Asociaal gedrag van jezelf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Asociaal gedrag van jezelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 15:36

Ik stel me ook niet voor :n.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 15:40

wouterpaard schreef:
Nog één :+ Als er mensen gaan kleven of je voorruit willen duwen terwijl je al harder rijdt, dan bij het inhalen van een vrachtwagen 100 gaan rijden :P en dan altijd heel langzaam weer terug gaan naar de rechterbaan :Y)

Ja of als ze bumper kleven even op de rem trappen :) :j

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:10

Niet voorstellen? Ik stel me altijd netjes voor als ik nieuwe mensen ontmoet. Vindt het ontzettend asociaal als iemand zich niet zou voorstellen, maar goed daar gaat dit topic ook over.

Ik heb vast ook wel asociale dingetjes aan mezelf. Kan met eten heel asociaal zijn, en dan heb ik schijt wie er is, ik eet zoals ik wil. Ik kan ook heel snel kwaad worden. En ik ben veel te direct, ik zeg alles wat er in me opkomt en wat ik van iets vind, wat soms dan wel weer grappige situaties opleverd.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:32

Ik stel me niet voor bij anderen. Laatst waren wij op verjaardag, krijgen we de opmerking ; stellen jullie je niet even voor als jullie binnen komen???
nou euhm nee. Ik heb de jarige en partner gefeliciteerd en de rest gewoon in 1 keer gedag gezegd. Ik vind het zo stom om iedereen handjes te gaan geven en helemaal onnodig. (jajaj lekker aso...)

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 17:31

Dat je niet langs iedereen wilt lopen op een verjaardag om jezelf voor te stellen begrijp ik ook wel, maar als een vriend of vriendin van je iemand mee neemt die je niet kent, is het wel zo netjes om je voor te stellen. Vroeger deed ik het vaak niet, en werd er vaak tegen mij gezegd dat het onbeschoft was. Sindsdien doe ik het altijd, het staat gewoon netjes en spontaan vind ik.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 17:34

Dat vind ik ook hoor, maar op verjaardagen ben ik aso....

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 17:51

+:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 19:56

Half luisteren doe ik ook vaak idd! Maar dat is gewoon een afwijking doordat ik adhd heb :)) Maar zou dr wel graag vanaf willen, is soms best vervelend!

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 19:59

Juul schreef:
Ik kwam vandaag achter iets van mezelf dat best aso is :)) Ik ruim na het passen in een winkel de kleding die ik niet hoef niet op maar laat ze of in het pashokje hangen, of ik hang ze in het verkeerde rek terug :') En bij de Primark dump ik trouwens net als iedereen ook gewoon de spullen die ik op het laatst toch niet meer moet langs de kassarij O:)

Dat is echt aso, neem dat even van een verkoopster aan.
Haal het i.i.g nog even uit de pashokjes en geef het even af aan de verkoopster :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 20:03

Hackie schreef:
[naam] schreef:
Ik kwam vandaag achter iets van mezelf dat best aso is :)) Ik ruim na het passen in een winkel de kleding die ik niet hoef niet op maar laat ze of in het pashokje hangen, of ik hang ze in het verkeerde rek terug :') En bij de Primark dump ik trouwens net als iedereen ook gewoon de spullen die ik op het laatst toch niet meer moet langs de kassarij O:)

Dat is echt aso, neem dat even van een verkoopster aan.
Haal het i.i.g nog even uit de pashokjes en geef het even af aan de verkoopster :)

Is ook aso, anders post ik het niet :+ Ik ga me leven beteren :))

Edit: Ik ben overigens zeker niet de enige.. niet om het goed te praten hoor, maar ik denk dat er mss zelfs in dit topic wel meer zijn die dat doen :=

SufferBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 23:23

nog iets van mij: ik kan gewoon niet "wat zei u" zeggen.
ik roep altijd heel hard "HUH??"

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 23:26

SufferBear schreef:

Dat heb ik ook...
Ben best doof en dan is HUH makkelijker dan wat zeg je _O-

@ Juul, klopt hoor snap het ook wel maar voor de medewerkers in een winkel is dat best vervelend.

