Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Dat was eigenlijk gericht aan vuurneon vanwege d'r opmerking over tweelingen. Maar daar komt iig dus ook zoiets in voor
Fiffill schreef:Haha, moet je Game of Thrones kijken/lezen, komt toevallig ook een tweeling in voor die wel heel hecht is.![]()
Geen idee, het is moeilijk te zeggen... ik zou niet eens weten hoe vaak het nou voorkomt... ben ik ook wel benieuwd naar hoor, maar idd lastig onderzoeken aangezien er weinig mensen voor uit zullen durven te komen. Dan zou het echt anoniem moeten zijn.
phormicola schreef:Ik blijf me maar verbazen over de vergoeilijkende reacties in dit topic. Het is echt ongelooflijk wat er allemaal maar normaal en acceptabel wordt gevonden tegenwoordig.
cooper schreef:phormicola schreef:Ik blijf me maar verbazen over de vergoeilijkende reacties in dit topic. Het is echt ongelooflijk wat er allemaal maar normaal en acceptabel wordt gevonden tegenwoordig.
Ik kan me wederom verbazen over het feit dat mensen beslissen wat 'normaal' is en wat niet, en alles wat een ieuw gevoel oproept of tegen het eigen gevoel in gaat moet maar meteen afgekeurt en verboden worden want.... (en dan weten ze vaak nog niet eens het antwoord)