Verder ben ik er niet zo goed uit of de stelling in mijn omgeving klopt... denk het niet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjo_Wystan schreef:Jeetje wat vallen veel mensen TS aan zeg, ze zegt toch niet dat ze zo ontzettend knap is? Of dat ze zo goed gelukt is en haar oudere broer niet. En knapheid is niet alleen een mening hoor, gaat gewoon om de juiste afmetingen.
Verder ben ik er niet zo goed uit of de stelling in mijn omgeving klopt... denk het niet
Shanna schreef:Ik zeg nergens dat ik o zo knap of mooi ben, alleen wel dat ik mooier ben dan mn broer. Dit wordt erg verkeerd opgevat merk ik al wel haha.
MarcoBorsato schreef:Shanna schreef:Ik zeg nergens dat ik o zo knap of mooi ben, alleen wel dat ik mooier ben dan mn broer. Dit wordt erg verkeerd opgevat merk ik al wel haha.
Er zijn heel veel topics waarin jij benoemt hoe knap jij en anderen jou vinden, en dat je het mooiste meisje van de school bent. Just saying, get your facts right
Fiffill schreef:Shanna schreef:Dit was de beste foto die ik van hem kon vinden, anders wordt het er 1 met zn vrienden o.i.d. er bij
We lijken inderdaad op elkaar, we worden ook veel voor tweeling aangezien, maar toch is hij wel minder mooi als dat ik ben. Gewoon in kleine dingen.
Edit, foto recht van voren hem alleen:
http://94.100.124.40/1002300001-1002350 ... _hIB_.jpeg
Maar is dat echt "minder mooi", die kleine dingen? Ik weet het niet hoor, ik kan zo ook dingen noemen die m'n broertje wel heeft en ik niet. Zo heeft m'n broertje meer sproeten, dat vind ik mooier (ik houd van sproeten, heb ze zelf helaas alleen in de zomer). Ik heb vollere lippen, dat vind ik mooier. Zo kan ik ook dingen noemen die ik minder vind, bijv. dat hij bijna altijd wallen heeft (of ze iig heel snel krijgt, heeft 'ie van m'n vader) en dat mijn haar minder krult dan dat van hem.
En toch lijken we op elkaar.Ik noem dat niet zozeer minder mooi, maar gewoon "anders".
LuvdaTossa schreef:Edit; en ja, er is bewijs dat oudste kinderen meer intelligentie hebben: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2672/Wet ... nter.dhtml
Jaimyliefje schreef:Ik heb Shanna in het echt gezien en al die uitspraken zoals 'als jij al het knapste meisje van de school was, vraag ik me af op wat voor horkenschool jij zat' vind ik behoorlijk ridicuul. Op foto's is ze misschien geen stoot, maar in het echt is ze echt een mooie meid en ze is heel anders dan jullie hier nu doen voorkomen..
Iedereen heeft rare kanten.
Jaimyliefje schreef:Bij ons thuis ben ik gegarandeerd het lelijkst, en het jongst! Dus ben het oneens met de stelling
Ik ken wel gezinnen waarbij het klopt wat je zegt Shan, hoewel ik er nooit eerder over na had gedacht...
Maar ik begrijp iig wat je zegt en dat je het niet zo tactisch gebracht hebt is een ander verhaal. Je zegt namelijk helemaal niet dat je de oudste echt lelijk vindt! Alleen maar minder mooi.
En dat is jouw mening. Nou prima. Op zich een aparte mening misschien maar we hoeven het niet allemaal met elkaar eens te zijn
Ik vind het met name echt belachelijk dat er zo wordt aangevallen.. Vind sommige uitspraken ECHT GEEN STIJL!
Sowieso kun je dat helemaal niet van foto's beoordelen allemaal.
Ik heb Shanna in het echt gezien en al die uitspraken zoals 'als jij al het knapste meisje van de school was, vraag ik me af op wat voor horkenschool jij zat' vind ik behoorlijk ridicuul. Op foto's is ze misschien geen stoot, maar in het echt is ze echt een mooie meid en ze is heel anders dan jullie hier nu doen voorkomen..
MarcoBorsato schreef:Jaimyliefje schreef:Ik heb Shanna in het echt gezien en al die uitspraken zoals 'als jij al het knapste meisje van de school was, vraag ik me af op wat voor horkenschool jij zat' vind ik behoorlijk ridicuul. Op foto's is ze misschien geen stoot, maar in het echt is ze echt een mooie meid en ze is heel anders dan jullie hier nu doen voorkomen..
Mwoah, ze profileert zich op bokt op een bepaalde manier, logisch toch dat ze dan niet serieus genomen wordt? You don't see me whining when someone calls me a bitch
Jaimyliefje schreef:Magnummm schreef:Ik had ook gelezen dat dat gezegd was, maar ik heb nergens kunnen vinden waar en dát ze het zei, waar staat dat dan?
Een topic van een jaar geleden