1 Miljoen voor bewijs paranormale gaven (Sisyphusprijs)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 14:23

Ik zou ook wel graag een foto willen sturen van mijn verzorgpaard, ik zou heel benieuwd zijn of iemand bepaalde karaktereigenschappen oid eruit kan halen. Er staat namelijk niet heel veel over hem op Bokt, en hij heeft toch wel hele speciale eigenschappen. :)

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 14:29

Vjestagirl schreef:
Zullen we dit topic op de prijs en het bestaan van houden? Wat mij betreft spamt iedereen mijn topic vol met reading aanvragen.

DeSprinkhaan

Re: 1 Miljoen voor bewijs paranormale gaven (Sisyphusprijs)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 14:39

sorry, had het de aan van aanvragen niet gelezen :oo Dacht dat er vragen stond, en dit was niet een vraag over readings.

Excuses nogmaals

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 15:23

Ik vind de uitslag van reading heel persoonlijk, heel leuk dat mensen het gaan proberen. Maar het is iets wat je niet zo maar even doet, ik zou het niet openlijk in een topic zetten maar dat is zoals ik het zie.Ik stond dit weekend op Internationaal therapeuten beurs in Apeldoorn, en daar liep een vrouw die alles uit pendelde, of het wel echt was of goed was.Ze draaide daar een beetje in door, ik vind dat je sommige producten ook een kans moet geven.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 15:38

Marleen, zou jij een reading willen doen met een vergelijkbare opzet als met gohya? Dus ik (of iemand anders) stuurt jou een foto, stuurt ondertussen een beschrijving van degene op de foto naar een derde persoon, en ik en die derde persoon bekijken dan samen de antwoorden.

Zonder 'lekker puh' of nare opmerkingen, maar gewoon omdat ik, en anderen met mij, het lastig vinden om hierin te geloven zonder ooit enig bewijs te hebben gezien. De reading zelf hoeft dan natuurlijk niet in het topic, daar komt hooguit een melding of we nu overtuigd zijn.

Overtuig mij. ;)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 15:43

Wat ik graag zou zien is een foto van een dier of een persoon met een probleem. Bv stijfheid of pijn of uit balans zijn. Als ik de foto krijg wil ik graag weten wat het probleem is zo dat ik gericht kan werken.Ik doe nu heel veel paarden en honden, heel leuk om dan na bv een week te horen dat het paard weer rond rent in de wei vol energie, terwijl het een week daar voor nog op stal stond met pijn en de veearts geen raadt meer had.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 15:47

Die heb ik wel. :j

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 15:54

Ik ook

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 16:02

troi schreef:
Gaat in vjestagirls topic de sceptische achtergrond van de readings nog verklapt worden? Lijkt me wel verstandig want het zweefgehalte is rising..

Ondertussen denk ik dat er zo ongeveer op iedere bladzijde een her-post nodig is. Mensen lezen echt niet..
En ik blijf maar aanvragen krijgen voor readings := -O-

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 16:09

Het is duidelijk, je hebt een nieuwe baan...:D

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 16:11

Als ik dat talent nu eens kon inzetten in mijn huidige baan.. dan spreken we. Gedaan met lezen, zoeken, ploeteren, neenee, gewoon aan je scherm gaan zitten, de boel readen, en typen maar! Olé!!

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 16:16

Vera schreef:
Sorry BigBen maar je bent er alleen maar op uit om water op het vuur te gooien zodra je niks zinnigs meer te melden hebt.
Kom nu eens met iets interessants waar iedereen wat aan heeft ipv een beetje zitten zeveren over niet toe doende zaken. <<)

Ik denk dat ik wel een paar nuttige bijdragen heb geleverd aan dit topic :+ .

En nu daarover praten, waarom doe jij dat ook niet een keer ?
Je noemt jezelf een reader, en je vraagt 30 euro per consult ...
Dan moet je redelijk zeker zijn van je stuk.
Waarom doe jij ook niet mee aan de test van DaniBanani ?
Daar hebben we iets aan.

