Oudste kind het lelijkst?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oudste kind het lelijkst?

Klopt
125 (19%)
Niet waar (graag nader verklaren in het topic)
516 (80%)

Totaal aantal stemmen: 641

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:13

Jeetje wat vallen veel mensen TS aan zeg, ze zegt toch niet dat ze zo ontzettend knap is? Of dat ze zo goed gelukt is en haar oudere broer niet. En knapheid is niet alleen een mening hoor, gaat gewoon om de juiste afmetingen.

Verder ben ik er niet zo goed uit of de stelling in mijn omgeving klopt... denk het niet :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:14

Ik vind dat je kinderen sowieso niet echt kunt vergelijken met hun oudere broers of zussen. Kleine kinderen zijn eigenlijk altijd wel mooi of schattig, met die onschuldige kinderlijke uitstraling. ;) Plus dat het hele gezicht nog best flink kan veranderen als ze ouder worden. Kinderen hebben altijd grotere ogen, kleinere neuzen...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:16

Marjo_Wystan schreef:
Jeetje wat vallen veel mensen TS aan zeg, ze zegt toch niet dat ze zo ontzettend knap is? Of dat ze zo goed gelukt is en haar oudere broer niet. En knapheid is niet alleen een mening hoor, gaat gewoon om de juiste afmetingen.

Verder ben ik er niet zo goed uit of de stelling in mijn omgeving klopt... denk het niet :)

Dat zegt ze dus wel :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:20

Shanna schreef:
Ik zeg nergens dat ik o zo knap of mooi ben, alleen wel dat ik mooier ben dan mn broer. Dit wordt erg verkeerd opgevat merk ik al wel haha.

Er zijn heel veel topics waarin jij benoemt hoe knap jij en anderen jou vinden, en dat je het mooiste meisje van de school bent. Just saying, get your facts right ;)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:23

MarcoBorsato schreef:
Shanna schreef:
Ik zeg nergens dat ik o zo knap of mooi ben, alleen wel dat ik mooier ben dan mn broer. Dit wordt erg verkeerd opgevat merk ik al wel haha.

Er zijn heel veel topics waarin jij benoemt hoe knap jij en anderen jou vinden, en dat je het mooiste meisje van de school bent. Just saying, get your facts right ;)

Heb ook even gespiekt in het profiel van TS.... ik ben nu heel benieuwd hoe haar broer eruit ziet... als zij dit knap noemen ben ik heel wel benieuwd hoe "lelijk" haar broertje is.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:25

Brainless, zie hier!

Fiffill schreef:
Shanna schreef:
Dit was de beste foto die ik van hem kon vinden, anders wordt het er 1 met zn vrienden o.i.d. er bij ;)
We lijken inderdaad op elkaar, we worden ook veel voor tweeling aangezien, maar toch is hij wel minder mooi als dat ik ben. Gewoon in kleine dingen.

Edit, foto recht van voren hem alleen:
http://94.100.124.40/1002300001-1002350 ... _hIB_.jpeg

Maar is dat echt "minder mooi", die kleine dingen? Ik weet het niet hoor, ik kan zo ook dingen noemen die m'n broertje wel heeft en ik niet. Zo heeft m'n broertje meer sproeten, dat vind ik mooier (ik houd van sproeten, heb ze zelf helaas alleen in de zomer). Ik heb vollere lippen, dat vind ik mooier. Zo kan ik ook dingen noemen die ik minder vind, bijv. dat hij bijna altijd wallen heeft (of ze iig heel snel krijgt, heeft 'ie van m'n vader) en dat mijn haar minder krult dan dat van hem.

En toch lijken we op elkaar. ;) Ik noem dat niet zozeer minder mooi, maar gewoon "anders".

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:26

Brainless

Re: Oudste kind het lelijkst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:26

Tja ze lijken op elkaar... dus wie er nu knapper is zou ik echt niet weten.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:28

Nou dat zou wat zijn zeg, als de oudste de lelijkste is. Lekker compliment is dat voor mij :D haha.
Ik ben zelf een kopie van mijn moeder en mijn zusje lijkt weer heel veel op mij, maar ik heb nou niet het idee dat zij echt knapper is dan ik ofzo.. Mijn broertje daarentegen is wel echt een lekkerding, maar die lijkt gewoon niet zo op mijn zusje en mij. Die had vroeger al een hoge 'aaibaarheidsfactor' en dat is eigenlijk nooit over gegaan..

