Ik heb m ook klaar gezet 2 á 3 werkdagen zeggen ze dus vrijdag wordt het verstuurd. Ben erg benieuwd!
Marsu
Geplaatst: 26-07-11 23:28
Je hebt me gister het adres gestuurd en het kaartje ligt klaar, maar ik bedacht me nog wat. Je schrijft dat ze eigenlijk weinig contacten en vrienden heeft. Heeft ze facebook? Anders kunnen de mensen die het leuk lijkt mischien op hun kaartje zetten dat ze het leuk vinden om als ze ze op facebook toevoegt. Op die manier doet ze dan in ieder geval een aantal nieuwe contacten op.
Heb het onlangs een beetje moeilijk gehad (niet vergelijkbaar met dit) en was super blij met alle lieve mensen om mij heen, dus ik werk hier zeker aan mee.
Haha, ik zag je post op pagina 1 dat je stil was van dat zoveel mensen reageren. We zitten nu op pagina 19, dus ze krijgt mss wel zakken vol *lol*
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-11 07:40
Ik ben weer helemaal bij als het goed is!
Volgens een ruwe schatting (tellen is echt onmogelijk geworden ) zitten we nu rond/over de 650 kaarten!! Dat had ik nooit verwacht zeg!!! Ontzettend gaaf dat mensen zo voor een ander klaar staan! Heel erg bedankt allemaal!
ripoboe
Geplaatst: 27-07-11 07:58
goed idee! pb het adres maar!
Erna_
Geplaatst: 27-07-11 07:59
Al 650 kaarten... Jeetje, ik word daar gewoon een beetje emotioneel van...
Volgens greetz moet de kaart donderdag verstuurd worden als je hem 2 augustus wil laten aankomen, ik denk ik zeg t hier even
Lins_Vetra
Geplaatst: 27-07-11 09:05
Ahhh, laat wel iets van een foto zien met daarop alle kaarten en zij zelf pleeeaaassseeee. Lijkt me echt supersuper vet voor haar om in zo'n kaartenzee te zitten.