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 16:20

DaniBanani schreef:

Waarom zijn er eigenlijk geen NUTTIGE toepassingen van paranormale gaven?
Voor mij persoonlijk zou het een wereld van verschil maken als ik als archeoloog de voormalige bewoners van een site eens kon ondervragen over hun leefwereld bijvoorbeeld.

edit, even bij vermelden dat dat een grapje is uiteraard

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:09

Danibanani wil jij mij een foto sturen, met daar bij wat het probleem is zo dat ik weet wat ik moet doen?

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:14

DaniBanani schreef:

Hoe is het eigenlijk afgelopen met de reading van Gohya? Heb nu het hele topic doorgelezen, maar volgens mij mis ik dit ergens?
Of wil je dat liever niet vertellen? :)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:28

Ik heb ook wel een paard waar het heel plezant mee zou werken zijn (paranormaal gesproken). Maar dan verwacht ik gewoon concrete antwoorden met zo weinig mogelijk info gegeven door de eigenaar zelf.
Marleen_usar: jij zoekt dus sowieso paarden met een probleem? En de eigenaar moet precies aangeven wat het probleem is? Is dat niet wat makkelijk?

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:29

Gini schreef:
Ik heb ook wel een paard waar het heel plezant mee zou werken zijn (paranormaal gesproken). Maar dan verwacht ik gewoon concrete antwoorden met zo weinig mogelijk info gegeven door de eigenaar zelf.
Marleen_usar: jij zoekt dus sowieso paarden met een probleem? En de eigenaar moet precies aangeven wat het probleem is? Is dat niet wat makkelijk?

Nee, want het gaat erom dat Marleen het op afstand gaat behandelen ;)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:31

Ah, nu zijn we terug bij healen. Ik was nog even blijven steken bij het readen, sorry. ;)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:07

Ik werk op afstand met BioGenesis producten.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:30

Vertel daar eens wat meer over dan Marleen, misschien heb ik wel iets voor je

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:41

De website link staat in haar profiel.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:07

marleen_usar schreef:
Danibanani wil jij mij een foto sturen, met daar bij wat het probleem is zo dat ik weet wat ik moet doen?

Gedaan! :)

NatassJa schreef:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de reading van Gohya? Heb nu het hele topic doorgelezen, maar volgens mij mis ik dit ergens?
Of wil je dat liever niet vertellen? :)

Is inderdaad nog niets over geschreven, omdat Focussed en ik twijfelden hoe we het moesten brengen. Het is namelijk geenszins onze bedoeling gohya te kijk te zetten. Helaas hebben we wel geconstateerd dat er te weinig antwoorden correct waren om overtuigend te zijn, en is voor ons duidelijk dat in ieder geval in deze specifieke opzet gohya niet in staat was echt iets te readen. Wat dat betekent voor haar andere readings moet ieder voor zich bepalen, dit blijft natuurlijk een momentopname. :)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:14

Op de beurs heb ik een man gesproken, die ging onder de Great Seal zitten. (meer info op internet) Hij kon al jaren niet praten, ik heb met hem gesproken en dat was heel diep.Hij begon te snikken, ik zei het is goed gooi het er maar uit.Iets wat hem jaren dwars zat kwam er na 10 minuten uit, hij heeft mij een foto gestuurd. En vroeg of ik om half 3 vanmiddag aan het werk was :j ?

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 23:18

marleen_usar schreef:
Op de beurs heb ik een man gesproken, die ging onder de Great Seal zitten. (meer info op internet) Hij kon al jaren niet praten, ik heb met hem gesproken en dat was heel diep.Hij begon te snikken, ik zei het is goed gooi het er maar uit.Iets wat hem jaren dwars zat kwam er na 10 minuten uit, hij heeft mij een foto gestuurd. En vroeg of ik om half 3 vanmiddag aan het werk was :j ?

Denk jij dat je ook echte ziektes kunt genezen? Of verwijs je mensen met, ik noem maar iets, kanker bijvoorbeeld, toch wel naar een regulier arts?

Dat paard in die stal, wat had die voor een diagnose?

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 23:32

Goh, als ik de verhalen in dit topic moet geloven, zullen straks de mensen uit hun rolstoelen springen. :D
De reading die gedaan is, is geen wonder. Er zijn rastypische kenmerken genoemd en de zaken die daar buiten vallen, klopten niet.