[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 20:17

Zouden jullie mijn kunnen helpen over een paar weken is mijn moeder jarig en word dan 40 en ze weet zelf niet wat ze wil en ik weet het ook niet. Normaal koop ik altijd een mascara enz voor haar maar ik wil dit jaar wat anders

annepaardoes

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 22:27

Graag hier ook hulp in het meedenken voor een cadeau. Ik zoek een leuk kleinigheidje als bedankje voor mijn stagebegeleidster. Ze is echt een dieren- en natuur/tuinmens.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 10:48

Leuke bollen voor in de tuin? De DVD-serie 'Life'?

Heeft iemand ook een idee voor mij? Een vriend doet vanavond eindexamen conservatorium en ik heb geen idee wat ik hem als cadeau kan geven! Ik weet ook niet echt wat hij leuk vindt, want ik ken hem niet heel erg goed :P

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 11:51

Een aardbei of tomaat plantje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:00

Hoi,

normaal gesproken ben ik wel handig in het verzinnen van cadeaus.
Maar nu echt even niet.
Mijn ex-vriend heeft een ongeluk gehad, mocht je meer info willen dan via pb. :)
Als hij thuis komt wil ik 'm graag een beterschapscadeau geven oid, een ''sterkte-cadeau''.

En dan niet afgezaagd een fruit mand. :=
Hij houdt erg veel van muziek enzo, maar ik zat meer te denken aan een lieve kaart, en wat lekkere dingetjes en een cd oid.

Wie helpt?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 14:26

CD was inderdaad het eerste waar ik aan dacht _Dominique. Een leuke tekst schrijven in de kaart? :)
Of misschien een soort van survival-pakket samenstellen (hoe-overleef-ik-de-revalidatie) met bijvoorbeeld zijn favoriete dvd, lekkere snoepjes, zijn favoriete frisdrank, zo'n goedkoop gezelschapsspel...

Hier ben ik weer voor hulp :D
Binnen 2 weken geeft mijn 7-jarige nichtje haar communiefeest en ik wil niet met lege handen aankomen uiteraard. Ik ben dus op zoek naar een leuk cadeau waar ze echt blij mee is. Het is een echt meisje-meisje trouwens en sinds vorig jaar is ze begonnen met paardrijden op de manege. Ze heeft geen eigen of vaste pony maar de manegepony's worden gewoon 'doorgegeven', dus een leuk dekje oid is niet echt een optie :n

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 19:10

Een ketting met paarden bedeltje of paarden oorbellen.Poetsbox met allerlei strikjes enz.Zweepje.Trui met paardenprint.Badhanddoek,dekbedset.Grote poster voor op haar kamer.Met paardenprint dan.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 19:36

Ik zou inderdaad voor een mooie armbandje gaan, evt met een paardenbedeltje oid.

Ik heb zelf ook een vraagje. Binnenkort ben ik twee jaar samen met mijn vriend en hoewel we hebben afgesproken dat we geen cadeautjes zouden doen, wil ik toch iets geven. Persoonlijk zat ik hieraan te denken: https://www.etsy.com/de/listing/1564079 ... tarre-pick (sorry voor de Duitse site :p kon de Engelse zo snel niet op mijn telefoon krijgen). Maar wat is nou een mooie tekst om daarop te laten zetten? (max. 35 tekens, inclusief spaties)
Ik vind het zo moeilijk! :')

Deliana1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 12:37

Haaai, ik schuif even aan!

Ik wil een '' zomaar '' kadootje voor mijn vriend halen, maar ik heb echt geen idee wat.. Sinds dat we elkaar kennen zijn we al bij elkaar en dan zou ik toch moeten weten wat hij zou willen. Nou echt niet :') Iemand een leuk idee?

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 12:44

Een foto van jullie samen ingelijst? :) heeft ie nog hobbys?

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 18:56

Ik ben binnenkort een jaar samen met m'n vriend, maar ik weet eigenlijk geen cadeau..
Heb m al zat luchtjes gegeven, en toen we een half jaar hadden heb ik m een ketting gegeven.
Iemand misschien andere suggesties?

Splut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:50

.
Laatst bijgewerkt door Splut op 08-07-22 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Love_Mirra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:55

Hierboven: Misschien een hangertje met paardenhaar in van hun lievelingspaard? Is niet duur maar wel een leuk geschenkje? Of foto van paard/paarden op canvas?

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 20:53

In het algemeen wat cadeau ideeen.

