Van het feit dat het mijn gemeente waarschijnlijk te veel werk is om de snelweg en de binnenwegen schoon te houden.
Van Schiphol tot aan Medemblik kan ik zonder problemen rijden en net voorbij Medemblik, gemeente Wieringermeer, rijd ik vol een ijs/sneeuwlaag in en zat ik alleen maar te bidden, terwijl ik mijn gas los liet, dat ik niet aan de glijderij zou gaan.
Ik irriteer mezelf daar echt dood aan.. Zoveel boeren die hier bij schuifpatrouille horen en alsnog is dat kleine stukje snelweg te veel werk..
haha, in België (Wallonië) wordt helemaal niets gedaan, niet gestrooid en niet geschoven. De meeste Belgen rijden dan ook lekker op zomerbandjes met 10 km/uur over de snelweg en als het kan zonder licht. Hoezo zijn Nederlanders zuinig?
Maggie_Eddy
Geplaatst: 17-12-10 03:36
Dat ik nog altijd niet moe ben en morgen toch écht om 9 uur in nijmegen moet zijn
maXcomX
Geplaatst: 17-12-10 03:38
Dat wordt opblijven dan Of nu al aanrijden, ben je de file voor en nog op tijd ook!
Dat zou een uitkomst zijn, voor mij wel in ieder geval. Of een andere indeling, 's nachts werken en overdag lekker slapen en dat toch iedereen bereikbaar is.
Dat elke donderdag een groep terug komt van uitgaan om hier iemand af te zetten (oid) en dan doodleuk 10-15 min gaat lopen praten, lachen, keten onder me raam (soms met muziek, soms met auto aan). Elke donderdag, 5 uur 's nachts! Aso's! Elke week wordt ik er weer van wakker En ik moet elke vrijdag half 7 op! gromm
marleen_usar
Geplaatst: 17-12-10 08:16
Dat ik nog steeds een kouw bij me heb, en dat mijn weerstand erg laag blijft.
sanneXjessy
Geplaatst: 17-12-10 08:17
Dat ik nu alleen nog naar school moet fietsen in de sneeuw om een kerstontbijt, terwijl ik net ontbeten heb!
marleen_usar
Geplaatst: 17-12-10 08:18
aaaacccccccchhhhhhh
BertBaley
Geplaatst: 17-12-10 08:20
Dat me opa al voor de 2e keer in 3 dagen het alarm bij ons laat afgaan, en het ten 1e zo'n hard geluid is dat me zusje een meter hoog sprong terwijl ze half sliep en de meldkamer gelijk voor de deur komt met weer een valse melding
En ik verdomme nu niet meer kan slapen terwijl ik vrij was, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!
Ekeif96
Geplaatst: 17-12-10 08:21
Dat ik zo 23 kilometer alleen moet fietsen, op een ongestrooid fietspad
Dat ik 3 kwartier bij de bushalte sta te wachten, hoor ik dat ze niet kunnen rijden door dit weer. Sta je dan! Nou dan maar weer terug naar huis hoor, en school bekijkt het maar!
Dat ik een PB kreeg met daarin dat iemand de artikelen uit mijn verkoop-topic wel wil overnemen, maar zonder het deel dat ik wil storten aan Brooke. Bah!