Kindergeheimen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dieuwke_

Re: Kindergeheimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 13:52

Hahaha, wat een herkenbare verhalen allemaal _O-
Haren knippen, hutten bouwen, lieveheersbeestjes verzamelen, fikkie stoken, kindertelefoon, belletje drukken, stelen... Heb het allemaal wel gedaan :')

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 14:00

Ik verzamelde altijd slakken en hele kleine kikkertjes :')
Bij de sloot, waardoor een keer een vriendinnetje erin viel :oo
Maar, er kwamen toen wel jongens met een rubberbootje, die haar er weer uithaalde, alhoewel de sloot zo ondiep was dat zelfs kleuters er kunnen staan, haha, maar daar denk je dat niet aan.. :')

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 15:43

Hahaha geweldig die verhalen. :')

Vroeger ook erg veel uitgespookt. Kindertelefoon inderdaad. :') Nepverhalen vertellen op school dat mijn ouders elkaar bekogelen met mayonaise, belletje drukken, pijltjes schieten bij mensen door open ramen, sneeuwballen tegen ramen gooien, snoepjes stelen uit de Etos snoepbakken, neproken met papiertjes. Rotkinderen waren wij. :')

Oja en we gingen een keer zout strooien over slakken. Dat zag er zo leuk uit want dan gingen ze helemaal schuimen.. :=

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 17:42

Mijn broertje ( 3 jaar ) had als het kan de hele dag de speen in de mond.
en als dan mijn oom komt dan moet hij altijd weg :+
zo kwamen wij allemaal van de speen af.
ik gooide hem zelfs in de prullebak als hij kwam :+
broertje heeft hem nu alleen 's nachts in en als hij huilt :D

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 17:50

Als ik geen zin had om naar school te gaan, ging ik tijdens het ontbijt naar het toilet, maakte wat rare en vieze geluiden, tikte mezelf een aantal keer op de wangen en maakte mijn gezicht een beetje nat. En toen zette ik een zielige blik op met de boodschap: Ik voel me niet zo lekker, heb over gegeven. Ik weet niet of mijn moeder me echt geloofde, maar mocht meestal wel thuisblijven.

Ook haalde ik vroeger geregeld een theelepel door de chocopasta. Dan had ik een chocololly :D
En mijn moeder vroeg zich telkens af hoe het kwam dat de chocopasta zo snel op ging :Y)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 09:01

Ik was er als kleuter heilig van overtuigd dat dieren konden praten en het deden zodra er geen mensen in de buurt waren. Dus ik zat hele verhalen te vertellen tegen de kippen van de buren en te zeggen dat gerust iets terug mochten zeggen want ik had hun geheim achterhaald. Of ik ging stiekem ergens achter zitten en bleef geduldig wachten tot ze uiteindelijk zouden praten :+ .

frodo1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 10:21

Kwanyin schreef:
Ik was er als kleuter heilig van overtuigd dat dieren konden praten en het deden zodra er geen mensen in de buurt waren. Dus ik zat hele verhalen te vertellen tegen de kippen van de buren en te zeggen dat gerust iets terug mochten zeggen want ik had hun geheim achterhaald. Of ik ging stiekem ergens achter zitten en bleef geduldig wachten tot ze uiteindelijk zouden praten :+ .

Hoe herkenbaar :')

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 15:19

Ik deed vroeger ook altijd alsof ik wat mankeerde... :')
Zo was mijn arm/pols wel alle 3 weken gebroken; mijn oma dan super kwaad op mijn mama omdat ze niet met mij naar de kliniek was gegaan en zij netjes mijn boekentas aan het dragen, totdat we pannekoeken gingen eten na schooltijd, dan zag ze dat mijn arm opeens terug 'werkte' O:)

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 15:21

Leandra schreef:
Als ik geen zin had om naar school te gaan, ging ik tijdens het ontbijt naar het toilet, maakte wat rare en vieze geluiden, tikte mezelf een aantal keer op de wangen en maakte mijn gezicht een beetje nat. En toen zette ik een zielige blik op met de boodschap: Ik voel me niet zo lekker, heb over gegeven.
Ik deed de truc met de thermometer tegen de lamp :Y) Zo voelde ik me eigenlijk kiplekker, maar liep wel rond met 41° koorts :') Hete tas thee tegen mijn voorhoofd gedrukt -wat achteraf ook geen al te best idee bleek te zijn >;) - en dan: 'mamaaaaa, ik voel me zo slap, kan denk ik niet naar school hoor'.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 15:24

Zulke dingen had ik vroeger ook graag geprobeerd maar ik durfde echt niet. Moeder sleurde me steevast naar de dokter als ik te ziek was om naar school te gaan en ik had altijd bang dat hij wel snel zou doorhebben dat ik niet echt ziek was :+ .

