Nou hij is van de aardbodem verdwenen hoor. Dan ligt die vast ergens thuis of ik heb hem weggedonder. Ik zal kijken of ik nog een foto kan vinden waar ik hem op heb.
MelanieB
Geplaatst: 25-07-11 14:39
Jetske_ schreef:
Hoeveel caps heb jij eigenlijk Mel ?
Ehmmm *telt* 1 cognac, 1 chocobruin, 1 chocobruin/zwart, 1 zwarte en 1 grijze. En dan liggen er nog 3 caps (een van mn ma, mn bijrijder en een oude van mn broer en mij)
Mn zusje heeftook zo'n nep gpa, vind die rider pro heeel gaaf
SimoneDV
Geplaatst: 25-07-11 14:46
snappen jullie waarom bepaalde dingen ineens aangetekend worden verzonden? Ik moest voor oorbellen voor minder dan 1 dollar ze helemaal gaan ophalen met ID enzo (postbode was aan de deur geweest maar toen was ik niet thuis).
haha jullie zijn allemaal op de caps tour. Ik heb er 1 en dat vind ik prima
Keet
Geplaatst: 25-07-11 14:56
Ik weet dat ze vanuit duitsland zo goed als alles aangetekend versturen, omdat dat daar bijna net zo duur is als normaal verzenden Wij kopen heel veel op via Ebay en krijgen zowat alles aangetekend verstuurd tot ergernis van onze postbode want we zijn nooit thuis als ie het komt brengen
Hebben jullie niks te doen ofzo dat je in een uur al 3 paginas verder bent :p
minouesmee
Geplaatst: 25-07-11 14:59
Is dat Nederlands? Ik heb de cap in Zweden gekocht niet in Nederland. Ik heb er nog nooit iemand mee zien rijden in Nederland of in de winkel zien liggen.
Die staat een jaar op rust ivm wss ingescheurde/uitgerekde kruisband.. (weet niet helemaal zeker of uitgerekt/ingescheurd oid lastig te zien maar diagnose was hetzelfde) Dus onwijs balen. maargoed, ze staat lekker op de wei en heeft er gelukkig geen pijn aan (tenzij ze rechtsom wilt rennen dan kreupelt ze wel, maar gewoon lopen en rechtuit en linksom geen probleem haha)