De mist trok op en het werd prachtig weer,blauwe lucht en de zon.Het was heerlijk voetballen in de zon,warm zelfs.Helaas kwam er later flinke wolken aanzetten en werd het gelijk kouder.
Jammer dat er af en toe zo'n flinke windvlaag voorbij komt, want het is zo lekker in de zonnetje. En die wind maakt het meteen zo koud. Verder echt lekker genieten buiten.
Dit was toch niet echt het weer waar ik op gehoopt had vandaag.Morgen schijnt opeens ook anders te verlopen volgens Piet.Bewolkt en regebuien morgen,we zullen zien.
Ik zie dit op het knmi staan hoor. Niks de hele dag regen etc. Morgenochtend begint tamelijk nevelig met mogelijk een mistbank en plaatselijk laaghangende bewolking. Verder is het overdag wisselend bewolkt en blijft het op de meeste plaatsen droog. De middagtemperatuur ligt rond 10 graden, langs de kust enkele graden lager. De wind is zwak tot matig uit het noordwesten. (Bron: KNMI
@EllaBellaah Ik zeg ook niet heel de dag regen,maar regenbuien.Dat is wat Piet zegt. In ieder geval anders dan hij donderdag had gezegd,toen zei hij droog,zon en beetje wolken.