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 23:36

Ik vertel altijd een heel lang uitgebreid verhaal aan iemand, en als ik eindelijk klaar ben met vertellen begint iemand anders aan zijn verhaal en luister ik totaal niet, is echt een afwijking... :o

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 12:28

Ik wist niet dat het aso was voor ik dit topic las, maar ik rij zo snel of traag als ik zin heb (en ik rijd wel graag op't gemakje, niet dat ik overal 30 ga rijden maar ik rijd echt niet altijd precies 70 waar dat mag), inhalen staat je vrij ;)

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 13:36

O, O IK WEET M'N MEEST ASOCIALE PUNT!

Denken en zeggen dat ik niet asociaal ben terwijl ik van iedereen te horen krijg dat ik mega asociaal ben :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 13:37

Stoer dat.

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 14:09

Nu ik het hierboven lees denk ik er opeens aan,
Ik heb een verschrikkelijk rotbaantje gehad in een kledingwinkel,en ben na 2 dagen ook gekapt.
En nu doe ik geen moeite meer om kledij terug in de rekken te hangen,
Ik heb dan zoiets van ''ik heb dat ook op moeten ruimen,en moeilijk is het niet ,alleen vervelend,dus doe jij dat nu ook maar als je er voor kiest om hier te werken.''

Dat is mss wel mijn meest asociale punt :+

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 19:44

Rebeccaa schreef:
Stoer dat.

?

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:20

Klanten die overal de producten die ze toch maar niet meer neerkwakken is vreselijk irritant en kost ons meer werk dan nodig is. Het debiele is dat de meeste mensen het ook nog echt 'verstoppen', dus ergens achter leggen zodat niemand het ziet. Als je die moeite al doet kun je het toch net zo goed terug zetten op de plek waar het hoort of het desnoods afgeven bij de kassa?

Moet zeggen dat ik voordat ik in een winkel werkte ik pecies hetzelfde deed :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 21:33

SufferBear schreef:

Same here.... Ik ben ook zeker niet altijd beleefd, wil altijd te snel antwoord geven ofzo.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 23:01

mistery schreef:
Klanten die overal de producten die ze toch maar niet meer neerkwakken is vreselijk irritant en kost ons meer werk dan nodig is. Het debiele is dat de meeste mensen het ook nog echt 'verstoppen', dus ergens achter leggen zodat niemand het ziet. Als je die moeite al doet kun je het toch net zo goed terug zetten op de plek waar het hoort of het desnoods afgeven bij de kassa?

Moet zeggen dat ik voordat ik in een winkel werkte ik pecies hetzelfde deed :D

_O- je vindt sommige dingen echt terug op de merkwaardigste plaatsen...

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 09:51

Ik heb me nooit voorgesteld aan m'n nieuwe buren! Het kwam er steeds niet van en nu kletsen we gewoon met elkaar als we elkaar voor de deur tegen komen, maar heb me nooit echt voorgesteld...

En ik doe weleens alsof ik mensen niet zie als ik geen zin/tijd heb voor een praatje.

Verder valt het best mee geloof ik!

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 14:03

Dat heb ik ook niet gedaan besef ik me nu opeens June :o Ik weet amper hoe ze eruit zien. Laatst liep een vrouw met een big smile langs en zei heel vriendelijk hallo, waarop ik verbaasd 'eh hoi' terug zei. Vriend liep iets voor me en ik vroeg aan hem of hij haar kende ofzo? Ja, dat is onze buurvrouw.. ohh :o We wonen hier sinds augustus 2010...

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:05

Oeps, ik moest vandaag naar het ziekenhuis en was best een beetje zenuwachtig (ik moest een minder prettig onderzoek laten doen) ik loop naar de balie en toen ik me had aangemeld zag ik dat ik was voor gedrongen voor 2 andere mensen... oeps...
dat dioe ik anders nooit maar was zo in gedachten!!!

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 00:27

Als ik iemand niet verstaan heb zeg ik: he?

En verpakkingen op straat gooien als ik geen zin heb om naar een prullenbak op zoek te gaan. :o