Susanne_ schreef:Ik wil eigenlijk wel weten hoe ik weet of mijn aangifte überhaupt aangekomen is...
Je krijgt bevestiging van verzending als je dat elektronisch doet.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wij hebben namelijk ook nog niks! kimmie261 schreef:ahh ik snap hem ,je krijgt allemaal voor 1 juli bericht,en met geluk binnen 3 maanden,val je daar niet in ben je de gelukkige die 5 maanden moet wachten..
dus...waarom ze in hemelsnaam een termijn dan van 3 maanden nemen is me een raadsel..
maar t maakt hier niet meer uit,al betalen ze december,ze ambtenaren nemen de tijd maar zou ik zeggen,probleem is hier over 3 dagen opgelost...
mijn grote hoop was dat we ietjes meer geluk zouden hebben dit jaar ,zoals alle voorgaande jaren,maar juíst dit jaar pissen we naast de pot...wet van murphy heet dat geloof ik..
volgend jaar gewoon weer ergens juni aangifte doen,vroeg aangifte doen is gewoon langer erop wachten is gebleken...
Nell_ schreef:Ik heb geen bevestiging gehadwij hebben namelijk ook nog niks!
Morgen maar even bellen.
.
!
..... ) kimmie261 schreef:oww zo...![]()
dacht dat ze bedoelde dat je dan ook voor 1 juli bericht gaven![]()
![]()
nou ja...we hebben het hier niet meer nodig gaat nu zo doorgesluist worden naar spaar rekening...ze doen er nog maar over zolang ze nodig hebben,voor ons is de druk eraf gelukkig ( weer een frustratie minder..... )

) veerledec schreef:DesireeK schreef:Nee dat is niet helemaal waar Kimmie zoals jij het schrijft.. Als je bv 1 mei je aangifte instuurt is het vanaf die datum 3 maanden.. dus voor 1 augustus![]()
jullie hebben dan geluk gehad dat het er eerder was ..
Thanx, jij legt het kennelijk duidelijker uit dan ik.
Krijg later nog meer van 2010.
veerledec schreef:Nell_ schreef:Ik heb geen bevestiging gehadwij hebben namelijk ook nog niks!
Morgen maar even bellen.
Heb je je aangifte digitaal ingediend? Dan krijg je een foutmelding als het niet lukt en meteen een bevestiging te zien als het wel is gelukt. Op je scherm dan hè. Maar als je echt twijfelt kan je altijd even bellen, als de Belastingtelefoon het weer doet tenminste.