thoraklover schreef:thoraklover schreef:Dit is 'm:
Wauw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij doet me echt denken aan Frodo (niet gemeen bedoeld juist als compliment hoor)
Wie is Frodo?
[Edit] Bedoel je deze Frodo:
http://images1.fanpop.com/images/photos ... 26-426.jpg
Hahahaah ja
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
thoraklover schreef:thoraklover schreef:Dit is 'm:
Wauw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij doet me echt denken aan Frodo (niet gemeen bedoeld juist als compliment hoor)
Wie is Frodo?
[Edit] Bedoel je deze Frodo:
http://images1.fanpop.com/images/photos ... 26-426.jpg
Laatst heeft z'n grote liefde zijn hart(je) gebroken, hij was er best overstuur van, dus hij blijft z'n toekomstige vriendin wel trouw denk ik
Hij rijd ook nog paard, dat zal hem ook weer punten opleveren
thoraklover schreef:Ik ook![]()
En dat al die meiden gek op hem zullen worden: Doen ze alLaatst heeft z'n grote liefde zijn hart(je) gebroken, hij was er best overstuur van, dus hij blijft z'n toekomstige vriendin wel trouw denk ik
Maar op de derde foto vind ik hem meer een meisjes uitstraling hebben om eerlijk te zijn. Of ben ik de enige die dit zo ziet
zeker op de foto kan dat zo prachtig overkomen.
thoraklover schreef:Ik ook![]()
En dat al die meiden gek op hem zullen worden: Doen ze alLaatst heeft z'n grote liefde zijn hart(je) gebroken, hij was er best overstuur van, dus hij blijft z'n toekomstige vriendin wel trouw denk ik
kimmysan schreef:Heee meiden,
Ik heb een aantal van mijn foto's opgestuurd naar een aantal bureaus. Wie niet waagt, wie niet wint he![]()
Nu krijg ik een mailtje terug van Galucci models, galucci.com, dat ze me willen opnemen in hun bestand. Het is een professioneel mailtje, maar er staat alleen in dat ik 25 euro zou moeten betalen per jaar om op hun website te komen. Meestal wordt er gezegd, als je moet betalen niet doen. Maar de site en de mail zijn dermate professioneel dat ik overweeg om het wel te doen. Wat denken jullie?
vaak genoeg zelf mee gemaakt dat altijd hommeles is. Als ze je echt goed genoeg vinden dan is het gratis.

Nueve schreef:Eerste foto is mooi inderdaad, iets apartsMaar op de derde foto vind ik hem meer een meisjes uitstraling hebben om eerlijk te zijn. Of ben ik de enige die dit zo ziet

kimmysan schreef:Heee meiden,
Ik heb een aantal van mijn foto's opgestuurd naar een aantal bureaus. Wie niet waagt, wie niet wint he![]()
Nu krijg ik een mailtje terug van Galucci models, galucci.com, dat ze me willen opnemen in hun bestand. Het is een professioneel mailtje, maar er staat alleen in dat ik 25 euro zou moeten betalen per jaar om op hun website te komen. Meestal wordt er gezegd, als je moet betalen niet doen. Maar de site en de mail zijn dermate professioneel dat ik overweeg om het wel te doen. Wat denken jullie?
!