Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbers

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 20:23

Ik woon samen sinds anderhalf jaar en poepen doen we gewoon hoor, ook als de ander thuis is :') Ik doe er wat geheimzinniger over dan mijn vriend.. hij vraagt altijd :'moet je nog naar de wc?' nee hoor.. 'mooi, want ik ga meurennnnn! Kneus :')

Scheten laten doen we niet.. behalve perongeluk.. als hij het zou doen zou ik ect niet erg vinden, maar ik wil het zelf gewoon niet doen. Denk dat hij er ook zo over denkt. we zijn 6 jaar samen trouwens.

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 20:32

Florenc schreef:
Ik denk daar helemaal anders over.... Als ik in een relatie ben met iemand die ik graag zie, dan wil ik daar ook volledig mezelf kunnen zijn, en dat hoort er gewoon bij. Er is helemaal niets vies aan scheten laten, it's part of life. Ik zou me helemaal niet fijn voelen als ik me de hele tijd moet inhouden, omdat ik me anders zou moeten schamen. Nee hoor, laat maar gaan :+, lach er mee, leef ermee..

Hier precies hetzelfde :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 20:34

In het begin hielden vriendlief en ik beide onze winden heel erg op. Dit resulteerde in ontzettende buikpijn als wij bij elkaar waren.
Ondertussen laten wij nu bij elkaar winden, zijn vandaag 7 jaar samen, gaan wel op de gang staan hoor als we 't aanvoelen komen. :+

Echt poepen doen we bij elkaar, hij gemakkelijker dan ik.

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 20:36

_O- heerlijk dit topic

mijn ex en ik hielden ons altijd netjes in.. opzich wel jammer, maar vind dat er ook wel iets verborgen moet blijven. Een beetje mysterie is heeft wel wat :))

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 20:38

scheten en poep is mysterieus? :')

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 20:39

Jis_ schreef:
Optiwolk schreef:
Dames (en heren) denk eraan

Liever een scheetje voor iedereen dan buikpijn voor mij alleen :Y)

:D Precies.

Zeg trouwens altijd gezondheid tegen mijn man als er bij hem wat gas ontglipt. :D

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 20:41

_O- dames wat een topic!

iedereen laat scheten dus hier thuis ook, wel probeer ik ze netjes (lees geluidloos) te laten ontsnappen :D
lukt aardig hoewel de geur soms alles verraad, als de hond naast me ligt kan ik die de schuld nog geven maar anders word het lastig :')
verder hoor je natuurlijk wel je terratorium te bewaken, en dan bedoel ik vooral in bed als het net verschoont is, dat is toch heel natuurlijk >;) mijn kant, jij aan die kant blijven liggen, ff een geur barriere aanbrengen, werkt geweldig :))
en we :+: nog steeds van elkaar, best knap he!

poepen doe ik wel prive, heerlijk momentje voor mezelf, heb er trouwens geen moeite mee om het ergens anders te doen dan thuis.
als vriend zit te poepen gun ik hem ook dat prive momentje, maar dat is meer voor mezelf want het is dan echt niet uit te houden in de badkamer :P

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 20:57

probabeest schreef:
_O- dames wat een topic!

iedereen laat scheten dus hier thuis ook, wel probeer ik ze netjes (lees geluidloos) te laten ontsnappen :D
lukt aardig hoewel de geur soms alles verraad, als de hond naast me ligt kan ik die de schuld nog geven maar anders word het lastig :')
verder hoor je natuurlijk wel je terratorium te bewaken, en dan bedoel ik vooral in bed als het net verschoont is, dat is toch heel natuurlijk >;) mijn kant, jij aan die kant blijven liggen, ff een geur barriere aanbrengen, werkt geweldig :))
en we :+: nog steeds van elkaar, best knap he!

poepen doe ik wel prive, heerlijk momentje voor mezelf, heb er trouwens geen moeite mee om het ergens anders te doen dan thuis.
als vriend zit te poepen gun ik hem ook dat prive momentje, maar dat is meer voor mezelf want het is dan echt niet uit te houden in de badkamer :P

:D het zijn vaak de zachtste die je het meest ruikt ....tip voor het verdoezelen van de wat luidruchtige scheet, op het moment van lozen heel hard op de bank, muur, deur, net wat je voorhanden hebt, slaan. niemand die dan je scheet gehoord heeft. <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:14

Nee joh Jis, hier leggen de experts het uit :')