Maar ik weet zat voorbeelden waarbij de eerste echt niet de lelijkste is hoor! Dus TS ik vind je stelling wel een beetje apart. :=

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:30

Bij ons thuis ben ik gegarandeerd het lelijkst, en het jongst! Dus ben het oneens met de stelling ;)
Ik ken wel gezinnen waarbij het klopt wat je zegt Shan, hoewel ik er nooit eerder over na had gedacht...
Maar ik begrijp iig wat je zegt en dat je het niet zo tactisch gebracht hebt is een ander verhaal. Je zegt namelijk helemaal niet dat je de oudste echt lelijk vindt! Alleen maar minder mooi.
En dat is jouw mening. Nou prima. Op zich een aparte mening misschien maar we hoeven het niet allemaal met elkaar eens te zijn :)
Ik vind het met name echt belachelijk dat er zo wordt aangevallen.. Vind sommige uitspraken ECHT GEEN STIJL!
Sowieso kun je dat helemaal niet van foto's beoordelen allemaal.

Ik heb Shanna in het echt gezien en al die uitspraken zoals 'als jij al het knapste meisje van de school was, vraag ik me af op wat voor horkenschool jij zat' vind ik behoorlijk ridicuul. Op foto's is ze misschien geen stoot, maar in het echt is ze echt een mooie meid en ze is heel anders dan jullie hier nu doen voorkomen..

Iedereen heeft rare kanten.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:32

Ik ben wel van mening dat het heel persoonsgebonden is wat mooi is en wat niet, maar ik moet zeggen dat ik het wel aardig een feit kan noemen dat mijn zus toch aanzienlijk knapper is dan mij hoor. :D
Dat vind ik ook helemaal niet erg, ben heel trots op haar. :j
Wat ik dan wel weer grappig vind is dat mensen ons zoveel op elkaar vinden lijken, dat ze ons zelfs door elkaar halen. En dat zie ik dan zelf weer niet.
Het was eerst zelfs zo erg, dat mijn zus werd aangesproken door een docent van mij op school, waarom ze niet in de les zat vandaag. Mijn zus snapte er echt niet van. Ze werd voor mij aangezien, en ik zat die dag ziek thuis. :+
Het duurde echt even voor die leraar doorhad dat het mijn zus was :=

Normaal worden we nog uit elkaar gehouden omdat mijn zus haar haar pikzwart heeft, en ik heb het altijd felrood.
Alleen nu had ik het toevallig voor 1 keer een paar weekjes donker, en toen werden we echt helemaal door elkaar gehaald.
En dat terwijl ik het echt niet zie ! :=
Zo was het dus:
http://i100.photobucket.com/albums/m1/L ... ret010.jpg

Nu is het weer gewoon zo:
http://i100.photobucket.com/albums/m1/L ... G_9076.jpg
Maakt toch verschil, volgens mij. En NOG krijgen mensen het voor elkaar om mij voor mijn zus aan te zien en andersom -O-

dat is mijn zus:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Red_Savage op 06-03-11 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:38

Jaimyliefje schreef:
Ik heb Shanna in het echt gezien en al die uitspraken zoals 'als jij al het knapste meisje van de school was, vraag ik me af op wat voor horkenschool jij zat' vind ik behoorlijk ridicuul. Op foto's is ze misschien geen stoot, maar in het echt is ze echt een mooie meid en ze is heel anders dan jullie hier nu doen voorkomen..

Mwoah, ze profileert zich op bokt op een bepaalde manier, logisch toch dat ze dan niet serieus genomen wordt? You don't see me whining when someone calls me a bitch :)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:39

Jaimyliefje schreef:
Bij ons thuis ben ik gegarandeerd het lelijkst, en het jongst! Dus ben het oneens met de stelling ;)
Ik ken wel gezinnen waarbij het klopt wat je zegt Shan, hoewel ik er nooit eerder over na had gedacht...
Maar ik begrijp iig wat je zegt en dat je het niet zo tactisch gebracht hebt is een ander verhaal. Je zegt namelijk helemaal niet dat je de oudste echt lelijk vindt! Alleen maar minder mooi.
En dat is jouw mening. Nou prima. Op zich een aparte mening misschien maar we hoeven het niet allemaal met elkaar eens te zijn :)
Ik vind het met name echt belachelijk dat er zo wordt aangevallen.. Vind sommige uitspraken ECHT GEEN STIJL!
Sowieso kun je dat helemaal niet van foto's beoordelen allemaal.

Ik had ook gelezen dat dat gezegd was, maar ik heb nergens kunnen vinden waar en dát ze het zei, waar staat dat dan?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:44

Ik denk dat Magnummm bedoelt dat ze niet kan vinden waar de TS zegt dat ze het knapste meisje van de school is.
Heb ik ook niet gezien, geloof dat dat in een ander topic was. Werd wel meer uit andere topics hier naar boven gehaald, imo niet echt een toevoeging aan het topic hier...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:45

Ik vind het wel een toevoeging, zeker als het ontkent wordt...

