Ja is ook goed. Maar dan moeten we het hier wel echt beperken tot winterpraat en niet off topic gaan of over meetings babbelen. Noem dit topic en het topic van de meeting daarom ook in je OP van het HK-topic
Ik houd dus, vreemd genoeg, helemaaaaaaal niet van kerst! Wel van sneeuw en ijs! De èchte koek en zopie tijd... heeeeerlijk! Een 11-stedentocht mag van mij wel weer op de planning! (niet om mee te schaatsen, ik heb 0-conditie!!!)
ZappaSupreme
Geplaatst: 12-10-11 09:56
skaay schreef:
wat leuk een topic over kerst en de winter! ik ben gek op de kerst, ik zit ook al kerst liedjes te luisteren op de sky radio kerst zender.
`Die is leuk ik luister altijd wel naar Sky met kerst., maar wist niet dat er een aparte zender van was.
Ga misschien met een paar vriendinnen naar Eurodisney in Kerstsfeer, heb er zin in! Nu maar hopen dat het doorgaat
Sabine
Geplaatst: 12-10-11 12:26
Daar zou ik nou zó graag een keertje heen gaan, krijg al elke keer de kriebels als die reclame nu op tv komt Helaas is het wel behoorlijk duur tijdens de kerst en dat geld heb ik niet Hoop nog steeds dat mijn vriend me een keertje een paar daagjes Disney kado geeft met de kerst maar ben bang dat hij dat geld ook niet heeft
Laatst bijgewerkt door Sabine op 12-10-11 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt
DDDMakkink
Geplaatst: 12-10-11 12:51
het is zeker duur heb een keer gekeken om met de kids te gaan maar met 2 volwassenen en 2 kinderen een weekend met eigen vervoer kwamen we op 1500 euro uit en dan zaten we niet in HET hotel zelf jammer dat het zo duur moet zijn in al zo een dure tijd