Tjah, van een fotoshoot naar het ziekenhuis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 22:30

Dan is een catheter toch wel een uitkomst he. :')
Met koorts geen ervaring, wel bij een ontsteking en dan koorts (heerlijk, de wond ontstoken, voelt zo fijn!).

Anoniem

Re: Tjah, van een fotoshoot naar het ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 22:35

Wond is denk ik niet ontstoken, dan zou ik dat wel voelen :')
Hebben niet getemperatuurd hoor maar ik gloei en heb rillingen en voel me gewoon niet zo goed! Natuurlijk ook niet raar na een hele lange, wel hele leuke dag!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 22:39

Misschien een te lage weerstand na de narcose en iets meer vatbaar voor griepjes/iets onder de leden.
Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad!! :D Nu morgen maar mee op buitenrit. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 22:45

Haha zie ons al gaan idd :')

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 22:47

Haha nee ze kwam al bij mij schrijven. :P Heb al extra groot hokje besteld zodat der been erin past hahaha.
Slaap lekker ;)

babbel7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 14:40

Hey Jojo wat hoorde/lees ik nou?
Ik schrok ervan meis, je hebt een flinke smak gemaakt zeg.
Fijn om te horen dat je snel naar huis mocht en goed vooruit gaat +:)+
Zet em op hé bikkel!
En probeer je niet te druk te maken over school en werk( hoor wie het zegt hihi),daar komt wel een oplossing voor,is tot nu toe ook gelukt toch? Je bent een doorzetter meis, dit gaat je ook lukken. :j
Heel veel sterkte en braaf zijn he :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 14:44

Niet vechten om me hè dames :P

Nou, ik voel het wel hoor, dat ik gisteren te veel gedaan heb, vandaag dus ff de rem erop!
Bij Mo geweest, vriendin heeft gepoetst, ik vooral gekroeld vanuit rolstoel!
Nu wacht ik in de auto terwijl ventlief even boodschapjes doet! Dalijk plof ik op de bank en dan even niets meer :)

Thanks Suus, had net Pascal al aan de telefoon :)
School krijg ik sowieso niet te pakken dus dat heb ik maar even los gelaten. Met werk wordt alles heel netjes geregeld moet ik zeggen!
Zie je van de week begreep ik :)

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 15:14

Tjee wat een pech zeg! Verschrikkelijk!
Wat Mo betreft, dat komt wel goed!

Ik ben 6 jaar geleden van een paard gevallen, hij stond bij mijn thuis en ik mocht alles met hem doen. Deze val was echt uit valsheid van het paard, hij deed er alles aan om mij eraf te krijgen. Ik heb een week in het ziekenhuis gelegen, er was een stuk bot in mijn heup opzij gesprongen en had een spierscheur in mijn buik.
Ik had emotioneel gezien hetzelfde als jou, ik huilde erg vaak. Het grote verschil met jou is dat ik niet wist of ik ooit nog terug op hem zou durven rijden, ik werd doodsbang als ik eraan dacht om weer op hem te rijden.

Het paard is terug gegaan naar zijn eigenaars, ik heb nooit meer geprobeerd om op hem te rijden, ik kon het gewoon niet. Het heeft zo'n 2 jaar geduurd voordat ik aan het voorval kon denken zonder te huilen. Ik heb wel besloten om nog op andere paarden te rijden, ik wou mijn angst om paard te rijden niet vereeuwigen.

Jij houdt overduidelijk erg van Mo en je verwijt haar niets. Ik ben ervan overtuigd dat jouw wilskracht ervoor gaat zorgen dat je weer kan rijden! Je bent nog jong, je lichaam herstelt hier wel van. Het zal wel wat tijd vragen, maar het komt zeker en vast goed!

Misschien is het wel een idee om een tijdelijke bijrijdster te vragen? Dan staat Mo niet zo lang stil.

In ieder geval, ontzettend veel beterschap! Verzorg jezelf en luister goed naar je lichaam!

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 15:28

Jeetje wat ben je lelijk/ongelukkig gevallen zeg! Veel sterkte met je herstel!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 15:30

Sjemig wat een verhaal! Heel veel sterkte! En als je je verhaal kwijt wil, gewoon lekker op Bokt plaatsen... Troostende woorden kunnen je misschien iets opbeuren ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 19:31

sander_lotte schreef:
Tjee wat een pech zeg! Verschrikkelijk!
Wat Mo betreft, dat komt wel goed!

Ik ben 6 jaar geleden van een paard gevallen, hij stond bij mijn thuis en ik mocht alles met hem doen. Deze val was echt uit valsheid van het paard, hij deed er alles aan om mij eraf te krijgen. Ik heb een week in het ziekenhuis gelegen, er was een stuk bot in mijn heup opzij gesprongen en had een spierscheur in mijn buik.
Ik had emotioneel gezien hetzelfde als jou, ik huilde erg vaak. Het grote verschil met jou is dat ik niet wist of ik ooit nog terug op hem zou durven rijden, ik werd doodsbang als ik eraan dacht om weer op hem te rijden.

Het paard is terug gegaan naar zijn eigenaars, ik heb nooit meer geprobeerd om op hem te rijden, ik kon het gewoon niet. Het heeft zo'n 2 jaar geduurd voordat ik aan het voorval kon denken zonder te huilen. Ik heb wel besloten om nog op andere paarden te rijden, ik wou mijn angst om paard te rijden niet vereeuwigen.

Jij houdt overduidelijk erg van Mo en je verwijt haar niets. Ik ben ervan overtuigd dat jouw wilskracht ervoor gaat zorgen dat je weer kan rijden! Je bent nog jong, je lichaam herstelt hier wel van. Het zal wel wat tijd vragen, maar het komt zeker en vast goed!

