Wat drinken jullie in de kroeg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 12:13

Bier :Y) 1,60

Fenrir

Re: Wat drinken jullie in de kroeg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 12:13

Zo goedkoop? :wow:

Woonde ik maar in Friesland... :')

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 12:17

Waar ik altijd kom is een biertje wel duurder als 1,60
Eerder 2 euro - 2,20 euro

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 12:18

Hier regelmatig 3 euro in de grotere clubs... Amsterdam is nu eenmaal duur wat dat betreft, helaas. :7

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 12:18

3 euro niet best :+ Half krat bijna voor

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 12:21

Je wilt ook niet weten wat mixdrankjes kosten, gelukkig drink ik die niet. :=
Was laatst ergens daar was de cola ook 3 euro...

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 12:22

In de club in Utrecht waar ik elke zaterdag te vinden ben kost bier €2,30. Een Martini kost €3,50; shotjes kosten ook zoveel. Sja, ik ben het gewend, want in Vlissingen was het net zo duur. :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 12:22

Grotere steden zijn altijd wel duurder volgens mij. :j

Xreneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 14:40

ik ben wel van de zoete witte wijn in de kroeg dat kost geloof ik 2 euro ofzo verder vind ik mixdrankjes echt super lekker de meeste kosten meer dan 3 euro.. !

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 14:43

Hier is alles duur. Bier, rosebier, Jillz enz 3 of 4 euro en mixdrankjes beginnen als het goed is bij 6 euro. En ik woon dan niet eens in een grote stad.
Zaterdag was ik 10 euro kwijt voor 2 rosebier.

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 14:45

Ik was laatst in een foute kroeg in Hoorn beland en bestelde daar 2 mixdrankjes, € 6,50 per drankje. Helemaal gestoord.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 14:45

Kattenbak schreef:
Ik was laatst in een foute kroeg in Hoorn beland en bestelde daar 2 mixdrankjes, € 6,50 per drankje. Helemaal gestoord.

Hoe heette die foute kroeg? :D

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 14:47

Rienn schreef:
Kattenbak schreef:

Haha wat een toeval, jij ook over Hoorn.

Maar ik kan beter maar niet zeggen waar ik was.... 8-) beeldt je de meest pauperige kroeg eens in?

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 14:54

Kattenbak schreef:
Rienn schreef:

Haha wat een toeval, jij ook over Hoorn.

Maar ik kan beter maar niet zeggen waar ik was.... 8-) beeldt je de meest pauperige kroeg eens in?

Ik kan er wel een aantal noemen. :')
Pebbels, fame, de wereld en dan heb je nog een andere kroeg, die is niet zo zeer pauperig, maar daar komen mensen die wat alternatiever zijn.

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 14:55

Rienn schreef:
Ik kan er wel een aantal noemen. :')
Pebbels, fame, de wereld en dan heb je nog een andere kroeg, die is niet zo zeer pauperig, maar daar komen mensen die wat alternatiever zijn.

:')

Om het extra erg te maken, ik ben 25...

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 14:56

haha, heb je je vermaakt tussen de 16 jarige? :D :')
Nee, daar kom ik echt echt niet meer binnen. Niet omdat ik zelf 26 ben, maar het volk wat er komt heb ik niets mee.

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 15:01

Rienn schreef:
haha, heb je je vermaakt tussen de 16 jarige? :D :')
Nee, daar kom ik echt echt niet meer binnen. Niet omdat ik zelf 26 ben, maar het volk wat er komt heb ik niets mee.

Wij kwamen voor happy hour. 8-) Zijn ze slim geworden en laten ze deze starten om 01.00 uur. Kan je niet meer voldaan overstappen naar een andere kroeg.

Ben 2 keer enorm onsmakelijk in mijn kont geknepen haha. Echt zo'n *mep mep* kneep, ieuwl! Hem een schopje verkocht, reageerde niet, een klein stompje en toen ontkende hij alles. Maar hij zo dronken dat hij 10 mins later alle glazen op de grond gooide en aan de paal ging dansen. Goed.... het was heel sneu want hij was zeker nog minderjarig. Of net aan meerderjarig.

Enige dragelijke kroeg is voor mij de 80's, maar helaas trekken daar ook steeds jongere troepen naartoe.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 15:08

Kattenbak schreef:
Wij kwamen voor happy hour. 8-) Zijn ze slim geworden en laten ze deze starten om 01.00 uur. Kan je niet meer voldaan overstappen naar een andere kroeg.

