Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alma schreef:Ik ben toch wel erg nieuwsgierig hoe het hier nu is met alle reisplannen van iedereen!
Zelf ben ik steeds meer aan het sparen voor reizen. Het wordt me steeds duidelijker dat ik weg wil / 'moet' uit Nederland.
Wat precies weet ik nog niet, maar dat zullen we wel zien.
Jans schreef:Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook nog steeds de drang heb naar Engeland te willen. Ben er nu in augustus weer geweest en ook in vond het moeilijk om weer in Nederland te zijn.
Rinske schreef:[***] schreef:Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook nog steeds de drang heb naar Engeland te willen. Ben er nu in augustus weer geweest en ook in vond het moeilijk om weer in Nederland te zijn. Ik woon nu wel sinds een maand ergens anders, dat is wel leuk
Me too, ik hou echt van dat land. Welke regio is jouw favoriet? Mijn alltime favourites blijven toch de noordkust van Devon, en de Brecon Beacons in Wales.
Jans schreef:Soul:
Taalverloedering komt in veel landen voor, dat heeft alles te maken met de komst van het internet. Kijk maar naar je eigen schrijfwijze, ik zie taalfouten en een gebrek aan interpunctie / hoofdletters![]()
Hoe bedoel je niets ondernemen? Ik ken genoeg mensen die winstgevend freelance werken, dus een eigen zaakje hebben. En die niet ten onder gaan aan de belastingen.