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:24

Ook iets wat je niet wilt wat je overkomt. Echt ontzettend nodig moeten, openbaar toilet opzoeken. Maar ja alles is met 'halve' deurtjes, dus de boel slaat van binnen op slot omdat je toch maar eens gehoord kan worden. Voel je eindelijk de boel loskomen, nadat het even wat langer rustig is, wordt er op de deur geklopt door de toiletjuffrouw 'gaat het wel goed met je?' Daarna 'kruipend' over grond met knalrode kop proberen weg te komen, wat niet lukte want toiletmevrouw wilde nog even nababbelen. ('moet het vragen want er had wat kunnen zijn'. Jaja, mag ik alsjeblieft ergens anders door de grond zakken)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:27

Sleeper schreef:
Ook iets wat je niet wilt wat je overkomt. Echt ontzettend nodig moeten, openbaar toilet opzoeken. Maar ja alles is met 'halve' deurtjes, dus de boel slaat van binnen op slot omdat je toch maar eens gehoord kan worden. Voel je eindelijk de boel loskomen, nadat het even wat langer rustig is, wordt er op de deur geklopt door de toiletjuffrouw 'gaat het wel goed met je?' Daarna 'kruipend' over grond met knalrode kop proberen weg te komen, wat niet lukte want toiletmevrouw wilde nog even nababbelen. ('moet het vragen want er had wat kunnen zijn'. Jaja, mag ik alsjeblieft ergens anders door de grond zakken)

Het mooiste was nog geweest als het in België was en jij had geantwoord: "Ja, ik was aan het poepen."
:')

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:31

Mijn vriend zegt altijd gekscherend;

'Gain pien in de pens veur een ander mens!'
En het duurde dan ook maar een aantal maanden totdat hij schaamteloos zat te ruften e.d, ik stuurde hem dan regelmatig het bed uit!
Nu vind ik het nog wel vies en ordinair als hij het zo schaamteloos doet maar tja, soms moet je wel toch? Ikzelf doe het niet in zijn bijzijn maar het is wel eens voorgekomen.. OEPS!

Maar nr. 2 doen we wel gewoon dat we het van elkaar weten, want ja als je samenwoont kun je moeilijk doen alsof je nooit poepen moet, of telkens naar de snackbar om daar te poepen. Persoonlijk doe ik nr. 2 liever thuis dan ergens anders en openbaar, dát vind ik nogal gênant namelijk! (en doe ik ook zelden)

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:37

nr 2. :')

Ik denk dat iedereen liever thuis poept dan in een openbaar toilet. Soms heb je gewoon geen keuze

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:49

Anthea schreef:
Nee joh Jis, hier leggen de experts het uit :')

Ah super bedankt voor de de link.....ik gebruik tip 4 al maar ga tip 5 ook eens proberen.

Roosch schreef:
Sleeper schreef:

Het mooiste was nog geweest als het in België was en jij had geantwoord: "Ja, ik was aan het poepen."

_O-

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:06

anthea, geweldig filmpje met goede tips +:)+ _O-

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:10

Lol, 6 pagina's sinds gisteravond :')
Dat filmpje is echt geniaal! _O-

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:11

Sleeper schreef:
nr 2. :')

Ik denk dat iedereen liever thuis poept dan in een openbaar toilet. Soms heb je gewoon geen keuze

Klopt! Maar ik las net iets over 'onder het mom van trek in een kroket naar de snackbar gaan'... ehhh nou dat gaat mij toch echt iets te ver! Maar ongemakkelijk is het wel als je nr. 2 (ja sorry 'nr. 2' is stom I know :') ) moet en je bent net samen..

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:13

waarom vind je dat stom dan, neem aan dat zelfs je nieuwe lover wel begrijpt dat jij ook poept :D

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:27

Ja toch? Iedereen poept, ook leuke mannen!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:34

Is dat zo?! ^)

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:39

Raap me op, geweldig dit :D

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:41

LA_Woman schreef:
Mijn vriend zegt altijd gekscherend;

'Gain pien in de pens veur een ander mens!'

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:50

Waarom zie ik dit nu pas? Ik sta bij een vriendinnetje bekend als het grootste schetenmeisje wat ze kent dus ik mag hier niet ontbreken haha.
Heb t/m blz 10 gelezen en de tranen stroomde over mijn wangen van het lachen.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:53

Whaha, ik woon dan nog samen met mijn ouders maar wij hebben echt allemaal geen schaamte voor elkaar hoor :P vind dat als je je voor de mensen waar je zo dichtbij staat nog moet gaan verbergen, dat er dan iets niet goed zit...

Zolang ze maar geen scheten gaan laten wanneer we met z'n allen in mijn kleine Ford Ka zitten, ofzo, want da's niet uit te houden. Ik zou bijna een ongeluk veroorzaken XD

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:55

Als we op vakantie gaan, maakt m'n vader altijd heerlijke broodjes met ei voor onderweg.. Nou jullie weten nu vast al wat ik ga zeggen:

Als er dan iemand iets laat floepen, MEURT dat.. Dat wil je niet weten. _O-