Ben 2 keer enorm onsmakelijk in mijn kont geknepen haha. Echt zo'n *mep mep* kneep, ieuwl! Hem een schopje verkocht, reageerde niet, een klein stompje en toen ontkende hij alles. Maar hij zo dronken dat hij 10 mins later alle glazen op de grond gooide en aan de paal ging dansen. Goed.... het was heel sneu want hij was zeker nog minderjarig. Of net aan meerderjarig.

Enige dragelijke kroeg is voor mij de 80's, maar helaas trekken daar ook steeds jongere troepen naartoe.

Oh ze zijn dan inderdaad slim geworden. Normaal was happy hour altijd om 12 uur. *lang geleden trouwens :P

HAHA. Arme jongen. wat zal die zich beroerd hebben gevoelt de volgende ochtend.

Klinker is ook wel goed te doen, daar was ik laatst de jongste. En verder zullen de oudere zich toch echt moeten vermaken tussen het jongere grut. Alles wat 21+ is, daar komen ook gewoon 18 jarige en zelfs 16 jarige binnen. En het grappige van alles is.. Ik mag me wel vaak legitimeren. |o

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 15:14

Rienn schreef:
Oh ze zijn dan inderdaad slim geworden. Normaal was happy hour altijd om 12 uur. *lang geleden trouwens :P

Klinker is ook wel goed te doen, daar was ik laatst de jongste. En verder zullen de oudere zich toch echt moeten vermaken tussen het jongere grut. Alles wat 21+ is, daar komen ook gewoon 18 jarige en zelfs 16 jarige binnen. En het grappige van alles is.. Ik mag me wel vaak legitimeren. |o

Ja eerst was de 80's vrij rustig, kon je gezellig staan, dansje en drankje doen. Ik snap echt niet waarom ze zich niet aan 21+ houden, er zijn zoveel andere kroegen voor jongere mensen. Het gevolg is in ieder geval nu dat ik er nooit zoveel zin meer in heb.

Maar de Klinker dus? Eens kijken of ik iemand zo gek krijg om daar heen te gaan.

Maar goed, we gaan teveel offtopic :P

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 15:22

Kattenbak schreef:
Rienn schreef:

Ja eerst was de 80's vrij rustig, kon je gezellig staan, dansje en drankje doen. Ik snap echt niet waarom ze zich niet aan 21+ houden, er zijn zoveel andere kroegen voor jongere mensen. Het gevolg is in ieder geval nu dat ik er nooit zoveel zin meer in heb.

Maar de Klinker dus? Eens kijken of ik iemand zo gek krijg om daar heen te gaan.

Maar goed, we gaan teveel offtopic :P

Ik ben te vaak in de Racso, daar komen ook echt alleen maar jongeren. 80's vind ik soms wel leuk, maar mijn vrienden alleen niet.
Klinker is leuk, gewoon lekker 30+ en soms komt er wat jongers rond huppelen. :D
Woon je ook in Hoorn?

Kortom: Hoorn is duur wat drinken betreft! en niet echt heel erg leuk stappen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 15:25

Bier, passoajus, colaberenburg, flugel en als mensen met mixjes aankomen lust ik dat ook wel. Maar omdat bier het goedkoopst is neem ik dat meestal. Ik heb 6 munten voor 10 euro hier in het ene uitgaanscentrum, op feesten meestal 2 euro per munt en in de meeste kroegen kost dat het ook. cola bb&passoajus zijn 2 munten.

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 16:18

rode/witte wodka+redbull, witte wodka+7up, bacardi razz+7up, apfelkorn, vliegend hert, raketje
en als ik met de auto ben, standaard redbull :9

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 17:55

Kortom: Hoorn is duur wat drinken betreft! en niet echt heel erg leuk stappen.[/quote]
hoorn is indd duur en saai xD enkhuizen is leuker!!
of medemblikj <3 hoogkarspel@bantam!

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:32

Bier is bij ons 1,20. :+

Meestal drink ik Flevosap of Cola. Als ik drink is het bessen, wijn of 43.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:04

Oamaru schreef:
Bier is bij ons 1,20. :+

Meestal drink ik Flevosap of Cola. Als ik drink is het bessen, wijn of 43.

Waar ga jij uit :D ?