Rare mensen op marktplaats deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daisyree

Re: Rare mensen op marktplaats deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 15:30

Nee hoor die staat er nog, maar dan gaan er allemaal mensen bellen en mailen met een bod.
En ik heb geen zin om dat bij te houden. :D

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 17:32

Nou badje is opgehaald. Ze was er heel blij mee. Ook omdat het er nog zo nieuw uit zag. Mijn zoontje ging liever douchen deed hem alleen in bad als hij verkouden was.
Nu kreeg ik een mail van iemand die geïnteresseerd was in mijn baby uggs. Staat in de advertentie dat ze origineel zijn plus een foto met de doos en de zegel. Daarna weer een mail terug gehad of ze echt zijn. Dus ik nog eens een foto gemaakt van het bewijs van echtheid. En nou hoor ik niks meer...zucht.

Heb ze vorig jaar gekocht voor 70 euro bij de bijenkorf. Heeft ze alleen als baby gedragen. Zijn dus met zachte zool. Vroeg er eerst 40 euro voor toen maar verlaagd naar 30.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 17:33

Mw die gisteren niet op was komen dagen was mijn adres kwijt, en wil een andere keer komen..

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 17:57

Fijn dat je badje verkocht is Denise! Nu hopen dat de Uggs snel volgen.
Niet handig van die koper, ShauniBef. Maar dan kun je toch gelijk een mail sturen? Je weet dat je die afspraak hebt als je dan weg wilt en je kunt geen adres vinden dan vraag je daar toch nog eens naar?
Raar, maar ja.

Nou mijn trouwjurk is verkocht. Ze heeft hem gepast en hij stond haar ook heel mooi.
Moest wel even slikken, ik had mezelf er graag in zien trouwen, maar ja mijn dikke buik ging er niet bij in.
Toen ik de jurk kocht was ik ook nog niet zwanger en na 3 miskramen verwachtte ik dus niet dat ik nu met zo'n dikke buik zou lopen.
Maar zij is er heel blij mee en ik ben blij met de ruimte.
Nu de rest nog!

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 18:01

Nou er gaan weer spullen bij hoor waaronder en redbull leren motor jas daar verwacht ik nog wel wat geld voor te vangen. Dat ding was nieuw hartstikke duur en mijn man heeft er 2 keer mee gereden.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 18:39

Daisyree schreef:
Fijn dat je badje verkocht is Denise! Nu hopen dat de Uggs snel volgen.
Niet handig van die koper, ShauniBef. Maar dan kun je toch gelijk een mail sturen? Je weet dat je die afspraak hebt als je dan weg wilt en je kunt geen adres vinden dan vraag je daar toch nog eens naar?
Raar, maar ja.

Nou mijn trouwjurk is verkocht. Ze heeft hem gepast en hij stond haar ook heel mooi.
Moest wel even slikken, ik had mezelf er graag in zien trouwen, maar ja mijn dikke buik ging er niet bij in.
Toen ik de jurk kocht was ik ook nog niet zwanger en na 3 miskramen verwachtte ik dus niet dat ik nu met zo'n dikke buik zou lopen.
Maar zij is er heel blij mee en ik ben blij met de ruimte.
Nu de rest nog!

Ik kan me voorstellen dat dat even slikken was. Gelukkig is het een fijne reden waarom de jurk niet meer past :(:)

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 18:42

De reden ging het ook niet om.
We wilden graag op Curaçao trouwen en de jurk paste zo mooi in dat plaatje.
Maar ja tijden veranderen. Misschien dat we over een jaar of 2 naar die rots kunnen en dan lekker met ons 3en kunnen genieten. Daar heb ik geen jurk voor nodig.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 22:26

Zo na een korte mail heen en weer en een belletje (had laatste mail terug nog niet eens gelezen) is mijn dressuurzadel net opgehaald. Wel voor minder dan ik er voor vroeg, maar deze mensen konden als we akkoord gingen met 20 minuten voor de deur staan. Die zekerheid gaf de doorslag. Mensen de bon meegegeven en het nummer van onze zadelpasser/maker hoesje erbij. Mensen blij, wij blij. :)

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 22:34

Nou dat geeft weer wat ruimte :) fijn die snelle verkopen.

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 22:47

nouja zeg, zou ik vandaag dus dat drumstel op gaan halen, krijg ik halverwege de dag een smsje dat het toch niet blijkt te werken.. moet ik wéér opnieuw op zoek! -O-

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 22:51

Ik twijfel erg of ik mijn zadel moet verkopen. Kan het geld heel goed gebruiken en de kans dat als ik ooit een paard koop het past is heel klein. Maar het is er niet echt de markt naar en gezien het maar een jaar niet intensief is gebruikt en nieuw 1000 euro kostte wil ik er nog wel een nette prijs voor (ligt ook niet in de weg, had in mijn hoofd het te houden en eventueel in te ruilen bij aanschaf van een paard, mocht het inderdaad niet passen). Moeilijk zeg!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 22:53

ElizeVdS schreef:
Ik twijfel erg of ik mijn zadel moet verkopen. Kan het geld heel goed gebruiken en de kans dat als ik ooit een paard koop het past is heel klein. Maar het is er niet echt de markt naar en gezien het maar een jaar niet intensief is gebruikt en nieuw 1000 euro kostte wil ik er nog wel een nette prijs voor (ligt ook niet in de weg, had in mijn hoofd het te houden en eventueel in te ruilen bij aanschaf van een paard, mocht het inderdaad niet passen). Moeilijk zeg!

