vind het best een leuke naam alleen word ik vaak vergelijken met Britney Spears

en iedereen legt graag de nadruk op Brittney b*tch in haar liedjes

ik heb het al op 101 verschillende manieren gezien

Britney met 1 't', brittnie, brittany, britny

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ruby1995 schreef:Ik heet Ruby (je zegt Roebie). Vind het wel prima hoor. Alleen een hoop mensen zeggen of schrijven het verkeerd. Volgens mij zeg je Roebie en niet Ruubie. Maargoed. Heb ook vaak dat ene liedje gehoord, rubyrubyruby.
dito schreef:hha leuk topic. Ik heet Yvet, vond het vroeg nooit een mooie naam. Nu hoor je hem niet zo vaak en heb ik er gen moeite meer mee. Heb nu een man wiens zus ook Yvet heet dus nu kan ik er nog wel eens misbruik van maken, als schoonouders vragen of Yvet wilt helpen afwassen blijf ik mooi zitten
taartjee schreef:ik heb niet heel het topic doorgelezen, weet niet of er al een naamgenootje van mij op dit topic zit!
mijn naam is T.ara, vroeger vond ik het een vre-se-lijke naam! nu vind ik het wel leuk, aangezien ik niet veel mensen ken die ook zo heten. mijn vrienden en familie noemen me meestal Taar of Taartje
Jindai schreef:Ja, hierzo!![]()
Ik word idd ook meestal Taar of Taartje genoemd, alleen niet door mijn broer.
Hij noemt mij altijd AratBen verder ook wel blij met mijn naam, kom hem niet vaak tegen
blensink schreef:Ik heet Brenda en ik ben wel blij met mijn naam.
Kan me voostellen Manon dat je jouw naam niet leuk meer vind omdat je ermee gepest word.
Vind dat erg jammer want ik vind Manon best een mooie naam eerlijk gezegt.