Mijn grootste angst word realiteit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 19:39

Ik vind het net als vele anderen, zeer apart hoe de maatschappelijk werkster zich naar jou uitgelaten heeft. Naar mijn idee totaal niet professioneel. Jij doet het goed hoor meid, je doet je stinkende best om je moeder het naar wens te maken zolang het nog kan, vooral zo blijven doen hoor.

Hou je haaks meid.

YvonneV

Re: Mijn grootste angst word realiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 21:42

Hebben ze in het hospice geen begeleiding voor familieleden?

LauraKiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 22:41

Zeer raar inderdaad hoe de maatschappelijk vverkster gereageerd heeft, kan me voorstellen hoe het je in de vvar maakt.. doe at je mama het liefste heeft, vervul al haar vvensen die je nog kan vervullen, ik vveet zeker, ze is super trots op jullie! Je doet het echt prima! :j :(:)

iejoor62

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 08:46

Alsof jullie het al niet moeilijk genoeg hebben om er dan zo iemand bij te hebben die zo reageert...

Er is vast een mogelijkheid om iemand anders te vragen jullie te begeleiden of op zijn minst een gesprek hierover aan te gaan hoe het bij jullie is binnengekomen.

Hoe je het allemaal met ons deelt, hoe je het allemaal voor je moeder doet...ik neem mijn petje voor je af en wens je heel veel sterkte en liefde.

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-11 09:36

Vannacht hebben mijn zus en ik in het hospice geslapen. Mijn moeder gaat hard achteruit. Ik heb gisteren ontzettend van haar genoten. Ze kuste mijn hand. Ik gaf haar heel veel kussen, en ze genoot.
Ze speelde met mijn haar... ik heb genoten. Sinds een uur of 8 is ze volledig afgesloten.
En ik zit nu naast haar met de laptop. Terwijl ze slaapt. Ik voel dat ze heel erg koud aan het worden is... ;( Maar weet je wat, ik heb er 'vrede' mee tot op zekere hoogte. Het is goed... Ik hou zoveel van haar...
De brandstof is op...

Bedankt nogmaals voor de lieve berichten. Ik ben ook totaal klaar met die maatschappelijk werker. Alsof ik/wij het nog niet moeilijk genoeg hebben. Wanneer ik met jullie bok, of wanneer ik met andere mensen praat, voel ik me altijd een beetje beter.

Vandaag bel ik de huisarts op, en vertel dat de aanpak van de maatschappelijk werker geen goede invloed heeft op mij. Ik heb behoefte aan een luisterend oor, die me soms es vertel van : Charissa je doet het goed. Een zachtaardig persoon... Niet zo streng. Wel rechtvaardig en eerlijk. Die mij begeleid en advies geeft...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 09:38

Ik denk dat wij met z'n allen hier zeker 1 ding kunnen zeggen, meis je doet het hartstikke goed!! Dikke knuffel!

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 09:39

Kanelly schreef:
Ik denk dat wij met z'n allen hier zeker 1 ding kunnen zeggen, meis je doet het hartstikke goed!! Dikke knuffel!

hier sluit ik me idd helemaal bij aan! jeetje echt bewondering voor hoe sterk dat jij je hout

Tessaar

Ach meisje toch... :(:) het leven is zo oneerlijk. Maar geniet van de laatste momenten... heel veel sterkte... Y;(

DaisNBenj

Lieve Charissa,

Wees er maar van overtuigd dat jullie het heel goed doen. Geniet nu maar van die laatste momenten
met je moeder. Ze zal altijd dicht bij je blijven.
Afscheid nemen doet pijn. Maar zoals je zegt 'de brandstof is op'. Het zal ook een beetje als een opluchting
gaan voelen. En voel je daar dan niet schuldig over en bekijk het mooi. Jullie hebben tijd gehad om
afscheid te nemen, om het intensief mee te beleven. Je hebt het prima gedaan, ik ben trots op je, al ken ik je niet!

Siets

Heel veel sterkte meid, probeer nog even te 'genieten' van deze kostbare momenten samen met je moeder. Sterkte voor jullie allemaal!

