Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SarahSammie

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 23:16

nog 1;

Lieve pony waar ik op moest rijden. Dus ik zn deken los, en wil de flap bij zn kont optillen om de bilkoorden los te maken. Helaas, pony had het helemaal ondergescheten.. hele hand onder de paardenvlaaai.
Maar dit is lang niet zo erg als wat ik hier zie hahaha!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 23:23

Hand onder de paardenpoep/andere poep is vrij normaal hier ja... :')

SarahSammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 23:32

Ik zat even te brainstormen;

Ik was denk ik een jaar of 5, en ging met mijn opa en oma in het bos wandelen.
Het hand daarvoor flink geregend, dus alles was modderig en glibberig.
Ik loop door een modderplas, maar helaas, rubberen laarsje blijft hangen, ik val vol met mn bakkus in de modder en ja, als verassing zo'n mooie koeienvlaai. Ik helemaal onder de modder en poep. Echt mn hele gezicht, allemaal modder in mn mond.
Vergeet t nooooit meer hahaha

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 22:43

SarahSammie schreef:
nog 1;

Lieve pony waar ik op moest rijden. Dus ik zn deken los, en wil de flap bij zn kont optillen om de bilkoorden los te maken. Helaas, pony had het helemaal ondergescheten.. hele hand onder de paardenvlaaai.
Maar dit is lang niet zo erg als wat ik hier zie hahaha!

Overkomt me regelmatig, of ja i.i.g. zo dat de sluitingen van de bilkoorden zitten vastgekoekt. Gelukkig heb ik een hele stapel babydoekjes op stal liggen waarmee ik dat en mijn handen dan schoon maak/ geur (naast natuurlijk water en zeep)

zoofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 22:49

1. mij veters zaten los en mijn paard staat erop, met het resultaat dat ik met mijn gezicht in de paardenpoep lig...

2.uitglijden over mijn hond haar kots in mijn nieuwe WITTE broek, ik zat er dus ook nog vol in....

3. bij ons zitten er in de zomer s'nachts altijd kikkers op de weg, omdat die dan lekker warm is. en dan komt er een auto, flatch alle kikkertjes plat, als ik dan de volgende ochtend naar school moet fietsen zie ik al die ingewanden en hersenen naast die kikkers liggen, mmmmm heerlijk begin van mijn dag :r

en ik ben al vaak genoeg op mijn blote voeten in naaktslakken, hondenpoep en andere vieze dingen gaan staan

eeeeiw een teek, blehg echt vieze beesten

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 21:19

Ik zit al een tijdje mee te lezen maar kon zelf niet zo snel wat bedenken wat ikzelf heb meegemaakt maar nou heb ik er een hoor: ik was gister op een feest van een vriendin en er was een vriend van haar, die acne heeft. Dat is natuurlijk niet erg maar hij gaf me vriendin een dikke zoen op haar wang en een van die puisten is dus net naast haar lip opengeknapt... Ze wist niet hoe snel ze naar de wc moest rennen om het schoon te maken...:')

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:48

LisaaBloem schreef:
Ik zit al een tijdje mee te lezen maar kon zelf niet zo snel wat bedenken wat ikzelf heb meegemaakt maar nou heb ik er een hoor: ik was gister op een feest van een vriendin en er was een vriend van haar, die acne heeft. Dat is natuurlijk niet erg maar hij gaf me vriendin een dikke zoen op haar wang en een van die puisten is dus net naast haar lip opengeknapt... Ze wist niet hoe snel ze naar de wc moest rennen om het schoon te maken...:')

hahahhaahhahaahahahahahaahah :')

johanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:53

Ik had vorige week een rotte zak aardappelen op de kassa band.
Kon er niet achter komen wat er zo stonk. Even later kwamen de mensen die de aardappelen hadden gekocht terug, en ze zeiden: Nu weten we wat er zo stonk, ruik maar eens.

Ik ging bijna over m'n nek.. Jeetje niet 1 aardappel was rot, nee alle 100 aardappelen die in die zak zaten. En wat een lucht! Niet te geloven!!!

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 21:34

Nou ik had het net.. :+

Nam een hap uit mijn peer, lekker, neem een tweede hap en denk mmm dat smaakt vreemd.. Neem nog een hap, die ook vreemd smaakt, is mijn peer voor de helft zwart! :')

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:51

Twee dingen met mijn hond..

1 Ik ga vaak met de bus naar stal en loop dan via het bos. Op de terug weg richting de bushalte bleef mijn hond een stuk achter in de bosjes. Maar aangezien ze altijd weer naar me toe komt ben ik door gelopen..
Op een gegeven moment hoor ik haar aankomen rennen, draai mij om en zie: MIJN HOND ONDER DE MENSENKOTS!!! Mevrouw heeft dus lekker in de bosjes liggen rollen...
Maar daarna moest ik natuurlijk nog met haar de bus in. Ik heb haar toen laten zwemmen en daar zat ik dan met een natte zuurruikende hond in de bus.....

Op een ochtend voordat ik naar mijn werk ging liet ik haar uit rond half 8. Tijdens het uitlaten zag ik haar op iets kauwen.. Dus ik zei tegen haar: Los!!!! Bah!!! Maar mevrouw hield haar bek stil dus ik dacht die heeft het al doorgeslikt.. De hele weg niks aan de hand tot ik thuis kwam. Voor de deur begon ze weer te kauwen.
Dus ik trek het uit haar bek, was het een DUIVENPOOT!!! Ik kokhalsen natuurlijk... Slim beest! Ze heeft gewoon de hele weg haar bek dichtgehouden zodat ik dacht dat ze niks had...

Helliepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 16:46

Je mag dit topic echt niet lezen als je net iets aan het eten bent :r :')
Laatst bijgewerkt door Helliepel op 11-10-11 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 16:47

Helliepel schreef:
Je mag dit topic lezen als je net iets aan het eten bent :r :')

Hahaha eigelijk moet er een waarschuwing in de titel xD

Helliepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 16:50

'k Was dan nog de "echt niet" vergeten! }:0

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 17:07

Wat ik laatsts in de klas had:

Sommige jongens vinden het schijnbaar leuk om propjes te gooien.
Vind ik niet erg :+
Totdat ze dat papier in hun mond doen en dan gaan gooien :r
Ik kreeg er 1 in m'n haar en die was helemaal slijmerig en gatver...
Toen heb ik 'm wel ff uitgescholden :=

Maar dat valt nog wel mee vergeleken met wat ik hier lees :+

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 17:09

Ooh herriner me nog iets:

Vriendin heeft 11 cavia's, ik was een keer bij haar.
Ze zei, ja een paar hebben er diarree.
Ik pak een cavia op en hou 'm vast in m'n armen, denk ik wat stinkt er nou zo?
Was dat dus een cavia met diarree, hele jas onder en gatver wat stinkt dat :r

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 17:21

Jak, teken zijn zo goor!

Ik heb een aantal weken geleden ook iets smerigs meegemaakt.. Mooi weer, dus achterdeur hele dag weer opengestaan. Loop ik s'avonds naar het toilet (op sokken) en terwijl ik terugkom en de kamer in loop voel ik opeens onder m'n voet iets knappen (ik hoorde het ook). Voelde vreemd aan.. dus ik lamp aangedaan, wat bleek; een jonge pad ! Was ik dus met m'n voet op gaan staan en was opengebarsten (en dood). >;) Dat beest is dus via de achterdeur binnengekomen. Volgende dag vond ik er nog één in de keuken.. die heb ik wel levend naar buiten gebonjourd gelukkig. Zo'n smerige beesten.

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:09

Terwijl ik het topic doorlees bedenk ik me er nog een:

Wij waren dit jaar net begonnen met school en we gingen met alle 3de klassen naar Texel toe :)
Op de laatste avond waren wij de hele nacht wakkergebleven (=traditie :') ) en toen kregen een vriendin en ik om 4uur snachts dorst.
Dus zij had nog een pakje Capri Sonne in dr tas zitten, zij drinken en daarna ik ook een beetje.
Zegt ze opeens: vond jij ook dat er een raar nasmaakje aanzat?
Ik neem nog een slok, ja gatver!
Wij kijken welke datum het was, stond er helemaal nergens wat :=
Dus wij het leegknijpen in de wasbak, was 't helemaal geel en klonterig enzo :r
Bleek dat het al vanaf het begin in dr tas zat, en het had geregend en het was weer warm geworden dus het was er niet echt lekkerder op geworden. :+

Heb toen 3 dagen lang voedselvergifting gehad, dat wil je echt niet :')
En ik heb nu een trauma voor capri sonne, altijd als ik het iemand zie drinken zeg ik dat hij/zij meteen de datum moet checken :+

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:21

perongeluk op de achterkant van een naaktslak gaan staan en dan explodeerd ze hoofd :+

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:22

nikkialex schreef:
perongeluk op de achterkant van een naaktslak gaan staan en dan explodeerd ze hoofd :+

:') _O- _O-

Oh god, wat hou ik van dit topic! :D :D

Pasje03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:30

IEUW!

ik had een keer dat ik bij iemand aan wilde bellen, maar ik voelde iets onder m'n schoen dus ik veeg een keer met m'n schoen over de tegels. Kijk ik nog een keer wat eronder zat...was het een half gevilde en dooie muis..
:r

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:37

Vorige week nog op me stage, ik moest samen met een andere stagaire een vijver leeghalen, die lag vol met blaadjes dus ik pak een hand vol blaadjes zit er een dooie vis tussen nou ik heb nog nooit zo hard gerent.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:38

In je hand overgeven? := Werd vorige week ineens zo ziek dat ik niet meer kon rennen, gatverdamme!

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:40

Hahahah Mowoah dat heb ik ook een keer gedaan, stomme reflex :x

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:41

Vriendje ruzie thuis, ik ruzie thuis.
Dus waar ga je afspreken als je allebei niet naar huis kunt? In het bos...
We lagen zeg maar op de grond gewoon een beetje flikflooien. Maar toen ik mijn hoofd omhoog deed, voelde mijn haar ineens zo zwaar aan. IK voelen, zit er een hele grote klit in. Probeer ik die eruit te halen zit er ineens een hele grote naaktslak in mijn haar!
Laatst bijgewerkt door BlackShadowZ op 11-10-11 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt

xTweetyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:58

ik heb wel eens iets meegemaakt, maar dat is niet zo vies als sommige verhalen die ik langs zie komen, maar vond het toch heel sneu.

ik liep stage op een dressuurstal, en moest hoofdstellen invetten, dus ik zit op een krukje in de gang. komt de kat aangelopen , mauwend dus ik dacht? wat moet die nou weer??? komt ze naar me toe gerend met iets in haar mond.
een muisje, ik vond t hartstikke zielig want het leefde nog. ik pak die poes bij haar nek, en ze laat die muis los. beestje op een dekseltje geschept, bloedden nergens alleen helemaal nat door het kwijl.

begint dat muisje spastische trekjes te krijgen !! nog levend... met zijn mond open.

ik wist niet wat dat beestje overkwam, schrok me tepletter.
op een gegeven moment tijdens die spastische trekjes(duurde denk 5 minute) begon ze steeds moeilijker te ademen, laatste stuiptrekking en muisje dood :n