Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lovemario

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:57

ik ook een poging nuchter voordoen tegenover je ouders.
ging ook erg goed, en ik was bijna boven, moest nog 1 tree, glij ik uit en lig onderaan de trap :+ neehooor ik heb geen drank op :')

ik kan het normaal erg goed verborgen houden :j

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 19:08

Ik was dit jaar in Italie op vakantie.
Moest erg vaak naar de wc toe dankzij de drank, tot ik aan me vriendin vroeg hoe werkt de wc ookalweer?
Nou die hoor ik nog vaak.

ahaha

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 19:31

Banjer schreef:
ik kan me er maar 2 herinneren... en beiden zijn ongeveer 14 jaar geleden... ;)

1. Na een bedrijfsfeest een collega (met de looks van Phil Collins) de avond van zijn leven bezorgd.... en daarna op kantoor denken "Hoe heb ik dat kunnen doen?" :')

2. In mijn uitgaanstijd ging ik altijd naar de Baja Beach Club in Rotterdam... en ik zat de hele tijd te flirten met een hele mooie man... en hij flirtte terug... hij kwam me al bekend voor, maar goed... in de Baja kwamen altijd zoveel mensen dat ik hem best daarvan zou kunnen kennen... :D Na een paar keer flirten enzo, een tijdje niet meer gezien... dus ik vroeg waar "Bram" was... (zo had hij zich voorgesteld)... dus ze vroegen wie dat was... ik legde het uit en toen zeiden ze "Ohh... maar die heet geen Bram.... dat is ...................." bleek hij dus een bekende voetballer te zijn... reserve voor het Nederlands elftal... :oo (nee... uit privacy ga ik geen naam noemen... ;) )

Oeehhh dat is dan wel even geluk hebben ;)
Jammer dat je hem niet meer gezien hebt

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 19:34

Ik weet nog dat we toen naar ons dorpscafé gingen. Allemaal dronken natuurlijk, gaf me vriendin mij een klein zetje. Vol op me plaat natuurlijk, helaas zag iedereen het ook :+

Of dat ik 4 wijn ging halen, natuurlijk alleen voor mezelf :+
Had ze alle 4 vast, wou ik uit 1 een slok nemen. Toen kreeg ik van de andere 3 glazen wijn alles over me heen, oja goh :+

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 20:23

Haha dat stiekem doen heb ik ook weleens geprobeert met mn beste vriendin.. Was op haar 16e verjaardag en ze mag zeg maar niet echt drinken van dr ouders dus alles moest stiekem! :+ Waren we met zn viere naar buiten gegaan, naar de ah gelopen! (dik halfuur lopen denk wel langer :+) Vriendin 1fles breezer gehaalt en 1fles smirnoff ice en dan nog 4 mix blikjes! Dus dat stiekem opgedronken in een speeltuin uiteindelijk hoefde 1 meisje het niet en die ander wilde ook niet echt veel.. Hebben we met zn 2e die flessen binnen 10min opgedronken... Tja eerste keer echt snel wat gedronken (qua alcohol) dus we liepen niet zo recht meer en praatte nogal snel! Bij die vriendin hadden mijn ouders het meteen door maar zeiden niks! (vinden het niet zo erg :P) Ze zeiden de dag erna pas 'zo je had wel wat op he' *oeps:+*

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 20:53

citroen schreef:
Haha dat stiekem doen heb ik ook weleens geprobeert met mn beste vriendin.. Was op haar 16e verjaardag en ze mag zeg maar niet echt drinken van dr ouders dus alles moest stiekem! :+ Waren we met zn viere naar buiten gegaan, naar de ah gelopen! (dik halfuur lopen denk wel langer :+) Vriendin 1fles breezer gehaalt en 1fles smirnoff ice en dan nog 4 mix blikjes! Dus dat stiekem opgedronken in een speeltuin uiteindelijk hoefde 1 meisje het niet en die ander wilde ook niet echt veel.. Hebben we met zn 2e die flessen binnen 10min opgedronken... Tja eerste keer echt snel wat gedronken (qua alcohol) dus we liepen niet zo recht meer en praatte nogal snel! Bij die vriendin hadden mijn ouders het meteen door maar zeiden niks! (vinden het niet zo erg :P) Ze zeiden de dag erna pas 'zo je had wel wat op he' *oeps:+*

