Als stille meelezer toch maar eens een berichtje schrijven hier, bij het lezen van de reacties hier in het topic was het belletje in mijn hoofd al gegaan dat het nu echt over is. Wat heeft die meid gestreden zeg, tot op het laatste moment en ook altijd vrolijk en vol met positieve energie. Wat een sterke meid, wat een persoonlijkeid, dat ze mag rusten in vrede en van boven haar kracht mag uitstralen naar de mensen die haar lief waren.
Het meisje van 14 dat zo graag 15 wilde worden, ze heeft het niet gehaald. Wat een ontzettend verdrietig bericht. Rust zacht lieve Gwenny.
Miesemuisje
Geplaatst: 28-09-13 10:26
LauraBeaux schreef:
ik weet niets uit te brengen
DiantaM
Geplaatst: 28-09-13 10:31
Wat is dat snel gegaan. Haar lichaam was echt op. Heel veel sterkte vrienden en familie. Gwenny Ik hoop dat je nu rust hebt. Bedankt dat we mochten mee lezen.
Ik lees ook als sinds het begin mee, heb toen nog wel een kaartje naar haar gestuurd.. Wat was ze een vechtertje! Hoop dat ze nu rust heeft. Heel veel sterkte aan de familie en naasten...
Petpa
Geplaatst: 28-09-13 11:59
Naamloos1 schreef:
Hopelijk word ze niet op haar verjaardag begraven..
Dat is ook mijn gevoel.
Maar ik kan me voorstellen dat de ouders hier wel voor kiezen. Symbolisch wordt de dag dan extra bijzonder...
Als ouder je kind zo zien strijden maar vooral ook zo moeten zien lijden dan kun je niets anders dan haar laten gaan en als laatste met zijn allen stilletjes om haar heen gaan staan je weet een verder lijden is haar bespaard maar daarmee is jullie ondraaglijke pijn niet bedaard zo dapper maar met veel humor aan haar laatste reis begonnen haar lach zal in jullie huis nooit verstommen deze dappere, vrolijke meid die blijft bij jullie die raken jullie nooit meer kwijt en zien jullie ooit aan de horizon een dolfijn weet dan dat Gwenny niet ver weg zal zijn