nooit gedacht dat er zoveel mensen zouden reageren. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nooit gedacht dat er zoveel mensen zouden reageren.
ik heb nooit met knuffels geslapen maar om ze allemaal achter slot en grendel te doen is toch wel sielugg
De meest bijzondere zijn voor mij een konijn en een kat die ik vanaf mijn geboorte heb van mijn inmiddels overleden oma. Daarnaast is Charlie een apart geval, want dat is een paardezelkoe. Ik kan niet uitvinden wat voor dier het precies is

Die heb ik gekregen toen ik geboren werd
Ik ben 21 en slaap nog met Lammie. Een knuffeltje dat mijn moeder kreeg toen ze 14 jaar was en met een gebroken rug/nek/schedel in het ziekenhuis lag. Toen mijn ouders scheidden op mijn zesde was ik vaak erg verdrietig en kreeg ik Lammie om mijn geheimpjes aan te vertellen. En dat doe ik nog steeds.
. Totdat mijn moeder me dwong om hem weg te doen. Dat heb ik natuurlijk niet gedaan!!! Ik heb alles wat echt niet meer kon eraf geknipt en nu heb ik nog een klein stukje over van 4 vakjes (het leek op een quilt). Ik zal er eens een foto van nemen, de zijkanten wil ik nog graag een keertje dichtstikken, zodat de voering erin blijft