Ik ben ook heel benieuwd hoe ze staan al heb ik een witte fiat 500.. Maar vond ze zo grappig en voor dat geld haha.. Ze zijn vandaag verstuurd dus ben benieuwd haha
Ik heb trouwens al mijn pakjes binnen behalve eentje en deze is 18 juni op de post gedaan.. Zal ik nog even wachten of al een berichtje naar de seller?
En even over die uitgestelde betalingen.Ik heb nu al meer als 10 aankopen gedaan en het blijven maar uitgestelde betalingen.Moet ik paypal hierover een berichtje sturen of ook afwachten?
dit is echt ernstig, mijn moeder zit naast me en zegt de hele tijd: DIE KETTING IS LEUK!! kun je 'm bestellen ... bedankt mam, je plundert zo m'n hele rekening haha pakketje 26 alweer
minouesmee
Geplaatst: 24-07-12 10:35
Bonjoy schreef:
Heb ook auto-wimpers gekocht Ben benieuwd hoe het staat op mijn autootje, haha!
Haha wat leuk! Plaats je een foto als ze op je auto zitten?
Wat zullen de maten van een jack russel zijn L? of XL?
hilly200
Geplaatst: 24-07-12 11:08
26 Pakketjes, Oh my Volgens mij heb je het goed te pakken, misschien is het ook wel een idee dat je jezelf een tijdje kan bannen op Ebay,net zoals hier op bokt
Eneh die truitjes,tsja ze zijn grappig maar niet mijn ding
http://www.ebay.nl/itm/180918675227?ssP ... 4005wt_882 Waarschijnlijk niet iedereens smaak, gebruik hem alleen als vest voor thuis/chilldagje/vliegtuig ofzo. Het is een mannenmaat dus dan kan je er zo lekker in zitten
Bezorgers zullen hier wel denken, heb afgelopen week zo'n 8 pakketjes ofzo al mogen ontvangen, verwacht er nog 1 H&M, V&D, een dockingstation, slippers, allemaal nog voor de vakantie dingetjes