Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aranel schreef:Zijn jullie trouwens wel eens in die schoenenwinkel geweest die dichtbij de Primark Rotterdam zit? De ingang ervan zit voor die draaideuren als je het 'centrum' weer ingaat zegmaar.
Is ook een hele leuke en goedkope winkel! Heb er de laatste keer suede sleehak laarsjes voor 20 euro en sandaaltjes voor 5 euro gehaald! En ze hadden nog veel meer leuk spul voor weinig geld
_Kellyy schreef:Weet iemand of Londen een hele andere collectie heeft? Ik ga namelijk over ongeveer 3 weekjes. En wil voordat ik naar Londen ga nog even maar Rotterdam.. Is het dan wel de moeite waard om in Londen nog een keer te gaan?
Miss_kell schreef:_Kellyy schreef:Weet iemand of Londen een hele andere collectie heeft? Ik ga namelijk over ongeveer 3 weekjes. En wil voordat ik naar Londen ga nog even maar Rotterdam.. Is het dan wel de moeite waard om in Londen nog een keer te gaan?
London heeft een andere collectie dan Rotterdam. Rotterdam krijgt haar collectie vanuit Ierland en London vanuit EngelandVandaar het anders is. Heel soms krijgt Rotterdam wel iets vanuit Engeland maar dat is heel weinig.
Als je naar de Primark in Oxford street gaat is het wel de moeite waard! Bereid je alleen wel voor op drukte haha. Deze winkel is wel veeel groter dan in Rotterdam.