bovenburen sex....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stippie

Re: bovenburen sex....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 17:56

Of ze maken het vanavond goed ;) dan kan je nog niet slapen!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 17:57

Je buren zouden maar op Bokt zitten.. :D

Goldy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-10 18:00

nou net tijdens die ruzie ging t echt heel hard dr aan toe toen heb ik ff een flinke brul gegeven toen werd t iets minder en verhuisde ze van woon kamer naar keuken....

ben van plan dat als ze weer herrie maken of sexen dat ook maar te doen......
wie weet valt t kwartje dan ook wel...

ps als ze op bokt zitten MAG T IETS MINDER DANKU!!!!!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 18:03

dat filmpje, lekker ziek haha

Saphia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 18:06

Een paar jaar geleden toen ik in Spanje op vakantie was hadden wij ook hele irritante bovenburen in ons hotel die echt elke dag op welk tijdstip dan ook seks hadden. Op een gegeven moment zijn wij toen naar boven gegaan om te kijken welk kamernummer zij hadden en wanneer ze dan weer bezig waren lieten we bij de telefoon op hun kamer overgaan. Waarschijnlijk zijn zij zich daarvan helemaal rotgeschrokken en hielden ze er meteen mee op :o :P

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 18:08

als het in een hotel oid gebeurd ook niet leuk. je betaald al genoeg voor een nacht in een hotelkamer, dan hoef je niet nog eens uit je slaap te worden gehaalt door een stel konijnen. ik zou dan echt chagrijnig worden :')

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 18:08

foxy80 schreef:
Gelukkig wonen we aan het eind van een doodlopende straat, maar toch, wat komt er allemaal ' s ochtends voorbij: postbode, [/b]getuigen van Jehova[/b], collectanten, buren etc....

Oh godd, oh godd,, ik kom .. Ik kom _O-
Wat zullen die wel niet gedacht hebben. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 18:10

Wat die dachten? Dat je de deur kwam openmaken, wat anders :+

ilse_dgraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 19:01

Biancaa schreef:
ahhh die hierboven is zielig _O-

Met die tissues en wc papier, dat blijft toch aan je muts en pielemoos plakken als je het afveegt :P

Oh ik weet er nog 1 met mn dochter, die kwam een keer de trap af toen mn man en ik op de bank bezig waren, komt ze binnen, gaat weer weg. Dus ik met haar praten, ze vraagt logischerwijs wat we aan het doen waren. Dus ik zeg "ehhh we waren elkaars tattoos aan het bekijken" (ik heb toch echt geen tattoo op mn billen _O- ) zij zegt "ja tuurlijk mam..."

vind je dat niet erg voor der? ik zou echt een trauma hebben, kom je beneden zijn je ouders bezig

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 19:44

Sence schreef:
als het in een hotel oid gebeurd ook niet leuk. je betaald al genoeg voor een nacht in een hotelkamer, dan hoef je niet nog eens uit je slaap te worden gehaalt door een stel konijnen. ik zou dan echt chagrijnig worden :')

Wij gingen in Mei naar Guusje concert met een heel stel vrienden..
Hotelletje erbij geboekt aangezien iedereen graag een sapje lust...

Wij lagen dus omringt door vrienden, en mijn vriend en ik hadden de bedden tegen elkaar geschoven....

Wij ook beetje hier en daar seksen, klappen we toch door die bedden heen, die schoven zo uit elkaar..
Ene bed tegen de ene muur en de andere knalde ook weer tegen een muur (kamertjes waren niet zo heel groot) kunnen ze niet gemist hebben, aangezien dat als je een scheet liet je het op de andere kamer kan horen...
En ik keihard moest lachen omdat mijn vriend met zijn reet tussen die bedden lag ik in in een vreemde houding er bovenop...

Zo heb ik nog een hotel verhaal..
Ik was met mijn ex op vakantie naar Spanje... en vroeger als kind zijnde deden mijn zus en ik altijd onze voeten tegen elkaar, en dat van die trap bewegingen net of je aan het fietsen was (op de fiets dus.)

Nou mijn ex en ik verveelde ons, dus kwamen op de een of andere manier op die bezigheid :+
En blijkbaar zei hij wacht even, en ik hoorde dat te laat dus ik ga vol gas, en ik trap hem zo van het bed af tegen het nachtkastje aan... zal ook flink te horen geweest zijn...

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 19:47

Pascal schreef:
Ik was met mijn ex op vakantie naar Spanje... en vroeger als kind zijnde deden mijn zus en ik altijd onze voeten tegen elkaar, en dat van die trap bewegingen net of je aan het fietsen was (op de fiets dus.)

Nou mijn ex en ik verveelde ons, dus kwamen op de een of andere manier op die bezigheid :+
En blijkbaar zei hij wacht even, en ik hoorde dat te laat dus ik ga vol gas, en ik trap hem zo van het bed af tegen het nachtkastje aan... zal ook flink te horen geweest zijn...

wow :oo deed dat niet pijn? _O-

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 19:48

hahahahaha oepssss.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 19:53

iloonaa__ schreef:
Pascal schreef:

wow :oo deed dat niet pijn? _O-

_O- _O- ik heb er niet eens om kunnen vragen elke keer als ik eraan terug dacht had ik een lachstuip van 2 uur...

SarahLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:02

Ik moest ook even lachen om je verhaal Pascal _O-

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:05

Nou het is zeker 5 jaar geleden en ik kan er ook nog altijd heel hard om lachen....

Maar het was sowieso niet helemaal zijn vakantie... want toen hij neerplofte op het zand toen we op het strand lagen heeft ie zijn bal gekneust dus hij heeft een week lang niet normaal kunnen lopen _O-

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:08

haha zn bal gekneust. :(:) .. was dan ook niet helemaal jou vakantie ofwel... }>

SarahLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:08

Kan dat ja? :oo

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:09

Haha nou seks hadden wij al amper omdat ik hem niet kon luchten of zien... hij dacht dat een vakantie daar wel verbetering in kon brengen... geknuesde bal kwam mij dus wel goed uit _O-

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:11

SarahLynn schreef:
Kan dat ja? :oo

hahaha blijkbaar wel, al zou ik ook niet weten hoe een gekneusde bal er uit zou moeten zien hahah _O-

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:12

lekker rustig vakantietje dus! ik denk dat die dan wel blauw word, toch? gekneust lijkt me wel pijnlijk!

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:13

Hij was gewoon heel dik en ded heel veel pijn... hij kon hem amper in zijn onderbroek leggen _O-

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:15

haha als de rest nou ook dik zou worden :Y)

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:15

haha en niet pijnlijk, anders heb je er alsnog niets aan ilona

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:17

ja daarom zeg ik alleen dik ( en niet pijnlijk :Y) )

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:18

haha als dat zo was zou dat wel een ideale oplossing zijn voor een hoop jongetjesss