Dan zet je het toch gewoon te koop voor de prijs die jij wilt? Heb ik ook, verkoop ik hem is het prima, verkoop ik hem niet is het ook prima.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 09:54

Gisteren wat meubels voor mijn ouders op MP gezet en in een uur al 3 verkocht :D Alles wordt zaterdag opgehaald, opgeruimd staat netjes!

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 10:14

Nice mallow ruimt lekker op.
Uggs gaan als het goed is als het geld erop staat op de post
Fietszitje ben ik ook akkoord mee gegaan. Ik reageer vaak direct omdat de mails op me tel binnen komen. Dus direct gereageerd. Nou mooi geen reactie terug. Zal fijn zijn als mensen iets langer dan 3 min op de computer blijven.

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 11:52

Ik heb gisteren ook weer wat nieuwe spullen op marktplaats en bokt gezet en word nu alweer moe van mensen die niet reageren als ik een bod accepteer en mensen met wie ik een prijs afgesproken heb en die zich vervolgens ineens bedenken -O-

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 11:53

Zo vermoeiend :Z

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:03

Ik vind het niet meer dan een stukje fatsoen om iig iets van je te laten horen...

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:18

Zo ik ben van mijn paardendvd's af. Nu moet ik de overige spullen nog zien te verkopen. :)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 14:52

Zo heb net weer hele hups dingen op de foto gezet, zit alleen te twijfelen of ik het er al op zet, heb nog iets van 10 dingen staan al.. weet niet of het echt zin heeft er nóg meer op te zetten.

Ga deze week trouwens ook maar foto's maken van mijn zadel, als ik er een leuke prijs voor krijg is het goed, anders blijft hij lekker liggen :)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:37

Overigens een vraagje: zodra ik een afspraak heb met iemand (bijvoorbeeld akkoord gegaan met bod en ook adresgegevens enzo uitgewisseld) zet ik mijn advertenties op gereserveerd. Ik haal ze er dan meestal af zodra ik het pakket op de bus gedaan heb. Nu zat ik ineens te denken. Is het niet handiger te laten staan tot mensen aangeven het ontvangen te hebben? Als het dan niet is wat ze er van verwacht hebben (bijv. bij mijn dekjes staat er bij dat er vlek van het zadel op zit, mochten ze daar overheen gelezen hebben en hierover zeuren, kan ik ze in dat geval naar de advertentie verwijzen, maar alleen als ik hem dus nog laat staan). Wat doen jullie hiermee?

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:42

Ik laat ze meestal ook gereserveerd staan tot ze ontvangen zijn.
mocht ik na 3 dagen niks gehoord hebben dan haal ik het er af.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:54

Pffff sommige -:(-

Heb schoenen met stalen neus op MP staan.
Nieuw in doos, winkelwaarde € 64,90 en bieden vanaf € 35,-
Krijg ik een mail "ik bied € 20,00".
Netjes terug gemaild dat ze daarvoor niet weg gaan en dat er staat bieden vanaf € 35,-
Een mail op terug gehad, oke € 22,50..
Terug gemaild dat ik ze daar ook niet voor verkoop.
Krijg ik een mail terug, "wat mot je ervoor hebbe!!!!!"
Voor € 40,- mag u ze komen halen.

Krijg ik me toch een mail terug of ik wel goed bij m'n hoofd ben, en ga fietsen man, oplichter in de ad staat 30,-, flikker op....

Nee m'n mond viel open van verbazing en heb dus ook even terug gemaild }:)
Ten eerste ben een vrouw,
Ten 2e koop een bril want er staat bieden VANAF € 35,-
En hou je commentaar voor je.

Ben benieuwd of hier nog een reactie op terug komt :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:54

Ik zet de advertentie op gereserveerd zodra ik een overeenkomst heb gesloten met de koper.
Zodra de koper aangeeft het te hebben ontvangen verwijder ik de advertentie pas.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:55

@Kiki: hoe frustrerend zeg! Geweldige mail teruggestuurd, laat ze het lekker uitzoeken zeg ;)

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:02

Als de biedingen echt heel laag zijn dan reageer ik niet eens.
Op de spiegel kreeg ik ook een mail met een bod van €20 terwijl er stond bieden vanaf €50.
Ook biedingen van €10 en €15 gehad die heb ik gewoon verwijderd.
Sorry maar lees dan gewoon. Ik heb niet de hele dag om iedereen te woord te staan, dan stond ik wel op de markt met het spul.
Als je dan bied met €40 dan wil ik daar nog best op reageren hoor, maar ik heb op een gegeven moment maar een grens getrokken.