En ik heb geen zin om dat bij te houden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daisyree schreef:Fijn dat je badje verkocht is Denise! Nu hopen dat de Uggs snel volgen.
Niet handig van die koper, ShauniBef. Maar dan kun je toch gelijk een mail sturen? Je weet dat je die afspraak hebt als je dan weg wilt en je kunt geen adres vinden dan vraag je daar toch nog eens naar?
Raar, maar ja.
Nou mijn trouwjurk is verkocht. Ze heeft hem gepast en hij stond haar ook heel mooi.
Moest wel even slikken, ik had mezelf er graag in zien trouwen, maar ja mijn dikke buik ging er niet bij in.
Toen ik de jurk kocht was ik ook nog niet zwanger en na 3 miskramen verwachtte ik dus niet dat ik nu met zo'n dikke buik zou lopen.
Maar zij is er heel blij mee en ik ben blij met de ruimte.
Nu de rest nog!
ElizeVdS schreef:Ik twijfel erg of ik mijn zadel moet verkopen. Kan het geld heel goed gebruiken en de kans dat als ik ooit een paard koop het past is heel klein. Maar het is er niet echt de markt naar en gezien het maar een jaar niet intensief is gebruikt en nieuw 1000 euro kostte wil ik er nog wel een nette prijs voor (ligt ook niet in de weg, had in mijn hoofd het te houden en eventueel in te ruilen bij aanschaf van een paard, mocht het inderdaad niet passen). Moeilijk zeg!