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 09:53

Net zoals zoveel bokkers,ben ik ook hartstikke trots op je,ook al ken ik je niet in real life!!
Je doet het super Charissa en laat je alsjeblieft niets anders aanpraten,hoe gevoelig je daar nu ook misschien voor bent.
Ontzettend veel liefde,sterkte en heel veel dikke knuffels gewenst,Linda

lastig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 10:05

Ik heb je topic helemaal gevolgd. Het is vreselijk wat jullie moeten doormaken. En wat gaat het snel allemaal. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en heb onwijs veel bewondering voor jullie. Jullie zijn zo sterk in deze moeilijke situatie.

Als het vertellen hier op bok goed voelt, moet je dat vooral blijven doen. Er zijn er hier altijd genoeg die naar je willen luisteren.

Heel veel stertke!!

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 10:29

Ook ik heb je topic gevolgd.

En wat heb ik een respect voor jullie, vind het heel dapper, laat sommige anderen maar praten maar doe gewoon waar jullie je goed bij voelen.
heel veel sterkte gewenst van deze kant :(:)

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 11:25

Meid, je doet het super hoor +:)+ .
Laat je niet gek maken door zo'n maatschappelijk werkster.
Ik denk dat heel bokt vind dat je het super goed doet voor je moeder. Ze mag trots op je zijn :j

Geniet nog van je moeder, nu kan het nog :(:)

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 11:35

Weer een berichtje van een trouwe meelezer.

Meisje, je doet het geweldig. Je bent dapper, lief, zorgzaam en goed voor de mensen waarvan je houd.
Laat je niet kisten door wat één zo'n kansloos persoon je vertelt, je bent zo knap bezig.
Laat me je nogmaals sterkte wensen, dat is helaas alles wat ik vanaf hier voor je kan doen. :(:)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 12:13

Ach lieve moeder van je toch... jammer dat ze nu is afgesloten, maar wat bijzonder dat je nog zo'n lief contact hebt gehad.
Heel goed dat je de situatie met de maatschappelijk werkster doorgeeft aan je huisarts; hopelijk krijg je nu een hele lieve begripvolle daarvoor in de plaats!

Sterkte!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 12:18

Wat is het leven soms toch oneerlijk...
Heel veel sterkte meis, hier zijn geen woorden voor, maar je bent ontzettend sterk.
Mijn pb box staat voor je open als je iets kwijt wil

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 12:36

o0eefje0o schreef:
Kanelly schreef:

hier sluit ik me idd helemaal bij aan! jeetje echt bewondering voor hoe sterk dat jij je hout

ik ook , ik vind het heel knap van je!
je moeder is vast ook heel trots :j

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 12:37

Goed zo, weg met die mw. Mis je niks aan.
Wat mooi zoals je meegaat in het sterfproces. Een paar dagen geleden wilde je er niet van weten en ik zie je helemaal groeien naar acceptatie. :)
Maakt het verdriet niet minder maar ik vind het zó knap van je! Je mag echt trots zijn op jezelf en op je lieve sterke mama.

GroteVogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 12:50

Kippenvel meissie!!!

Zo goed dat jij en je familie doen wat je zelf aanvoelt wat goed is!
Ik weet zeker dat je hier heel sterk uit gaat komen.

Ik heb soortgelijk meegemaakt en was eerder opgelucht dat het over was......
Ja zeker heel veel huilen en verdriet, maar dat hoort er nu bij.

veel sterkte!

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 13:10

Zit hier met tranen in mijn ogen. Veel sterkte in deze zware tijden.

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 13:29

Ik lees ook trouw mee. Je doet het goed! Zoals jullie dit allemaal oppakken is bewonderenswaardig.

Heel veel sterkte!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 15:20

Knap hoor, hopelijk heb je er straks vrede mee.
Toen voor ons het moment daar was waren wij er ook klaar voor.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 15:46

Enorm knap zo sterk als jij en je familie zijn.
Fijn dat je nog even hebt kunnen knuffelen met je moeder.
Sterkte.

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 15:56

Meisje ik wens je heel veel sterkte ;( :(:)