ging ook erg goed, en ik was bijna boven, moest nog 1 tree, glij ik uit en lig onderaan de trap
neehooor ik heb geen drank op 
ik kan het normaal erg goed verborgen houden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
neehooor ik heb geen drank op 
Banjer schreef:ik kan me er maar 2 herinneren... en beiden zijn ongeveer 14 jaar geleden...
1. Na een bedrijfsfeest een collega (met de looks van Phil Collins) de avond van zijn leven bezorgd.... en daarna op kantoor denken "Hoe heb ik dat kunnen doen?"
2. In mijn uitgaanstijd ging ik altijd naar de Baja Beach Club in Rotterdam... en ik zat de hele tijd te flirten met een hele mooie man... en hij flirtte terug... hij kwam me al bekend voor, maar goed... in de Baja kwamen altijd zoveel mensen dat ik hem best daarvan zou kunnen kennen...Na een paar keer flirten enzo, een tijdje niet meer gezien... dus ik vroeg waar "Bram" was... (zo had hij zich voorgesteld)... dus ze vroegen wie dat was... ik legde het uit en toen zeiden ze "Ohh... maar die heet geen Bram.... dat is ...................." bleek hij dus een bekende voetballer te zijn... reserve voor het Nederlands elftal...
(nee... uit privacy ga ik geen naam noemen...
)

Waren we met zn viere naar buiten gegaan, naar de ah gelopen! (dik halfuur lopen denk wel langer
) Vriendin 1fles breezer gehaalt en 1fles smirnoff ice en dan nog 4 mix blikjes! Dus dat stiekem opgedronken in een speeltuin uiteindelijk hoefde 1 meisje het niet en die ander wilde ook niet echt veel.. Hebben we met zn 2e die flessen binnen 10min opgedronken... Tja eerste keer echt snel wat gedronken (qua alcohol) dus we liepen niet zo recht meer en praatte nogal snel! Bij die vriendin hadden mijn ouders het meteen door maar zeiden niks! (vinden het niet zo erg
) Ze zeiden de dag erna pas 'zo je had wel wat op he' *oeps:+* citroen schreef:Haha dat stiekem doen heb ik ook weleens geprobeert met mn beste vriendin.. Was op haar 16e verjaardag en ze mag zeg maar niet echt drinken van dr ouders dus alles moest stiekem!Waren we met zn viere naar buiten gegaan, naar de ah gelopen! (dik halfuur lopen denk wel langer
) Vriendin 1fles breezer gehaalt en 1fles smirnoff ice en dan nog 4 mix blikjes! Dus dat stiekem opgedronken in een speeltuin uiteindelijk hoefde 1 meisje het niet en die ander wilde ook niet echt veel.. Hebben we met zn 2e die flessen binnen 10min opgedronken... Tja eerste keer echt snel wat gedronken (qua alcohol) dus we liepen niet zo recht meer en praatte nogal snel! Bij die vriendin hadden mijn ouders het meteen door maar zeiden niks! (vinden het niet zo erg
) Ze zeiden de dag erna pas 'zo je had wel wat op he' *oeps:+*
citroen schreef:Haha dat stiekem doen heb ik ook weleens geprobeert met mn beste vriendin.. Was op haar 16e verjaardag en ze mag zeg maar niet echt drinken van dr ouders dus alles moest stiekem!Waren we met zn viere naar buiten gegaan, naar de ah gelopen! (dik halfuur lopen denk wel langer
mellamoshan schreef:citroen schreef:Haha dat stiekem doen heb ik ook weleens geprobeert met mn beste vriendin.. Was op haar 16e verjaardag en ze mag zeg maar niet echt drinken van dr ouders dus alles moest stiekem!Waren we met zn viere naar buiten gegaan, naar de ah gelopen! (dik halfuur lopen denk wel langer
Oeh dat hebben wij ook wel eens gedaan onder schooltijd
En ben ik maar naar huis gegaan
heb nog heel lang staan dansen met me zool maar toen ik door de drek rende had ik toch natte voeten en heeft mijn moeder nog andere schoenen gebracht.
fenna1995 schreef:Een jaar geleden heb ik onderweg naar huis mijn schoenveters aanelkaar geknoopt en over het bordje van een restaurant geslingert omdat ik dat in een uitzending van hey arnold gezien had. Vervolgens ben ik op blote voeten de weg kwijt geraakt en overal aangebeld met de vraag of iemand wist waar arnold woonde omdat die mijn schoenen nog had.
edit: typfout
Kittylover_ schreef:O ja en op de kermis dit jaar.
Ik moest naar de wc en zette mijn bier op de grond neer, ging op de wc zitten en toen viel me mobiel precies in het bier.. Hij deed het niet meer, vriendin van me broer heeft hem nog een paar keer op de grond gegooid.. Maar toen deed ie helaas echt niks meer.
Dus volgende dag ik nieuwe telefoon halen en toen viel ie onder de tent, wij met zijn 8en naar die mobiel zoeken inclusief beveiliger.
, Ik schaamde me heel erg en me vriendinnen moesten natuurlijk ontzettend hard lachen. Ik kan er gelukkig nu ook wel lachen, hahaha! sorayaaaaa schreef:Hee, wat een leuk topic. Ben ik toch niet de enigste met bloopers.
Zo heb ik een keer meegemaakt op een boeren-kermis (alleen maar zuipen!). Ik moest heel nodig naar de wc, maar er stond een rij van wel 5 meter en als je al teveel hebt gedronken is dat erg lang wachten. Ik ben naar buiten gelopen en ging achter een grote bus maar plassen, aan de andere kant van het busje stonden mijn vriendinnen te wachten. Ik was nog niet klaar en het bussie reed weg, Ik schaamde me heel erg en me vriendinnen moesten natuurlijk ontzettend hard lachen. Ik kan er gelukkig nu ook wel lachen, hahaha!
Geweldig! Hahaha het zal je maar overkomen!
hahahaha ik ga echt helemaal stuk om sommige acties hier
heb echt een paar minuten zo uit die auto gehangen tot me vriendin zich naar me omdraaide en me voet kwam bevrijden.
met mn mobiel en id kaart enz drijvend er in

Toen maar terug naar stad naar station en hebben daar dik een kwartier voor die automaat staan staren wat we wilde tot we zo slim waren om meer te nemen!