Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
troi schreef:Gaat in vjestagirls topic de sceptische achtergrond van de readings nog verklapt worden? Lijkt me wel verstandig want het zweefgehalte is rising..
Vera schreef:Sorry BigBen maar je bent er alleen maar op uit om water op het vuur te gooien zodra je niks zinnigs meer te melden hebt.
Kom nu eens met iets interessants waar iedereen wat aan heeft ipv een beetje zitten zeveren over niet toe doende zaken.
DaniBanani schreef:Het is duidelijk, je hebt een nieuwe baan...
Gini schreef:Ik heb ook wel een paard waar het heel plezant mee zou werken zijn (paranormaal gesproken). Maar dan verwacht ik gewoon concrete antwoorden met zo weinig mogelijk info gegeven door de eigenaar zelf.
Marleen_usar: jij zoekt dus sowieso paarden met een probleem? En de eigenaar moet precies aangeven wat het probleem is? Is dat niet wat makkelijk?
marleen_usar schreef:Danibanani wil jij mij een foto sturen, met daar bij wat het probleem is zo dat ik weet wat ik moet doen?
NatassJa schreef:Hoe is het eigenlijk afgelopen met de reading van Gohya? Heb nu het hele topic doorgelezen, maar volgens mij mis ik dit ergens?
Of wil je dat liever niet vertellen?
marleen_usar schreef:Op de beurs heb ik een man gesproken, die ging onder de Great Seal zitten. (meer info op internet) Hij kon al jaren niet praten, ik heb met hem gesproken en dat was heel diep.Hij begon te snikken, ik zei het is goed gooi het er maar uit.Iets wat hem jaren dwars zat kwam er na 10 minuten uit, hij heeft mij een foto gestuurd. En vroeg of ik om half 3 vanmiddag aan het werk was?