Mwah. Weer een nagellak in weer een kleur die ik nooit gebruik. Weer een anatomicals douche gel. En een conditioner van gliss kur. Beetje karige box dus met dingen die er de afgelopen maanden ook al elke keer in zaten. Niet echt een feestje.
Ik vond de laatste box ook een beetje matig en ben er ook een beetje klaar mee. Ga m binnenkort opzeggen. Ik had er ook een soort lipgloss/lippenstift inzitten. Lijkt me een fijn ding, maar hij is echt knalrood van kleur. Als ik dat opdoe kan je me achter de ramen zetten. Dus als iemand nog interesse heeft... (niet gebruikt, alleen wel plasticje er vanaf gehaald om ernaar te kijken)
Ik had de TY, maar wat viel het tegen zeg.... Was het geld niet waard vond ik... De helft (nouja, 75%) ligt nog ongebruikt in een doosje... Ben meteen gestopt toen ze er bonnen in gingen doen en het vooral testertjes waren... Weet niet hoe het tegenwoordig is, maar vond dat zo fake... En ook een of ander detox drankje toen...
Zit nu stiekem toch weer te kijken naar een andere box... Maar hoor te veel verschillende verhalen :S En volgens mij ben ik goedkoper uit als ik gewoon lekker bij de drogist gewoon bekende merkjes haal in normale grote verpakkingen
SteffiiY
Geplaatst: 06-06-13 09:37
Ik wacht de glossybox nog even een box af, en anders kap ik er ook mee
Ik zag laatst een alternatief.... Ehm.... ga straks nog even googlen
Nant
Geplaatst: 06-06-13 09:53
Ik heb ze nu allemaal een keer gehad, maar blijf de Truly yours het leukste vinden! In de TY zitten altijd creme's, maskertjes, parfum, scrubs, shampoo en andere haarverzorging, douchegel. Ik ben nlk niet zo van de make up. De april box zaten allerlei soorten zonnebrandcreme in van die kleine tube's dus makkelijk voor een dagje weg Laatst wel een mooie nagellak erbij gehad dat was wel leuk
Aan het begin kon ik een keer een soort vragenlijst invullen en daarin vroegen ze wat ik het leukste vond. Full size, kleine testertjes, make-up, enz enz.. Sindsdien heb ik bijna nooit meer iets wat ik echt niet leuk vind!
Met make-up heb ik ook weinig, daarom ook voor TY gekozen... Maar toen er 2 testertjes (geurtjes die je gratis bij de ICI enzo krijgt) bijzaten en een bon voor korting op een of andere mascara, ben ik er mee gestopt :p
Twijfel nog steeds, soms zitten er echt handige dingen bij... :S maarja is de gok die je neemt natuurlijk...
Ik ken alleen de parfumtestertjes als extraatje. Niet als volwaardig product. De laatste tijd heb ik ook geen bonnen oid gehad. Je kunt op de sites zien wat de inhoud van de boxen is geweest per maand.
Kent iemand de WAATbox al? http://waatbox.nl/ Dit is de eerste box waarvan ik echt denk dat ie leuk is, dus ik denk dat ik zo even een abonnement ga afsluiten.