Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liesjecryos schreef:Sleeper schreef:Kijk even in het profiel van NathalietjeB voordat ze tot de grond toe afgebrand wordt
Euh ja en?
Met asperger en pddnos kun je leren omgaan omniet dit soort vragen eruit te knallen.
Heb zelf een vriendin met hetzelfde en geloof me,die heeft heel veel geleerd van haar cursussen.
Konstantine schreef:Zodat 'ie als 'ie eraf kukelt meteen te pletter valt?
Helemaal mee eens, want sommige mannen verdienen niet anders.
(Nee, niet allemaal, maar die van TS was met mij nog niet klaar geweest.)
phormicola schreef:Ik denk dat Fiffill meer doelt op het mannen bashen. daar hebben vrouwen sowieso al een handje van en ik vind het persoonlijk ook bloedirritant.
_Mondy_ schreef:@fiebie ik denk dat fiffill bedoeld dat het totaal geen toegevoegde waarde heeft om te lezen dat andere bokkers hun vent nooit meer vertrouwden na hun acties, hij vreemd bleef gaan, het de grootste e*kel was enz. Niet fijn om te lezen voor TS lijkt mij, want ze probeerd haar relatie uiteindelijk te redden.
Iedereen vit nou op haar ex vriendjes, maar dat zijn weer andere verhalen. Niet iedereen is even onschuldig in die "Ik vertrouw mijn ex niet meer" verhalen, lekker makkelijk om op ze af te lopen geven in iemand anders haar topic. Plus zijn vrouwen ook geen lieverdjes.
Dus ipv op te sommen wie hier ook zoiets heeft meegemaakt maar hem nooit meer kan vertrouwen enz, misschien handiger om het gewoon op ts te richten
Ook lijkt het me niet de bedoeling de man van ts zo af te kraken, ze wil nog met hem door. Wat hij heeft gedaan is niet goed, maar wie zijn wij om hem zo de grond in te trappen als ts het nog wil proberen.
@ts hoop dat je de nacht een beetje bent doorgekomen ?
phormicola schreef:Ik denk dat Fiffill meer doelt op het mannen bashen. daar hebben vrouwen sowieso al een handje van en ik vind het persoonlijk ook bloedirritant.
Fiebie schreef:Ailill schreef:Nou zeg, zo bedoelde ik het eigenlijk niet. . . jullie vrouwen zijn ook allemaal hetzelfde
On-topic, inderdaad de partner van TS had wat mij betreft ook een heel groot probleem gehad.
Zeg...
Als we gaan generaliseren heb ik er nog wel een paar op stapel liggen hoor
Fiffill schreef:phormicola schreef:Ik denk dat Fiffill meer doelt op het mannen bashen. daar hebben vrouwen sowieso al een handje van en ik vind het persoonlijk ook bloedirritant.
Dit dusalle reacties van "pfft mannen" en "wat kunnen mannen toch eikels zijn" en al dat gebash op mannen voegen hier toch helemaal niks toe, 't gaat hier om deze vent, niet om de halve wereldbevolking.
Vrouwen gaan net zo hard vreemd en doen ook stomme dingen, dus waarom telkens dat gemekker hier over mannen.
Ailill schreef:Fiebie schreef:Zeg...
Als we gaan generaliseren heb ik er nog wel een paar op stapel liggen hoor
¿Qué?
Jullie doen het nu voorkomen alsof vrouwen naïeve tutjes zijn die nooit wat verkeerd doen, en iedere man de grootste zak op aarde is, waar je ver bij vandaan moet blijven