Scheten laten doen we niet.. behalve perongeluk.. als hij het zou doen zou ik ect niet erg vinden, maar ik wil het zelf gewoon niet doen. Denk dat hij er ook zo over denkt. we zijn 6 jaar samen trouwens.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Florenc schreef:Ik denk daar helemaal anders over.... Als ik in een relatie ben met iemand die ik graag zie, dan wil ik daar ook volledig mezelf kunnen zijn, en dat hoort er gewoon bij. Er is helemaal niets vies aan scheten laten, it's part of life. Ik zou me helemaal niet fijn voelen als ik me de hele tijd moet inhouden, omdat ik me anders zou moeten schamen. Nee hoor, laat maar gaan, lach er mee, leef ermee..
probabeest schreef:dames wat een topic!
iedereen laat scheten dus hier thuis ook, wel probeer ik ze netjes (lees geluidloos) te laten ontsnappen![]()
lukt aardig hoewel de geur soms alles verraad, als de hond naast me ligt kan ik die de schuld nog geven maar anders word het lastig![]()
verder hoor je natuurlijk wel je terratorium te bewaken, en dan bedoel ik vooral in bed als het net verschoont is, dat is toch heel natuurlijkmijn kant, jij aan die kant blijven liggen, ff een geur barriere aanbrengen, werkt geweldig
![]()
en wenog steeds van elkaar, best knap he!
poepen doe ik wel prive, heerlijk momentje voor mezelf, heb er trouwens geen moeite mee om het ergens anders te doen dan thuis.
als vriend zit te poepen gun ik hem ook dat prive momentje, maar dat is meer voor mezelf want het is dan echt niet uit te houden in de badkamer
Sleeper schreef:Ook iets wat je niet wilt wat je overkomt. Echt ontzettend nodig moeten, openbaar toilet opzoeken. Maar ja alles is met 'halve' deurtjes, dus de boel slaat van binnen op slot omdat je toch maar eens gehoord kan worden. Voel je eindelijk de boel loskomen, nadat het even wat langer rustig is, wordt er op de deur geklopt door de toiletjuffrouw 'gaat het wel goed met je?' Daarna 'kruipend' over grond met knalrode kop proberen weg te komen, wat niet lukte want toiletmevrouw wilde nog even nababbelen. ('moet het vragen want er had wat kunnen zijn'. Jaja, mag ik alsjeblieft ergens anders door de grond zakken)
Anthea schreef:Nee joh Jis, hier leggen de experts het uit
Roosch schreef:Sleeper schreef:Ook iets wat je niet wilt wat je overkomt. Echt ontzettend nodig moeten, openbaar toilet opzoeken. Maar ja alles is met 'halve' deurtjes, dus de boel slaat van binnen op slot omdat je toch maar eens gehoord kan worden. Voel je eindelijk de boel loskomen, nadat het even wat langer rustig is, wordt er op de deur geklopt door de toiletjuffrouw 'gaat het wel goed met je?' Daarna 'kruipend' over grond met knalrode kop proberen weg te komen, wat niet lukte want toiletmevrouw wilde nog even nababbelen. ('moet het vragen want er had wat kunnen zijn'. Jaja, mag ik alsjeblieft ergens anders door de grond zakken)
Het mooiste was nog geweest als het in België was en jij had geantwoord: "Ja, ik was aan het poepen."
Sleeper schreef:nr 2.
Ik denk dat iedereen liever thuis poept dan in een openbaar toilet. Soms heb je gewoon geen keuze