Cursussen
Canvas
Vvv cadeaubon of andere bon
Zelfgemaakt mandje met douchespul etc
Dvds/cd
Scentchips
Interieurspulletjes
Abbo voor een paar maandensport
Tijdschriften/boeken
Keukengerei
Een goudvis met kom..
Sjaaltje
Tuindecoratie/gereedschap
Geurstokjes
Hengel
Make up
Huispak
Badjas
Pantoffels
Piercing
Tattoo
Sieraden
Fietstassen
Autospullen
Fotolijst
Lekkere hapjes
Nintendo
Spul voor kaarten maken
Brei/haak spul
Wekker
Briefkaarten
Zonnenbril
Strandlaken
Oli branders of waxbranders
Slippers
Zonnenbrand
Voetbal
Entreetickets
Dagboek
Ereader
Letterbord
Bewaardozen
Bbq
Wokset
Knuffel
Openhaard
Bouwmarkt bon
Treinkaartje
Alcohol
Telefoon front etc
Plant
Spaarspot

Love_Mirra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 22:46

Handige lijst miepmiep91!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 11:25

Ik meld me!

Ik ben donderdag al jarig, maar geen idee wat ik wil :')
Mijn 2 zussen en broer betalen samen. Dus ong 20/30 euro denk..

Ze vinden iets met paarden maar niks :')
Dus iets zonder paarden alst kan :P
Make-up en armbandjes heb ik wel al :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 14:58

1 oktober zijn mijn vriend en ik 1 jaar samen en ik begin nu al een beetje te denken wat ik hem kan gaan geven.
En aangezien het al over 3 maanden is en ik wil hem graag iets speciaals geven, dus het mag best wat kosten.
Ik heb een budget van +/- 350 euro.
Dus iemand die mij een beetje in de goede richting weet te duwen.

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 15:57

lrtj_ schreef:
1 oktober zijn mijn vriend en ik 1 jaar samen en ik begin nu al een beetje te denken wat ik hem kan gaan geven.
En aangezien het al over 3 maanden is en ik wil hem graag iets speciaals geven, dus het mag best wat kosten.

Ik zou er lekker op uit gaan! Volgens mij kun je voor €350,- wel naar Parijs of Londen oid, mocht je dat leuk vinden.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 20:02

lrtj_ schreef:

Ik zou ook een weekendje weg gaan :) Heb ik mijn vriend toen ook gegeven (gewoon op een leuk park hier in nederland een huisje gehuurd en dan daar in de omgeving leuke dingetjes doen/bezichtigen :) )

x_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 18:41

Hallo iedereen :)
ik kom hier een beetje binnenvallen, maar ik heb een vraagje.
Bij ons op school gaat een leerkracht godsdienst op pensioen. De andere leerkrachten hebben iets georganiseerd waarbij alle leerlingen van school iets op een gekleurd blaadje moeten tekenen/schrijven... Dat vind ik natuurlijk wel een heel leuke verrassing voor haar, dus wil ik er graag ook mijn werk van maken. Maar mijn creativiteit laat me een beetje in de steek.. :o
Dus heeft iemand van jullie een idee hoe ik haar op een originele wijze kan bedanken en verder nog het beste toewensen? (en het moet ongeveer op een A5-blaadje passen)
Ik zoek dus niet echt een cadeau, maar wel een originele manier om haar te bedanken... :)

Alvast bedankt!
Myrthe (ik ben 16, misschien is dit ook wel relevante informatie :) )

xCaitlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 01:35

Hoi!
Ik zit op het moment op Tenerife t/m 20 augustus, en 9 augustus is mijn zus jarig. Ze wordt 21 en ik wil haar wel graag op de een of andere manier een cadeautje geven. Weet iemand misschien een website oid waar ik iets op kan bestellen en dat het dan op haar verjaardag bezorgd wordt? Of evt. een dag eerder, maar in elk geval rond haar verjaardag. Het hoeft niet iets heel bijzonders te zijn, maar gewoon iets zodat ze weet dat ik aan haar denk! Ik had wel eens gehoord van zo'n soort service maar ik weet niet goed waar ik op moet zoeken, dus misschien heeft iemand hier een idee? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 08:45

Je hebt verschillende cadeau-sites :)
Misschien even googlen? Breng je nog een grote lach op haar gezicht ook :))

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 10:01

Er zijn inderdaad verschillende sites die zoiets aanbieden. Volgens mij kan je zelfs bij bol.com je cadeautje al laten inpakken. ;)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 22:53

Hoi,

Ik heb twee kaarten gekocht voor een concert van Guus Meeuwis en daar wil ik samen met mijn moeder heen. Nu wil ik mijn vader ook wat geven, maar ik weet niet zo goed wat. Aankomende week zijn ze 22 jaar getrouwd maar ik denk niet dat ik het ter gelegenheid van dat doe, daar hoor je denk ik meer een cadeau voor te geven wat ze samen kunnen doen. Of zou ik dat wel kunnen doen? Vinden jullie dat raar?

Hoe dan ook, ik wil ook iets groters voor mijn vader. Het liefst iets wat ik samen met papa kan doen. Alleen, papa is niet zo'n samen-mens. Hij heeft geen interesse in muziek, voetbal, andere sporten oid. Hij vindt computers en fotografie leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 22:59

@hhilde, fotografie-cursus/workshop?