Misschien is het wel een idee om een tijdelijke bijrijdster te vragen? Dan staat Mo niet zo lang stil.

In ieder geval, ontzettend veel beterschap! Verzorg jezelf en luister goed naar je lichaam!

Ik word idd niet doodsbang als ik eraan denk gelukkig, wel een beetje zenuwachtig!
Dat ik jong ben en veel gesport heb scheelt veel, zeiden mijn chirurgen ook al... Normaal staat voor het complete herstel 1 tot anderhalf jaar.... :oo

Ik ben vandaag met een vriendin in overleg geweest en we hebben mede door Mo haar karakter besloten om gewoon compleet van voor af aan te beginnen, ze is duidelijk erg geschrokken en is al een hyper sensibel paardje...
Dus eerst weer longeren, grondwerken, dan longeren met zadel en dan weer beginnen met hangen etc!
Was ze het mee eens (wel onder mijn strikte voorwaarden voor haar veiligheid) maar eerst gaan we beiden ff op vakantie!
Mo zal zich waarschijnlijk in de periode dat zij er mee bezig gaat ook aan haar gaan hechten ( is echt een extreem eenkennig paardje) maar ook dat is niet erg, dat komt wel weer goed!

Bedankt allemaal!

babbel7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 20:58

Robijntjah schreef:
Niet vechten om me hè dames :P

Thanks Suus, had net Pascal al aan de telefoon :)
School krijg ik sowieso niet te pakken dus dat heb ik maar even los gelaten. Met werk wordt alles heel netjes geregeld moet ik zeggen!
Zie je van de week begreep ik :)

Heb ik iets gemist? :o?
zo te horen wordt er goed voor je gezorgd ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 21:00

Haha pascal vroeg zich af of ik zin had om met zijn 4en (jij, pascal, Petra en ik) te eten bij haar en een filmpje te kijken!
Sla ik natuurlijk niet af!

Ik heb wel echt een serieus dip moment...

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 21:37

Gelukkig nog leuke dingen die je er door heen helpen gelukkig maar meid.. gaat het alweer een beetje beter?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 21:41

Mmm, ik ben niet gemaakt om stil te zitten...
Had veel leuke dingen in het vooruitzicht en dat is nu allemaal even on hold...

En moet voor alles iemand vragen of diegene het voor mij wil doen/pakken.
Maargoed, morgenavond komt er weer een vriendinnetje op bezoek, is ook fijn!

En de kusjes van Mo vanmiddag waren ook fijn, tegelijk ook heel rot :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 07:10

Zo, ik heb vannacht nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik niet mag klagen want
1. Het kan altijd erger
2. Ik kan op bed mijn been al bijna helemaal buigen
3. Ik ben op s'ochtends en met belasten na bijna pijnvrij!
4. Ik maak stiekem alweer behoorlijk wat meters!

petra1970181

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 07:34

ik heb je nog nergens zien klagen hoor
maar ben blij dat het beter met je gaat ken je wel niet maar pfffffffffff dit gun ik niemand
(__)> bakkie koffie of thee scheeld je weer paar meter lopen

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 08:19

Nou, nou, wat een inzichten ;)
Ik vind toch dat je wel mag klagen hoor...

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 08:32

Zozo...wat jij allemaal al niet doet en bedenkt in zo'n nacht :) Goed zo...en weet je, klagen en een dipje hebben mag altijd. Tuurlijk kan het altijd erger, maarja met dat erger heb jij nu (gelukkig) niet te maken en je zit er toch maar mooi wel mee....ik vind wel dat het super gaat als ik punt 2 t/m 4 lees...hihi. Doe je rustigaan? Nou zal het net als met bijna alles zijn, rustig bewegen is altijd beter dan niet bewegen dus vast helemaal toppie! Nou succes verder weer, over hoeveel dagen heb je nou controle weer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 08:43

Ja, heb me gisteren behoorlijk koest gehouden en vandaag ook wel denk ik!
Kan wel samen met mijn moeder in onze rolstoelen het dorp onveilig maken haha :')

Ik vergeet gewoon te vertellen dat ik alleen de trap op en af ben gekomen thuis :D

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 09:15

Wauw heb even een paar dagen niet gekeken, nu bijgelezen en je gaat al goed vooruit!! Toppie!! :D
En ook echt fijn dat je wel positieve dingen eruit kan halen (de 4 punten die je hiervoor schreef)
Wat fijn dat Mo nu door iemand anders gedaan word van vooraf, hopelijk heeft ze er niks traumatisch aan overgehouden..

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 12:24

Jeetje wat heb jij een vreselijke val gemaakt zeg! Goed dat je toch zo positief blijft en niet je paardje de schuld geeft. Heel veel sterkte en succes en hopelijk kun je straks weer fijn rijden

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 13:14

Robijntjah schreef:
Zo, ik heb vannacht nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik niet mag klagen want
1. Het kan altijd erger
2. Ik kan op bed mijn been al bijna helemaal buigen
3. Ik ben op s'ochtends en met belasten na bijna pijnvrij!
4. Ik maak stiekem alweer behoorlijk wat meters!

Hihi waar je 's nachts wel niet over denkt!
Ik vind dat je erg positief bent hoor. :D En je gaat echt rap vooruit!

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 16:44

Zo jij blijft super postief... Zet door meid!:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 17:54

Pfff vandaag valt wel tegen qua pijn. Is echt heel frustrerend als het al een paar dagen goed te doen was...