Tellie schreef:Jaar.
Ik denk sneller dan ik typ.
Dat heeft iedereen wel is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_AB_ schreef:Hm, het valt me mee dat ik nog geen * door het bed gezakt * verhalen gelezen heb! :p
Nrkee schreef:hahaha ik heb dr ook nog eentje van mn beste vriendin..
Ze was dus bezig met een jongen.. dus niet voorspel ofzo maar de daad zelf
En ze heeft 2 persoons bed.. en haar hond ligt altijd naast haar, ook als ze sex heeft of er iemand slaapt voor haar is dat gewoon normaal![]()
Maar dus tijdens dat ze bezig waren door de stotende beweging kwam exvriendlief heel de tijd tegen de achterkant van die hond aan.. en dat een half uur lang.
Hond vond dit niet zo leuk en viel opeens uit het niks aan omdattie er een beetje genoeg van had & beet ie superhard in zijn bil![]()
Nrkee schreef:En nog eentje van mun andere ex..
ik zei dat ik naar boven ging, zouden we samen douchen (hy wilde ng ff zun tas pakken in de gang en zou dan naar bove kome). maar ik kwam boven en zag dat mijn moeder in bad lag dus ging ff naar mn kamer om tv aan te zetten en ff te wachten. Ons mam had de kraan aangezet en mn ex dacht dus datt k al onder de douche stond.. Loopt ie naar binnen treft ie daar een naakt schoonmams aan die zich kapot schrikt omdat ze dacht dat het een inbreker of moordenaar was en super hard begint te gillen![]()
Akward...
Cchanny schreef:Maakte ze nog paringsgeluiden ook ?
_AB_ schreef:Hm, het valt me mee dat ik nog geen * door het bed gezakt * verhalen gelezen heb! :p
Konstantine schreef:Seraphim schreef:Iek, moet er niet aan denken dat mijn hond erbij zou liggen
Zo lang 'ie braaf blijft liggen aan het voeteneind vind ik dat niet heel erg hoor...
Seraphim schreef:Konstantine schreef:Zo lang 'ie braaf blijft liggen aan het voeteneind vind ik dat niet heel erg hoor...
Misschien ben ik dan wat preuts als het daarop aankomt, maar ik zou me heel erg bekeken voelenMijn hond is ook het type dat je met zo'n super onnozele blik aan kan staren