Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NWDynamite schreef:Ik heb gelachen dankzij mijn schat van een vriend die me op wil vrolijken omdat ik ziek ben. Dan gaat hij heel stoer lopen doen en met een enorm Antilliaans accent praten terwijl hij gewoon hier geboren is en gewoon perfect Nederlands spreekt. Alles om mij aan het lachen te krijgenEn nog wat dingen doen die alleen mannen kunnen doen om vrouwen aan het lachen te maken (ze doen het alleen als zich heeeeel erg op hun gemak voelen bij die vrouw, iets met slingeren, 18+ers weten vast wel wat ik bedoel
). Dan lig ik zooo in een scheur.
En ik heb gelachen om mijn vriendin die bij mij langs kwam om even heerlijk haar hart te luchten en de boel bij elkaar te schelden. Ik denk niet dat ik ooit een grappigere vriendin zal kunnen vinden.
EliseBrouwer schreef:[ Video ]
Dit filmpje tijdens een symposium, de vogels zijn prachtig maar na een paar grappen
en die muziek eronder kon ik me niet inhouden
EliseBrouwer schreef:[ Video ]
Dit filmpje tijdens een symposium, de vogels zijn prachtig maar na een paar grappen
en die muziek eronder kon ik me niet inhouden
Susyb schreef:Dat ik met een zonnebril op mijn hoofd de merries in het land hier ging voeren.. Bukje om een bak op te rapen want die lag onderste boven..
Foetsie zonnebril in de drek! Niet meer kunnen vinden dus.. En die merries maar zeuren om het brok terwijl ik daar met mijn handen 20cm in de drek stond te graaien naar mijn zonnebril