Hier lijkt het zelfs of komt de zon een beetje door.. Stilte voor de storm denk ik. Liefst heb ik dat het nog een uurtje uitgesteld word, weet ik in iedergeval dat mijn vriend niet van de weg waait.
Naath86
Geplaatst: 03-01-12 17:45
Doe mij dan maar code geel.. Of was dat niet de kleur van de zon, ben vergeten wat voor kleur die heeft..
Nou dat rode lijntje is net over ons heen gekomen en ik kan jullie vertellen.... het was NIET leuk!!!!!! Ik heb nu een zwemparadijs i.p.v een pensionstal...%^$#@(*& domme!!!
Gratis seawalker, kost anders toch 30 euri per keer.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het is gestopt met regenen, het waait minder hard en de lucht wordt blauw
moppielover
Geplaatst: 03-01-12 17:50
Pff, de rode lijn hebben wij net gehad volgens mij. Wat een wind en regen zeg. De paarden kunnen nu echt zwemmen. Moet toch veel water vallen willen er bij ons plassen in de wei staan maar nu staan er plassen hoor.
Onze paarden staan 24/7 buiten met schuilstal. Met dit weer staan ze overdag op de wei en 's nachts in de paddock.
Naath86
Geplaatst: 03-01-12 17:50
Hoe kunnen jullie nu nog zien dat de lucht blauw wordt?? Het is hier al hartstikke donker!!!!
grietje14
Geplaatst: 03-01-12 17:51
Fee_ schreef:
Die code roze mogen ze houden.
Haha ja, vind het wel heel mooi lijken. Foto's doen het niet, nouja pech dan.