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 17:00

ik deed vroeger altijd het tegenovergestelde van jullie.
ik wilde gewoon niet thuis blijven rede ik was al met weekend 5 dagen ziek dus nog 1 of 2 extra nee liever niet.
ma moest me echt overhalen om thuis te blijven :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 17:15

Pasamba schreef:
Hahaha geweldig die verhalen. :')

Vroeger ook erg veel uitgespookt. Kindertelefoon inderdaad. :') Nepverhalen vertellen op school dat mijn ouders elkaar bekogelen met mayonaise, belletje drukken, pijltjes schieten bij mensen door open ramen, sneeuwballen tegen ramen gooien, snoepjes stelen uit de Etos snoepbakken, neproken met papiertjes. Rotkinderen waren wij. :')

Oja en we gingen een keer zout strooien over slakken. Dat zag er zo leuk uit want dan gingen ze helemaal schuimen.. :=

oeh dat heb ik vorig jaar nog gedaan.. _O- Bij die vieze slijm naaktslakken :o

flippi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 12:08

Mijn broertje had een keer zin in koekjes, hij heeft toen een pak koekjes mee naar boven genomen en heeft daar dat halve pak opgegeten. Even later kwam mijn moeder naar boven. Hij hield snel het pak koekjes achter zijn rug zodat mijn moeder het niet zou zien. Jammer voor hem maar wij hebben dus een reuzespiegel op de overloop hangen....

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 13:08

toen ik een jaar of 8 was had ik de pest aan een jongetje in onze straat brr wat een verwend rotding was dat }>
en zijn mams idem..
oudjaarsdag had ik allemaal hondepoep verzameld en mooi in een krant gepropt.. een paar rotjes erin gestoken en hopsa...zo door zijn brievenbus gegooid :o
Vonden ze niet echt heel erg grappig, ik wel, ondanks dat ik de hele dag geen vuurwerk meer mocht heb ik er nog steeds pret om hihi

mijn broer had vroeger een cavia. Basje heette het beesje.
Basje heeft maar een jaartje oud mogen worden |(
er was namelijk een leuke kinderserie op met een jongetje wat zijn konijtje in bad deed.. Ah dat kon basje ook wel.
mijn moeder zag mijn broer Basje wassen in de wasbak maar basje deed blub blub en happen naar lucht.
Toen haalde mijn broer Basje er maar uit.. heilig overtuigd dat het beestje nog leefde.. helaas het waren zijn laatste stuipjes |(

wederom met oud en nieuw aan de slag met vuurwerk.
ik was een jaar of 10 en mijn broer 12.
we kregen het mooie idee om een ijzerenbuis aan 1 kant dicht te maken, vol te proppen met kruid en een ijzeren balletje erin doen. lont erin en dichtmaken. Kijken hoever zon balletje kan vliegen,
Oei oei wat een krater hebben we in de grond geslagen zeg,,mijn broer vloog werkelijk aan de kant.
Een chinees vriendje hebben we tot op heden nooit meer zo wit gezien van de schrik.. pff we hebben alleen maar zitten shaken.
Onze moeder vroeg alleen maar heel droog.. waar is dat balleteje nu heen dan?

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 13:14

oh schiet me nog 1 te binnen..

ik had vroeger een beste vriendinnetje.. al was dat vriendinnetje soms best een kreng en die dag dus ook!
ik had mijn moeders fiets gepakt, veel te groot voor mij. paste goed in mijn plan!
ze zat lekker op de grond bloemetjes soep te maken en ik fiets langs der heen en schiet zo 'per ongeluk" met mijn voet van de trapper en tikte haar zo in der toet :o
Nou dat heb ik geweten, ik cross naar huis en ren huilend mijn kamer in want ik zag haar vader ( en die was grooot) al aankomen.
mijn vader en moeder deden de deur open en ik hoorde alleen maar : waar is debbie!! ik breek der benen onder der lijf vandaan!!
mijn vader heeft de boel kunnen sussen en tot op heden gelooft mijn moeder nog steeds dat ik per ongeluk van de trapper gleed >;)