Hahaha :') :=

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 20:55

citroen schreef:

Oeh dat hebben wij ook wel eens gedaan onder schooltijd :o

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 21:33

mellamoshan schreef:
citroen schreef:

Oeh dat hebben wij ook wel eens gedaan onder schooltijd :o

Zo hebben er eens in de 3e bij mij in de klas 2 meiden lopen drinken :+

Ben eens met een enorme kater naar school gegaan, heb het maar 2 uur vol gehouden, toen moest ik kotsen :+ En ben ik maar naar huis gegaan :+

vannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:41

gisteravond ben ik met vriendinnen uitgeweest in onze vaste discotheek. dit keer zelf geen blunder gemaakt gelukkig :D
het was natuurlijk zomercarnaval dus lekker druk en gezellig. de hele avond hebben mijn vriendinnen en ik vol verbazing staan te kijken naar een zeer "aparte" meid. vreselijk dronken natuurlijk en vond zichzelf erg leuk en fantastisch...

leuke nacht gehad en lekker thuisgekomen vind ik dit op internet, als dat geen blunder is!!!

let op 18+!!!!

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... sbrug.html

Kittylover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 23:16

Ik geloof dat ik er veel te veel heb, maar weet bijna niks meer.. Alleen nog 1 avond :')

Ik zag mijn vriendin aan voor mijn eigen vriend, maar ik kwam er net optijd achter en riep:
'O je bent mijn vriend helemaal niet!'

We hebben eens 2 uren gefietst voor een stukje waar je een half uur over doet, dit kwam omdat mensen zin hadden om met de fiets in de sloot te fietsen. :Y)

Ook had ik schoenen aan die vroeger van mijn nicht waren geweest, de zool zat wat los aan de voorkant. En mijn moeder had nog gezegd dat het niet slim was om die schoenen aan te doen , ik heb het geweten. Ik bleef met mijn schoen aan een plaat hangen die op de grond was, vervolgens wou ik mijn zool er helemaal af hebben, maar mijn zool hing nog aan de achterzijde van mijn schoen vast aan een stalen iets.. Jongen hield me beet; andere jongen trekken en vervolgens had ik een enorm gat in mijn schoen maar de zool was eraf! *D heb nog heel lang staan dansen met me zool maar toen ik door de drek rende had ik toch natte voeten en heeft mijn moeder nog andere schoenen gebracht. :o

Dit was allemaal trouwens op 1 avond, al die andere avonden weet ik helemaal niks meer van.. :j

Kittylover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 23:19

O ja en op de kermis dit jaar.

Ik moest naar de wc en zette mijn bier op de grond neer, ging op de wc zitten en toen viel me mobiel precies in het bier.. Hij deed het niet meer, vriendin van me broer heeft hem nog een paar keer op de grond gegooid.. Maar toen deed ie helaas echt niks meer.
Dus volgende dag ik nieuwe telefoon halen en toen viel ie onder de tent, wij met zijn 8en naar die mobiel zoeken inclusief beveiliger. :Y)

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 23:58

fenna1995 schreef:
Een jaar geleden heb ik onderweg naar huis mijn schoenveters aanelkaar geknoopt en over het bordje van een restaurant geslingert omdat ik dat in een uitzending van hey arnold gezien had. Vervolgens ben ik op blote voeten de weg kwijt geraakt en overal aangebeld met de vraag of iemand wist waar arnold woonde omdat die mijn schoenen nog had.

edit: typfout

HAHHAHAHA

ferropaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 00:28

Kittylover_ schreef:
O ja en op de kermis dit jaar.

