Haren knippen, hutten bouwen, lieveheersbeestjes verzamelen, fikkie stoken, kindertelefoon, belletje drukken, stelen... Heb het allemaal wel gedaan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nepverhalen vertellen op school dat mijn ouders elkaar bekogelen met mayonaise, belletje drukken, pijltjes schieten bij mensen door open ramen, sneeuwballen tegen ramen gooien, snoepjes stelen uit de Etos snoepbakken, neproken met papiertjes. Rotkinderen waren wij. 

. 
Kwanyin schreef:Ik was er als kleuter heilig van overtuigd dat dieren konden praten en het deden zodra er geen mensen in de buurt waren. Dus ik zat hele verhalen te vertellen tegen de kippen van de buren en te zeggen dat gerust iets terug mochten zeggen want ik had hun geheim achterhaald. Of ik ging stiekem ergens achter zitten en bleef geduldig wachten tot ze uiteindelijk zouden praten.
Leandra schreef:Ik deed de truc met de thermometer tegen de lampAls ik geen zin had om naar school te gaan, ging ik tijdens het ontbijt naar het toilet, maakte wat rare en vieze geluiden, tikte mezelf een aantal keer op de wangen en maakte mijn gezicht een beetje nat. En toen zette ik een zielige blik op met de boodschap: Ik voel me niet zo lekker, heb over gegeven.
Zo voelde ik me eigenlijk kiplekker, maar liep wel rond met 41° koorts
Hete tas thee tegen mijn voorhoofd gedrukt -wat achteraf ook geen al te best idee bleek te zijn
- en dan: 'mamaaaaa, ik voel me zo slap, kan denk ik niet naar school hoor'.
.
Pasamba schreef:Hahaha geweldig die verhalen.
Vroeger ook erg veel uitgespookt. Kindertelefoon inderdaad.Nepverhalen vertellen op school dat mijn ouders elkaar bekogelen met mayonaise, belletje drukken, pijltjes schieten bij mensen door open ramen, sneeuwballen tegen ramen gooien, snoepjes stelen uit de Etos snoepbakken, neproken met papiertjes. Rotkinderen waren wij.
Oja en we gingen een keer zout strooien over slakken. Dat zag er zo leuk uit want dan gingen ze helemaal schuimen..
Bij die vieze slijm naaktslakken

Kwanyin schreef:Ik was er als kleuter heilig van overtuigd dat dieren konden praten en het deden zodra er geen mensen in de buurt waren. Dus ik zat hele verhalen te vertellen tegen de kippen van de buren en te zeggen dat gerust iets terug mochten zeggen want ik had hun geheim achterhaald. Of ik ging stiekem ergens achter zitten en bleef geduldig wachten tot ze uiteindelijk zouden praten.
vind dat niet echt onschuldig meer.. verootjoo schreef:haha, ik bedenk me er nog een:
Mijn moeder vond dat ik erg stil was al een tijdje (geen goed teken) Ze hoorde alleen wel een paar keer achter elkaar de wc doorgetrokken worden. Dat begreep ze niet helemaal dus ze ging even poolshoogte nemen. Op de wc aangekomen begon ze te lachen. Ik begreep niet zo goed waarom; ik was gewoon even de poppen aan het douchen
!