Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

de één vindt t fantastisch, de ander brult nooit meer terug te komen.. Veel dingen waarvan ik denk 'dat meld je toch gelijk ipv achteraf op het internet te gaan lopen miepen'... Magrathea schreef:Veel dingen waarvan ik denk 'dat meld je toch gelijk ipv achteraf op het internet te gaan lopen miepen'...
Saffier schreef:x_Heidi schreef:Ik wil mijn collega best halen, maar het is gewoon zo geregeld dat iedere serveerster haar eigen "blok" mensen in de gaten houd en bediend. En die ziet de mensen dus waarschijnlijk heel erg snel helpen hoorhet is bij ons heel vriendelijk geregeld vind ik!
Zorgt het niet voor verwarring bij mensen als ze niet gedurende de hele avond dezelfde serveerster hebben?
Ik weet uit eigen ervaring dat ik graag dezelfde serveerster heb zodat ik weet wie ik aan kan spreken.
Ben zelf ook serveerster geweest en wij hadden ieder een eigen deel met eigen tafels en daarvoor regelde wij alles de gehele avond, mensen weten precies wie ze moeten hebben bij een vraag (of klacht natuurlijk) of als ze nog iets willen bestellen.
Magrathea schreef:Ik mag aannemen dat als je een allergie hebt, je dat zelf wel aangeeft. Als je vraagt 'wat zit hierin?' kan ik zomaar net dat ene ingrediënt net vergeten. Vraag dan gewoon 'ik ben allergisch voor dittum, zit dat hierin?' Veel effectiever
Bleek een vrouw daar allergisch voor te zijn, die had niets gezegd... Magrathea schreef:Veel dingen waarvan ik denk 'dat meld je toch gelijk ipv achteraf op het internet te gaan lopen miepen'...

Douce schreef:Als ik om 9 uur al wordt verzocht weg te gaan terwijl ik wil natafelen dan vind ik dat gek ja. Wij vragen het nooit eigenlijk..