Ik moest naar de wc en zette mijn bier op de grond neer, ging op de wc zitten en toen viel me mobiel precies in het bier.. Hij deed het niet meer, vriendin van me broer heeft hem nog een paar keer op de grond gegooid.. Maar toen deed ie helaas echt niks meer.
Dus volgende dag ik nieuwe telefoon halen en toen viel ie onder de tent, wij met zijn 8en naar die mobiel zoeken inclusief beveiliger. :Y)

en gevonden? :D

sorayaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 13:34

Hee, wat een leuk topic. Ben ik toch niet de enigste met bloopers.

Zo heb ik een keer meegemaakt op een boeren-kermis (alleen maar zuipen!). Ik moest heel nodig naar de wc, maar er stond een rij van wel 5 meter en als je al teveel hebt gedronken is dat erg lang wachten. Ik ben naar buiten gelopen en ging achter een grote bus maar plassen, aan de andere kant van het busje stonden mijn vriendinnen te wachten. Ik was nog niet klaar en het bussie reed weg :o , Ik schaamde me heel erg en me vriendinnen moesten natuurlijk ontzettend hard lachen. Ik kan er gelukkig nu ook wel lachen, hahaha!

Kittylover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 13:39

@ferropaard ja uiteindelijk na een kwartier toch gevonden :D

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 23:40

Geen blooper van mezelf, maar eentje van vriendlief.

Meneer was de sleutel van zijn fiets kwijt.
Hij had al drie keer zijn broekzakken, jaszakken enz enz enz, nagekeken. Ik heb drie keer zijn broekzakken, jaszakken enz enz enz nagekeken. Maar de sleutels waren echt spoorloos.
Ondertussen dacht meneer: 'Goh, misschien heeft een random persoon mijn sleutel wel gevonden!'. Dus hij begon in het wilde weg mensen te vragen of ze misschien zijn sleutel hadden. Maar natuurlijk had niemand die.
Na een poosje was ik er wel flink zat van. Ik was moe, had honger en wou naar huis. Dus ik liep naar zijn fiets toe... en wat ligt daar op de grond?!
Juist ja.. zijn sleutel. Die dus uit zijn broekzak is gevallen terwijl we voor de 34235ste keer zijn broek/jaszakken aan het uitpluizen waren.

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 23:49

sorayaaaaa schreef:
Hee, wat een leuk topic. Ben ik toch niet de enigste met bloopers.

Zo heb ik een keer meegemaakt op een boeren-kermis (alleen maar zuipen!). Ik moest heel nodig naar de wc, maar er stond een rij van wel 5 meter en als je al teveel hebt gedronken is dat erg lang wachten. Ik ben naar buiten gelopen en ging achter een grote bus maar plassen, aan de andere kant van het busje stonden mijn vriendinnen te wachten. Ik was nog niet klaar en het bussie reed weg :o , Ik schaamde me heel erg en me vriendinnen moesten natuurlijk ontzettend hard lachen. Ik kan er gelukkig nu ook wel lachen, hahaha!

_/-\o_ Geweldig! Hahaha het zal je maar overkomen! _O-

Herinner me er nog 1 van op school in de pauze drinken!

Hadden 25min pauze dus snel naar de ah met zn 4e, snel fles passoa, snoepjes en taart gehaalt! Nou die fles passoa moest binnen 5min op.. Hebben we niet gered en waren dus telaat.. Kwamen we op het slimmen idee om naar binnen te gaan via het lokaal zelf!(vzg lokaal op begaande grond) Dus wij sneaky langs de bosjes rennen naar die deur waren alleen vergeten te bukken bij de bosjes dus een paar leraren hebben ons zien rennen! :+

Komen we het lokaal in met jas&tas dus snel gaan zitten.. Komt mentor naar ons toe..'ja vertrek maar hebben jullie al zien rennen volgende keer bukken als je het goed wilt doen!' *oeps* :=

Nou toen zijn we maar naar het straf lokaal gaan wankelen met tassen.. Hebben we daar lekker snoepies op zitten eten was echt gezellig stuk leuker dan de les *D

