Nant schreef:Met een stroopwafel ??
Ja idd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AustriaTrick schreef:Ik heb deze week een eeruuug mooi brief gekregen! HIj is namenlijk tekenaar geweest toen hij vrij was, een mooie kat op de envolop ( joh! ) en een super mooi kaartje gemaakt voor me, ik maak er even foto van vanavond!
AustriaTrick schreef:Ik heb deze week een eeruuug mooi brief gekregen! HIj is namenlijk tekenaar geweest toen hij vrij was, een mooie kat op de envolop ( joh! ) en een super mooi kaartje gemaakt voor me, ik maak er even foto van vanavond!
Kimbey schreef:Dit lijkt me erg leuk om te doen, echter ben ik dus 17. Met een vader die zelf in detentie zit, kan ik me er goed in leven hoe leuk het is als je zo'n berichtje krijgt van iemand. Word leeftijd echt na getrokken?
Magrathea schreef:AustriaTrick schreef:Ik heb deze week een eeruuug mooi brief gekregen! HIj is namenlijk tekenaar geweest toen hij vrij was, een mooie kat op de envolop ( joh! ) en een super mooi kaartje gemaakt voor me, ik maak er even foto van vanavond!
Wauw wat leuk!Ben benieuwd naar de foto!
Kimbey schreef:Dit lijkt me erg leuk om te doen, echter ben ik dus 17. Met een vader die zelf in detentie zit, kan ik me er goed in leven hoe leuk het is als je zo'n berichtje krijgt van iemand. Word leeftijd echt na getrokken?
Je brieven worden gelezen. Dus op het moment dat jij zegt 17 te zijn krijgt die persoon hem waarschijnlijk niet. Dus ik zou nog eventjes geduld hebben als ik jou was
eclair98 schreef:AustriaTrick schreef:Ik heb deze week een eeruuug mooi brief gekregen! HIj is namenlijk tekenaar geweest toen hij vrij was, een mooie kat op de envolop ( joh! ) en een super mooi kaartje gemaakt voor me, ik maak er even foto van vanavond!
ik heb een vraag: zit hij een gevangenis waar ze als enigste een kat mogen houden? want ik zag laatst een filmpje over een gevangenis waar ze katten hielden
Michelle_96 schreef:das idd wel leuk om ze contact te hebben @judith_irene mag ik reden weten?
mijn moeder wil het niet want zo'n 20 jaar geleden deed iemand van haar school het vanuit schoo.l en toen was die man vrij, hij zat ik amerika. en toen is hij met een frans paspoort naar nederland gekomen bij hun school, en toen heeft hij haar gedwongen met hem te trouwen zodat hij verblijfsvergunning kreeg. politie heeft hem uiteindelijk bij haar weg moeten halen...
Michelle_96 schreef:das idd wel leuk om ze contact te hebben @judith_irene mag ik reden weten?
mijn moeder wil het niet want zo'n 20 jaar geleden deed iemand van haar school het vanuit schoo.l en toen was die man vrij, hij zat ik amerika. en toen is hij met een frans paspoort naar nederland gekomen bij hun school, en toen heeft hij haar gedwongen met hem te trouwen zodat hij verblijfsvergunning kreeg. politie heeft hem uiteindelijk bij haar weg moeten halen...