Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juul schreef:Ik kwam vandaag achter iets van mezelf dat best aso isIk ruim na het passen in een winkel de kleding die ik niet hoef niet op maar laat ze of in het pashokje hangen, of ik hang ze in het verkeerde rek terug
En bij de Primark dump ik trouwens net als iedereen ook gewoon de spullen die ik op het laatst toch niet meer moet langs de kassarij
Hackie schreef:[naam] schreef:Ik kwam vandaag achter iets van mezelf dat best aso isIk ruim na het passen in een winkel de kleding die ik niet hoef niet op maar laat ze of in het pashokje hangen, of ik hang ze in het verkeerde rek terug
En bij de Primark dump ik trouwens net als iedereen ook gewoon de spullen die ik op het laatst toch niet meer moet langs de kassarij
Dat is echt aso, neem dat even van een verkoopster aan.
Haal het i.i.g nog even uit de pashokjes en geef het even af aan de verkoopster
mistery schreef:Klanten die overal de producten die ze toch maar niet meer neerkwakken is vreselijk irritant en kost ons meer werk dan nodig is. Het debiele is dat de meeste mensen het ook nog echt 'verstoppen', dus ergens achter leggen zodat niemand het ziet. Als je die moeite al doet kun je het toch net zo goed terug zetten op de plek waar het hoort of het desnoods afgeven bij de kassa?
Moet zeggen dat ik voordat ik in een winkel werkte ik pecies hetzelfde deed