dus dat zal nog wel even duren. Bovendien gaat hij eerst nog naar Portugal fietsen als het goed is (daar woont zijn familie
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben er zelf in januari dit jaar geweest.
Ach, ik ben jong, ik heb dromen. Ik zie wel wat er van mij terecht komt.
Alma schreef:Ik ben toch wel erg nieuwsgierig hoe het hier nu is met alle reisplannen van iedereen!
Zelf ben ik steeds meer aan het sparen voor reizen. Het wordt me steeds duidelijker dat ik weg wil / 'moet' uit Nederland.
Wat precies weet ik nog niet, maar dat zullen we wel zien.

.
). Dus voorlopig ga ik nog niet echt definitief weg uit Nederland.
Dit is wel echt het voordeel van een internationale school! Jans schreef:Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook nog steeds de drang heb naar Engeland te willen. Ben er nu in augustus weer geweest en ook in vond het moeilijk om weer in Nederland te zijn.
Rinske schreef:[***] schreef:Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook nog steeds de drang heb naar Engeland te willen. Ben er nu in augustus weer geweest en ook in vond het moeilijk om weer in Nederland te zijn. Ik woon nu wel sinds een maand ergens anders, dat is wel leuk
Me too, ik hou echt van dat land. Welke regio is jouw favoriet? Mijn alltime favourites blijven toch de noordkust van Devon, en de Brecon Beacons in Wales.
het land verder verkennen staat wel hoog op mijn lijstje

) de taal gaat steeds slechter in het algemeen, de overheid zakt steeds dieper in de ....poep en er is nog totaaaal geen verbetering in zicht... dus beetje hopeloos land in mijn ogen.
.

Jans schreef:Soul:
Taalverloedering komt in veel landen voor, dat heeft alles te maken met de komst van het internet. Kijk maar naar je eigen schrijfwijze, ik zie taalfouten en een gebrek aan interpunctie / hoofdletters![]()
Hoe bedoel je niets ondernemen? Ik ken genoeg mensen die winstgevend freelance werken, dus een eigen zaakje hebben. En die niet ten onder gaan aan de belastingen.
meer wel dan niet denk ik, misschien dat het ooit beter word maargoed op dit moment niet.

op enkelingen na natuurlijk zijn de meeste denk ik meer hier gewoon om ff weg te dromen...en om dan te gaan commenten dat het een slecht land is m naartoe te gaan..joh laat me lekker
(niet naar jou bedoeld)
Ik hou van de seizoenen, de natuur en de steden.