Niemand had gemerkt dat we wat op hadden gelukkig :P

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 02:18

:') hahahaha ik ga echt helemaal stuk om sommige acties hier _/-\o_

zo heb ik een keer gehad dat ik bevriend was met een meisje die echt niks mocht van haar ouders.
Maarja we wilden naar een schoolfeest, en haar moeder zou me wel ophalen en die bracht ons dan want ze mocht niet alleen.
Ik had thuis gezellig wat met me ma gedronken.
We kwamen aan bij die school, en ik moet uit die auto stappen. Ik was met 1 been de auto uit, en me andere voet bleef ergens aan vast zitten, waardoor ik dus uit die auto hing, en ik kreeg me voet echt niet los :+ heb echt een paar minuten zo uit die auto gehangen tot me vriendin zich naar me omdraaide en me voet kwam bevrijden.

of gezellig met vrienden naar de kroeg gaan waar je pa ook is. Na een paar glazen was het natuurlijk erg gezellig. Dus ik ging met mijn pa dansen.. jullie raden het al,, ging vol op me bek, en opstaan lukte ook niet meer.
Toen besloot ik dat ik wou darten, alleen waren de mensen niet blij met de dartpijlen die door het hele cafe vlogen ( ik was ervan overtuigd dat ze naar het bord vlogen)

Of me ma die een glaasje teveel ophad. Ze kreeg een enorme huilbui. Heel de nacht had ze keihard muziek aan en lag ze keihard te huilen in bed. Na meerdere troostpogingen had ik het opgegeven en ben naar bed gegaan. Kon door die muziek niet slapen, dus ik sloop haar kamer in en zette de cd speler uit... toen heb ik nog nooit zo hard naar me hoofd geslingerd gekregen, al keihard huilend: NEEEEHEEEEEEEEEEEE MUZIEK AAAAANBLIJJVVVEEEEENNN!!!

Of me pa die teveel gezopen had. Ik was jong en had last van een mug en me pa moest hem doodmaken. Mijn pa heel stoer op pad met de elektrische vliegenmepper. De man heeft alles in mijn kamer te pakken gekregen,, behalve de mug -O-

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 08:19

@vanna: oooooooooooh die is echt erg!! Gelukkig was die niet van jezelf!

vannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 10:48

@ def: hahaha nee hoor!
heb vele blunders op mijn naam staan, maar zoiets zal ik dus nooit van me leven doen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 19:28

ik heb nog een genante..
Ik was vorig jaar op decibel (groot buiten festival) en ik had zand in mn ballerinas gekregen. Dus ik liep naar het meer, naast de vip tribune, en ging in het water staan. Dus ik buk, om mijn voeten schoon te wassen, maar bedacht me met mn aangeschoten hersens niet dat ik mijn tasje om mijn schouder had hangen. Die dus van mn schouder afgleed *PLONS*..... Het was een "hard tasje" zeg maar dus het water stond er gewoon in :') met mn mobiel en id kaart enz drijvend er in :')
stond ik daar heel ongelovig naar dat tasje te kijken tewijl mijn vriend + iedereen op de vip tribune die t gezien hadden me uit stonden te lachen!!
Was blij dat ik het briefgeld in mn bh had gedaan :D

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 06:05

Zo haha weer net terug van uitgaan! :D

Besloten even dat we chocola willen halen bij een avond winkel vervolgens zijn we er 3afgreden allemaal dicht! ;( Toen maar terug naar stad naar station en hebben daar dik een kwartier voor die automaat staan staren wat we wilde tot we zo slim waren om meer te nemen! *D

Het ergste was denk nog dat we nieteens heel ver waren! Hebben er echt een dik uur over gedaan om naar huis te komen! (normaal 20min..)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 15:48

Nu nog geen maar morgen en overmogen misschien wel ;)
Als ik ze kan onthouden dan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 17:37

die verhalen! :')
helaas mag ik nog geen alcohol :+

RamOnaa_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 18:03

Ik zal na het weekend ook wel weer met wat leuks thuis komen.
Morgen is Trekkertrek (tentfeest).
En dat is ook een en al alcohol nuttigen.