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:45

MarcoBorsato schreef:
Jaimyliefje schreef:

Mwoah, ze profileert zich op bokt op een bepaalde manier, logisch toch dat ze dan niet serieus genomen wordt? You don't see me whining when someone calls me a bitch :)

Ach, ik vind bepaalde uitspraken gewoon nooit nodig, die hier gedaan zijn. En verder zie ik haar ook niemand echt lelijk noemen, alleen lelijker.

Ik kan het daar wel mee eens zijn hoor lieveli, ik zou persoonlijk ook dingen anders stellen en bepaalde dingen niet loslaten op internet als ik er op die bepaalde manier over dacht.. Maargoed. Maakt verder niet uit..
Sommige mensen in dit topic hebben mij een beetje teleurgesteld alleen.. Die mensen weten wel wie ze zijn.

Dan nog iets: ik vind het zo grappig, je mag altijd best over een ander in je klas zeggen dat diegene het mooiste meisje van de klas is. Maar als je het over jezelf zegt vindt iedereen het echt belachelijk en wordt er zelf een jaar later nog op teruggewezen in een vergelijkbaar topic.
Dat geldt niet alleen voor het mooiste meisje van de klas, maar überhaupt vindt men het gewoon niet kunnen als iemand zichzelf het mooist vindt, terwijl je het wel over een ander mag vinden.. Eigenlijk is dat een beetje belachelijk als je erover nadenkt.. Het is maar een mening.. En wat doet het er ook echt toe?

Nja, voor mij gaat het niet op xD hoe graag ik het mooist had willen zijn, ben ik toch echt het minst goed uit de verf gekomen :P qua intelligentie, uiterlijk, doorzettingsvermogen, karakter.. Alles eigenlijk, en dan ook nog het minst mooie lichaam. Bluhh :P
Achja, zelfkennis is een goede zaak :D
Laatst bijgewerkt door Jaimyliefje op 06-03-11 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:46

Magnummm schreef:
Ik had ook gelezen dat dat gezegd was, maar ik heb nergens kunnen vinden waar en dát ze het zei, waar staat dat dan?

Een topic van een jaar geleden

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:52

Jaimyliefje schreef:
Magnummm schreef:

Een topic van een jaar geleden

Hoe lang iets geleden is, maakt weinig uit als het tegen je gebruikt kan worden. Zo werkt het gewoon. Shanna heeft in meer topics mensen tegen zich in het harnas gejaagd door wazige 'zelfverzekerde' opmerkingen te plaatsen, en dat wordt onthouden.

Vergeet ook niet dat veel mensen door die houding heen prikken. Als je jezelf echt zo knap vindt, dan ben je er van overtuigd dat anderen dat ook zien, en dan hoef je dat niet zo uit te schreeuwen.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 06-03-11 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:52

Ja klopt.
Ik ben veel knapper dan mijn broer :D

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:53

Vind de reacties hier ook wel een beetje overdreven (ook al heb ik me dan goed geamuseerd bij het doornemen van dit topic), niettegenstaande dat ik de opmerkingen van TS (en haar stelling) ietwat ongepast/vreemd vind, maar goed. Ik denk niet dat deze stelling opgaat eerlijk gezegd. Ik ken een voorbeelden waar het klopt, en waar het niet klopt. Gewoon toeval denk ik dat het in jouw omgeving zo blijkt op te gaan..

Edit; over ons gezin: Ik ben de middelste en heb twee broers. Ik lijk nog wel best wat op mijn oudere broer, maar zou niet direct kunnen zeggen wie de knapste is (heb daar ook nog nooit over nagedacht en moest ik het doen zou ik ook niet tot een conclusie komen denk ik). Mijn kleine broer lijkt daarentegen helemaal niet op ons en een vergelijking met hem vind ik daardoor nog moeilijker. Hij is zeker niet lelijker, gewoon, anders. :)

Eeerrg leuke broertjes overigens; Fiffill en vinurr!
Laatst bijgewerkt door Hvelreki op 06-03-11 19:58, in het totaal 2 keer bewerkt

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:56

niet mee eens ^^
mijn ex is de oudste thuis, maar is echt de knapste !^^

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:58

Thanks Hvelreki. Had het niet gezegd maar idd die van vinurr is ook heel schattig. :D

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:59

geen idee.
ik ben de oudste thuis maar lijk absoluut niet op mijn broertje.
hij is blond met sproeten blauwe ogen etc.
en ik bruin haar je zou bijna nog zeggen tegen getint aan met moeder vlekken en bruin / groene ogen.
Wij zijn dus absoluut anders vind ik zelf maar ja geen idee.
vind me broertje wel knapper maar ik heb geen idee :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:01

Ik heb gewoon drie hele knappe broers :D Mijn zusje is nog niet opgedroogd maar wel een mooi meisje, ik vind haar alleen niet knapper of minder knap dan de oudste.

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:03

opgedroogd? :') ben ik nou blond of snap ik dit niet?