Buwa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 17:13

Ik heb ook zo'n mooi verhaal :')
Ik was 7, mijn broertje 5. We waren in de tuin aan het 'spelen' (lees: gooien) met van die zware jeu de boules ballen.
Totdat een van ons op een gegeven moment de bal over de heg keilde, boven op de voorruit van de auto van de buurman.
Hele ruit aan diggelen natuurlijk, en het mooie was dat die auto net een paar weken oud was. :\
Het mysterie van de kapotte voorruit is nooit uitgekomen, buurman is al lang en breed verhuisd, maar tot op de dag van vandaag (ik 20, broertje 18 jaar), is dit ons kleine geheimpje :')
Ik weet nog zo goed hoe wij ons gevoeld hebben als kleine kruimels, als de dood waren we, dat iemand er achter zou komen }>

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 17:36

Maar zouden ze er niet achter komen omdat er een Jeu de Boule bal in lag?

Buwa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 17:45

Ha, nee de ruit was niet helemaal door, zodoende konden we de bal nog als de bliksem weghalen :')

Pumbaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 17:50

Kwanyin schreef:

dat is echt wel lief <3

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 17:57

Buwa_ schreef:
Ha, nee de ruit was niet helemaal door, zodoende konden we de bal nog als de bliksem weghalen :')

Haha :P mazzel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 18:13

Ik zou dat dus wel tegen m'n ouders verteld hebben := vind dat niet echt onschuldig meer..

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 19:58

verootjoo schreef:
haha, ik bedenk me er nog een:
Mijn moeder vond dat ik erg stil was al een tijdje (geen goed teken) Ze hoorde alleen wel een paar keer achter elkaar de wc doorgetrokken worden. Dat begreep ze niet helemaal dus ze ging even poolshoogte nemen. Op de wc aangekomen begon ze te lachen. Ik begreep niet zo goed waarom; ik was gewoon even de poppen aan het douchen :')

Hier begon ik hardop bij te lachen _O- :') !

Mikk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 20:02

Ik was vroeger best wel een beetje verslaafd aan pokemon, en had toen zo pikachu knuffeltje. Hier zorgde ik enorm goed voor omdat ik dacht dat hij dan echt zou worden en ik dan iedereen die ik niet mocht kon verwonden en mijn eigen vriend Pikachu had *hoe agressief en best wel alleen..*

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 20:17

Pokémon.. Mij was ooit wijs gemaakt dat je ze in Duitsland kon kopen! Levende.. Echte! Ik thuis meteen naar onspap gebeld, want die was op dat moment in Duitsland.. Heel teleurgesteld dat hij zonder pokémon thuis kwam ..

Elienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 00:01

wat een geweldig topic! :D

zelf had ik ook barbies die vaak verkracht werden :=
ook verwaarloosden ze hun paarden! Dan kwam ken de politieman om hun in elkaar te slagen :j

elke vrijdag dronk mijn moeder vroeger ene flesje bacardi breezer, maar steeds bleef er nog iets over en was ze in slaap gevallen, stiekem dronk ik dat dan op en maar zeggen dat ze het zelf had leeggedronken..

ik was ook een dierenbeul, maar enkel tegen spinnen! doodangsten had ik voor die beesten, ik ging ze dan altijd vangen in de tuin en liet ze sterven in eee pot, was hun verdiende loon. ouders waren op de hoogte en vonden het niet erg, moeder is zelf ook bang van spinnen *D

als kind wou ik ook dierenarts worden, op onze zolder had ik een grote verzameling knuffels, die knipte ik dan open en haalde de vulling eruit, want die maakte hun ziek. daarna verstopte ik de vulling in een bak, tot mijn moeder op zolder een bak met vulling vond... kon ze niet echt mee lachen :')

ooh, ooit heb ik eens een kipling-gom gestolen, zo'n blauw aapje, want ik zou cool zijn met die gom, tot op vandaag heb ik hem nog steeds en is hij amper gebruikt, want ik vond hem altijd te mooi... mams weet er nog niets van :j

ook heb ik een ruil periode gehad.. op school ruild eik mijn kleine charmander knuffel voor een anere van een vriendin, enkele dagen later had ik spijt en wou hem terug, toen zei ik dat ze hem enkel had mogen lenen, en dat ze haar knuffel dus ook niet terug kreeg....

verder heb ik ook 112 gebeld en stiekem opgehangen etc. :p
ik was niet echt de braafste :')