Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biancaa schreef:ahhh die hierboven is zielig
Met die tissues en wc papier, dat blijft toch aan je muts en pielemoos plakken als je het afveegt
Oh ik weet er nog 1 met mn dochter, die kwam een keer de trap af toen mn man en ik op de bank bezig waren, komt ze binnen, gaat weer weg. Dus ik met haar praten, ze vraagt logischerwijs wat we aan het doen waren. Dus ik zeg "ehhh we waren elkaars tattoos aan het bekijken" (ik heb toch echt geen tattoo op mn billen) zij zegt "ja tuurlijk mam..."
Sence schreef:als het in een hotel oid gebeurd ook niet leuk. je betaald al genoeg voor een nacht in een hotelkamer, dan hoef je niet nog eens uit je slaap te worden gehaalt door een stel konijnen. ik zou dan echt chagrijnig worden
Pascal schreef:Zo heb ik nog een hotel verhaal..
Ik was met mijn ex op vakantie naar Spanje... en vroeger als kind zijnde deden mijn zus en ik altijd onze voeten tegen elkaar, en dat van die trap bewegingen net of je aan het fietsen was (op de fiets dus.)
Nou mijn ex en ik verveelde ons, dus kwamen op de een of andere manier op die bezigheid
En blijkbaar zei hij wacht even, en ik hoorde dat te laat dus ik ga vol gas, en ik trap hem zo van het bed af tegen het nachtkastje aan... zal ook flink te horen geweest zijn...
iloonaa__ schreef:Pascal schreef:Zo heb ik nog een hotel verhaal..
Ik was met mijn ex op vakantie naar Spanje... en vroeger als kind zijnde deden mijn zus en ik altijd onze voeten tegen elkaar, en dat van die trap bewegingen net of je aan het fietsen was (op de fiets dus.)
Nou mijn ex en ik verveelde ons, dus kwamen op de een of andere manier op die bezigheid
En blijkbaar zei hij wacht even, en ik hoorde dat te laat dus ik ga vol gas, en ik trap hem zo van het bed af tegen het nachtkastje aan... zal ook flink te horen geweest zijn...
wowdeed dat niet pijn?