Met koorts geen ervaring, wel bij een ontsteking en dan koorts (heerlijk, de wond ontstoken, voelt zo fijn!).
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sander_lotte schreef:Tjee wat een pech zeg! Verschrikkelijk!
Wat Mo betreft, dat komt wel goed!
Ik ben 6 jaar geleden van een paard gevallen, hij stond bij mijn thuis en ik mocht alles met hem doen. Deze val was echt uit valsheid van het paard, hij deed er alles aan om mij eraf te krijgen. Ik heb een week in het ziekenhuis gelegen, er was een stuk bot in mijn heup opzij gesprongen en had een spierscheur in mijn buik.
Ik had emotioneel gezien hetzelfde als jou, ik huilde erg vaak. Het grote verschil met jou is dat ik niet wist of ik ooit nog terug op hem zou durven rijden, ik werd doodsbang als ik eraan dacht om weer op hem te rijden.
Het paard is terug gegaan naar zijn eigenaars, ik heb nooit meer geprobeerd om op hem te rijden, ik kon het gewoon niet. Het heeft zo'n 2 jaar geduurd voordat ik aan het voorval kon denken zonder te huilen. Ik heb wel besloten om nog op andere paarden te rijden, ik wou mijn angst om paard te rijden niet vereeuwigen.
Jij houdt overduidelijk erg van Mo en je verwijt haar niets. Ik ben ervan overtuigd dat jouw wilskracht ervoor gaat zorgen dat je weer kan rijden! Je bent nog jong, je lichaam herstelt hier wel van. Het zal wel wat tijd vragen, maar het komt zeker en vast goed!
Misschien is het wel een idee om een tijdelijke bijrijdster te vragen? Dan staat Mo niet zo lang stil.
In ieder geval, ontzettend veel beterschap! Verzorg jezelf en luister goed naar je lichaam!
Robijntjah schreef:Niet vechten om me hè dames
Thanks Suus, had net Pascal al aan de telefoon![]()
School krijg ik sowieso niet te pakken dus dat heb ik maar even los gelaten. Met werk wordt alles heel netjes geregeld moet ik zeggen!
Zie je van de week begreep ik
Robijntjah schreef:Zo, ik heb vannacht nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik niet mag klagen want
1. Het kan altijd erger
2. Ik kan op bed mijn been al bijna helemaal buigen
3. Ik ben op s'ochtends en met belasten na bijna pijnvrij!
4. Ik maak stiekem alweer behoorlijk wat meters!