Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pris87 schreef:staat er maat 41 in!
Sammie schreef:pris87 schreef:staat er maat 41 in!
Dat heb ik laatst met een bit gehad gekocht via bokt. Zij beweerde dat het een 12,5 was. Ik kreeg 'm thuis, ik zie gelijk dat ie te groot is. Leg 'm op een ander bit dat net zo groot is, waarvan ik de maat, 14,5 zeker wist. Even groot, was dus een 14,5. Ik lineaal er langs gelegd, jawel 14.5 Foto terug gestuurd. Zij was er van overtuigs dat het een 12,5 was, maar mijn lineaal liegt niet en in m'n paard z'n mond was ie ook veel te groot. Uiteindelijk netjes mn geld teruggehad en visa versa, maar zij had 'm later weer te koop staan als bitmaat 12,5/13...
En wat betreft jouw laarzen, ik weet niet of ze 2de hands waren, maar het kan best zijn dat ze aan háár als 39 zijn verkocht. Een vriendin van mij had haar laarzen laten aanmeten bij horselover in R'dam. Zij heeft maat 39 of 40. Je denkt dat die mensen er verstand van hebben, opmeten, passen etc. Na het inrijden/lopen beginnen die laarzen af te zakken, zij terug naar horselover. Zegt die reperateur ja je hebt ze te groot gekocht. Hallooooo wie meet die dingen aan dan. Ze kon ze wel innemen, maar daar moest ze gewoon voor betalen. Haalt ze op, betaald x bedrag. Voelen nog net zo ruim, zij naar een schoenenmaker in de buurt, meet de laarzen. Komen de maten nog steeds overeen met wat er in de laars staat. Niks aan gedaan dus, en toen kwam ze er dus ook achter dat ze maat 41 had ipv van maat 39/40.
Dakotah schreef:Waar ik echt niet goed van wordt........
Zet je een advertentie, MET de prijs er boven.
Krijg je een mail, wat is de vraagprijs![]()
Daar word ik toch echt niet goed van.
Kreeg er vorige week weer 1, heb niet gereageerd.
Als je dan toch al niet de moeite neemt om een advertentie te lezen....
Vjestagirl schreef:Wat ik irritant vind is dat als ik op marktplaats zet 'bieden vanaf €50' dat mensen me dan een mailtje sturen met 'ik bied €25'. Waar denken die lui dat het 'bieden vanaf' voor is? Als ik het voor €25 had willen verkopen had ik het wel voor €25 erop gezet toch?