model worden/hoe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Leliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:09

CoronaLime

Re: model worden/hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 22:45

Frodo is juist lieeeef!

Ben benieuwd hoe je broertje over een paar jaar is haha, zullen met valentijn wel de dames massaal voor de deur komen parkeren :P

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:06

Ik ook :j
En dat al die meiden gek op hem zullen worden: Doen ze al :P Laatst heeft z'n grote liefde zijn hart(je) gebroken, hij was er best overstuur van, dus hij blijft z'n toekomstige vriendin wel trouw denk ik :D Hij rijd ook nog paard, dat zal hem ook weer punten opleveren :')

Leliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:12

thoraklover schreef:
En dat al die meiden gek op hem zullen worden: Doen ze al :P Laatst heeft z'n grote liefde zijn hart(je) gebroken, hij was er best overstuur van, dus hij blijft z'n toekomstige vriendin wel trouw denk ik :D Hij rijd ook nog paard, dat zal hem ook weer punten opleveren :')

hahahaah waarom wonen er niet zulke jongens in almere ;(
nu ben ik depri dankjewel :o?

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:15

Hij is hier op het platteland ook de enige leuke jongen hoor, tussen al die boerenpummels :x

Sorry, beetje offtopic :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:17

Ik had dit topic eerder moeten vinden. . . <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:24

Eerste foto is mooi inderdaad, iets aparts :) Maar op de derde foto vind ik hem meer een meisjes uitstraling hebben om eerlijk te zijn. Of ben ik de enige die dit zo ziet :P

JoannevZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 00:35

Heb voor de gein mijn maten ook eens opgenemen. Mijn maten zijn 85, 65, 89. Het valt me nog erg mee, aangezien ik net erg veel heb gegeten :o

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 09:06

@Red_Savage

Je doet me een beetje denken aan Nina Hagen ;)

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 10:25

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 11:23

thoraklover schreef:

Waarom issie nou niet een paar jaar ouder :')

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 12:52

Heee meiden,
Ik heb een aantal van mijn foto's opgestuurd naar een aantal bureaus. Wie niet waagt, wie niet wint he :D
Nu krijg ik een mailtje terug van Galucci models, galucci.com, dat ze me willen opnemen in hun bestand. Het is een professioneel mailtje, maar er staat alleen in dat ik 25 euro zou moeten betalen per jaar om op hun website te komen. Meestal wordt er gezegd, als je moet betalen niet doen. Maar de site en de mail zijn dermate professioneel dat ik overweeg om het wel te doen. Wat denken jullie?

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 12:56

Leuk dat je een reactie terug hebt!
Maar het 1e wat mij te binnen schiet is ook, als je moet betalen, niet doen. Anders stel je voor eerst kennis te willen maken voordat je in hun bestand wordt opgenomen?

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 12:56

kimmysan schreef:
Heee meiden,
Ik heb een aantal van mijn foto's opgestuurd naar een aantal bureaus. Wie niet waagt, wie niet wint he :D
Nu krijg ik een mailtje terug van Galucci models, galucci.com, dat ze me willen opnemen in hun bestand. Het is een professioneel mailtje, maar er staat alleen in dat ik 25 euro zou moeten betalen per jaar om op hun website te komen. Meestal wordt er gezegd, als je moet betalen niet doen. Maar de site en de mail zijn dermate professioneel dat ik overweeg om het wel te doen. Wat denken jullie?

Ik vind het raar dat ze je niet eerst willen zien. Dus dat je op casting moet komen.
:?

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 13:05

Niet doen :n vaak genoeg zelf mee gemaakt dat altijd hommeles is. Als ze je echt goed genoeg vinden dan is het gratis.
Ze kunnen je namelijk geen opdrachten garanderen denk ik. Wat wel gebeurd is verrekening met jou "salaris"
Laatst bijgewerkt door _Jessie op 23-02-12 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 13:05

Kimmysan, dat is wel erg vreemd dat je moet betalen! Ken je niet toevallig iemand die ook bij dat bureau zit? Ik zou even wachten tot je daar meer van weet. Beetje vreemd.

Threefingers, toevallig heb ik die opmerking laatst nog gehad. Vind ik wel grappig. :D

Jessie, dankjewel. Het model wat jij stuurt is wel echt prachtig! Alleen heeft zij ook een mooie volle mond, die mis ik helaas!

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 13:07

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 13:11

Bedankt. Met een flinke laag lippenstift is het nog wel te doen. :D
Ik merk wel juist dat ik met een breed hoofd heel veel slechte hoeken heb. Best irritant. Het laat je snel dik lijken.

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 13:12

Galuci is het bureau uit Maastricht, heb me daar ooit ook op gegeven en inderdaad kreeg ik hetzelfde mailtje terug. Ben er niet meer op in gegaan. Niet vragen of je langs komt vind ik al raar en betalen voor je portfolio is ook al een 'slecht' teken. Goede bureaus zien je portfolio ed als een investering en dit verdienen zij terug als jij aan het werk gaat :)

Ik vind je kaaklijn ook prachtig RS!

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 13:12

Kunst van de fotograaf om dat juist niet te laten zien ;)
Dat is de fout die ikzelf nog heb gemaakt zondag door verkeerde hoek van mn model te pakken.

Kijk maar, ze heeft al een grote neus nu is hij nog groter :Y) is stom geweest maar ja
Afbeelding

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 17:24

Ik hoefde niet te betalen voor een shoot bij Galucci hoor, en er werd wel gevraagd of ik evt. langs wou komen. Maar ik heb het bureau even gegoogled en je schijnt er amper opdrachten te krijgen, dus ik doe het toch maar niet.
Hoe lang duurde het bij jullie voor het Modelmayhem profiel goedgekeurd was?

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 18:15

Nueve schreef:
Eerste foto is mooi inderdaad, iets aparts :) Maar op de derde foto vind ik hem meer een meisjes uitstraling hebben om eerlijk te zijn. Of ben ik de enige die dit zo ziet :P

Je hebt het over mijn broertje toch? Hij kan heel meisjesachtig lijken, het is maar net in welke houding of hoek je hem fotografeerd. En wat voor kleren hij aanheeft :P

RS, ik vind je lippen prima hoor, niet zo'n opgeblazen toot zoals de meeste doorsnee modellen.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 18:27

kimmysan schreef:
Heee meiden,

Het gevaar met dames die graag model willen worden is vaak dat ze blind overal intuimen ( zeg niet dat jij dat ook doet. )
Maar als je al zo'n mailtje terug krijgt dat ze je al niet eens willen zien eerst is al no go :)

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 18:41

Wat een gave foto's in dit topic zeg :D !
Ik heb vorig jaar ook een fotoshoot laten doen en toen heb ik deze laten opsturen naar een modellen bureau, maar daar heb ik jammer genoeg nooit meer wat van gehoort.
En nu heb ik niet echt meer de ambitie om model te worden :=

Dit zijn trouwens een aantal foto's van die shoot, ik was toen 15;
http://1.media.hyves-static.net/1138345 ... 45248.jpeg
http://4.media.hyves-static.net/1138345 ... 45275.jpeg
http://2.media.hyves-static.net/1138345 ... 45241.jpeg
http://5.media.hyves-static.net/1138345 ... 45260.jpeg

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 19:51

VIJFTIEN? Je ziet er veel ouder uit op die foto's zeg! Je bent knap, echt een modellengezicht heb je. Misschien een idee om je op die website die in dit topic langs kwam te registreren? Ik denk dat veel fotograven wel met je willen werken :j