze het vast laten weten.
Het is ook niet kwaad bedoeld naar jou of anderen, vind het alleen niet netjes dat er mensen zijn die haar man zo erg afkraken terwijl ze nog bij elkaar zijn. (Of de horrorverhalen dat het nooit meer goedkwam)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:21

Fiebie schreef:
Ailill schreef:

Zeg...

¿Qué?

Jullie doen het nu voorkomen alsof vrouwen naïeve tutjes zijn die nooit wat verkeerd doen, en iedere man de grootste zak op aarde is, waar je ver bij vandaan moet blijven ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:21

Ik vind dat gezeik op mannen gewoon kinderachtig, dit is niet iets man-eigen, dit is iets méns eigen. Vrouwen doen dit soort dingen net zo hard namelijk. Misschien zouden sommigen hier een keer een relatie met een vrouw moeten aangaan, dan merk je dat wel. :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:22

Fiffill schreef:
phormicola schreef:

Dit dus :) alle reacties van "pfft mannen" en "wat kunnen mannen toch eikels zijn" en al dat gebash op mannen voegen hier toch helemaal niks toe, 't gaat hier om deze vent, niet om de halve wereldbevolking.
Vrouwen gaan net zo hard vreemd en doen ook stomme dingen, dus waarom telkens dat gemekker hier over mannen.

Vrouwen gaan zelfs vaker vreemd dan mannen :j

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:23

Ik vind het raar om TS nu al te gaan 'veroordelen' op haar boosheid. Het is nét gebeurd! Ben benieuwd hoe het gros hier zou reageren als ze in zo'n situatie zaten. Aai vriendje aai?

Aai vriendje aai is ook overdreven, I know. Maar nogmaals, het is nét pas gebeurd allemaal. TS gaat de komende tijd verschillende fases door en wode is daar logischerwijze 1 van.

Sterkte en succes lieve TS :*

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:27

Ik wil je heel veel sterkte wensen

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:28

Zeggen dat de vriend van de TS aan de hoogste boom gehangen moet worden, is allemaal leuk voor op een internetforum. Iedere gefrustreerde bokker kan dan even z'n ei kwijt. Maar uiteindelijk heeft de TS daar niet zo veel aan.

Natuurlijk is ze boos. Is ook haar goed recht. En ze mag ook best even boos blijven. Maar als ze met hem verder wil (of het in ieder geval proberen), dan zal ze toch echt een keer samen op de bank, met de deuren dicht, moeten gaan praten. Wat is er aan de hand? Hoe komen we hieruit? En kunnen we samen nog verder. Dan heeft alleen maar simpelweg boos zijn niet zoveel zin meer. Maar dan moet je gaan kijken waar je je overheen kan zetten, en wat onvergeefbaar is.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:29

1 ding is zeker het vertrouwen is gewoon voorlopig weg...

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:29

Ailill schreef:
Fiebie schreef:
Zeg...

¿Qué?

Jullie doen het nu voorkomen alsof vrouwen naïeve tutjes zijn die nooit wat verkeerd doen, en iedere man de grootste zak op aarde is, waar je ver bij vandaan moet blijven ;)

Jullie? :?

Ben je weer op oorlogspad?