Excuus nodig om naar Tilburg te gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 23:50

_AlMaraam_ schreef:
TS, hou je ons nog op de hoogte?

Ohja, mijn pb-box staat open, als je er behoefte aan hebt!

De mijne ook nog steeds he TS! :j

nobody05

Re: Excuus nodig om naar Tilburg te gaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 23:50

dank jullie wel :)

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 00:51

Ik begrijp er niks meer van, ik ben de draad volledig kwijt nu.......

Je zegt eerst dat je nog nooit in de buurt van een jongen bent geweest ergens tig pagina's terug en nu is er opeens een Jordan uit Amerika. Wanneer heb je die ontmoet dan?

En je wil anoniem blijven maar ik kan zo in je FB account kijken. Sterker nog...ik kan zo achterhalen wie je moeder is.

Kortom, ik kan er geen touw meer aan vastknopen...Zoveel tegenstijdigheden. Wat klopt nu wel en wat niet?

Kun je het verhaal niet even kort samenvatten ofzo?

In ieder geval sterkte.

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 02:33

Heel veel sterkte in elk geval, zou je inderdaad kunnen samenvatten? Ik kan trouwens echt alle berichten op jouw Facebook en op die van je moeder lezen, zou die link even weghalen als ik jou was...

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 12:27

en heb je al iets gehoord??

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 12:57

Heb je al een reactie van je moeder gehad TS?

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 13:41

Wildgirl schreef:
Ik lees met steeds meer verbazing in dit topic mee; als ik heel eerlijk ben TS denk ik dat jij het beste gebaat bent bij een gerichte therapeutische behandeling, evt opnamen en/of gecombineerd met medicatie.
Het probleem ligt niet in jouw moeder, het probleem ligt bij jou....
Als ik je advies mag geven; print dit topic uit, ga ermee naar de huisarts en geef aan dat je het niet redt.
Heb je, je al eens laten testen op het een en ander?
Ik ben geen psycholoog of arts maar ag jouw berichten hier krijg ik toch echt sterk de indruk dat je wellicht wat achterloopt in je emotionele en cognitieve ontwikkeling.

Ik sluit me hier volledig bij aan

Ik heb je hele topic gelezen, van letter tot letter. En zojuist ook je facebook... (ik snap niet dat je dat wil, dat iedereen nu weet wie je bent, waar je woont en op welke school je zat)

Ik denk persoonlijk dat jou moeder alle reden heeft om jou kort te houden en je te willen beschermen.
Ik denk namelijk dat jij met jezelf in de knoop zit, en niet weet welke kant je met jezelf op moet.

Lieve Ts. zoek hulp bij een goede psycholoog

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 14:22

Ik sluit me ook aan bij de bevindingen van Wildgirl (En TS niet afspreken met vreemde via internet, je bent een zeer makkelijke prooi)

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 14:44

Zus van TS is ook uit huis en TS is het laatste kind thuis. Dat legt natuurlijk de focus ook extra op TS.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 15:54

Lottie84 schreef:
Zus van TS is ook uit huis en TS is het laatste kind thuis. Dat legt natuurlijk de focus ook extra op TS.

TS is 18 en komt over als iemand met het emotionele en cognitieve verstand van een kind van 12, dáár zou de focus op moeten liggen.
En dan ook nog via internet gaan daten terwijl ze communicatief zeer, en zeer zwak is en dit ook wel van zichzelf weet en dan nog steeds beweren dat 'Nick' er voor haar is....tsja.... B-)

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 16:04

TS zoek hulp. Je bent jezelf op een emotionele 8-baan aan het sturen en je gaat voor je het weet dingen gaan vertellen waar je nog heel veel spijt van krijgt zoals je nu al deed je FB doorgeven. Als je 18 bent zou je toch beter moeten weten vooral als je niet wil dat je directe omgeving op de hoogte wordt gebracht ?
Ik denk dat je echt hulp kan gebruiken. Mischien een latere pubertijd of een hormonale stoornis, maar je reageert helemaal niet als meiden van jouw leeftijd en dan is het wel normaal dat je mama je zo wilt beschermen. Dat ze je kamer doorzoekt kan zijn omdat ze bezorgt is om je of omdat ze dat hele gedoe rond je internet vriend niet vertrouwt. Je begint het topic met het zoeken naar een leugen om hem te kunnen zien, niet echt slim als je het vertrouwen van je mama wilt winnen. Hopelijk neem je nu de juiste stappen in plaats van je emoties de overhand te laten nemen...

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 18:50

Bij deze wil ik graag iedereen bedankt voor de hulp. ik heb binnenkort een afspraak met de psycholoog, en maatschappenlijk werkster. de mensen die normaal een PB willen sturen dat mag. vindt ik prima maar houdt het netjes. alles gaat nu goedkomen. nogmaals bedankt voor alle hulp. ik zal niet meer via dit topic mensen op de hoogte houden. sorry daarvoor. maar ik heb mijn redenen. wel kan ik zeggen dat alles opgelost is

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 18:52

wat fijn te lezen! heeft je moeder nu wel der fb gelezen?? mensen zijn niet verplicht jou topic te lezen he, als je hier veel steun uithaalt zou ik dat gewoon blijven doen

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 19:01

Wat fijn om te horen TS! Hoop dat alles goedkomt met je !:)

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 23:01

Fijn dat je hulp krijgt. Hopelijk gaat het snel beter met jou en met je relatie met je moeder.

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 00:55

Wat fijn dat er nu echt schot in komt en je hulp krijgt TS! Hopelijk komen jij en je ouders er samen sterker uit :)