Dit jaar misschien voor het eerst carnaval meemaken.
Zit op stage in Limburg.. dus ik kom er denk ik niet onderuit om met wat vriendinnen mee te gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_lauraaa_ schreef:als het niet ver weg is zou ik het gewoon doen
nu ben ik bijn 16 en kom er hier in de discotheek wel in, maar toen ik net 15 was ging ik gewoon. kwam ik niet binnen, nouja pech dan ging ik weer naar huis. en kwam ik binnen dan was dat fijn
MissBonny schreef:_lauraaa_ schreef:als het niet ver weg is zou ik het gewoon doen
nu ben ik bijn 16 en kom er hier in de discotheek wel in, maar toen ik net 15 was ging ik gewoon. kwam ik niet binnen, nouja pech dan ging ik weer naar huis. en kwam ik binnen dan was dat fijn
Dan moet je toch ook flink gebaald hebben als je weer naar huis moest? Heb je je zo verheugt op een leuke avond, kom je er niet in...
MissBonny schreef:_lauraaa_ schreef:als het niet ver weg is zou ik het gewoon doen
Dan moet je toch ook flink gebaald hebben als je weer naar huis moest? Heb je je zo verheugt op een leuke avond, kom je er niet in...
LoveLita schreef:Gaat er hier nog iemad naar Viva La Carnaval over 3 weken in de Brabanthallen?
ik wil er eigenlijk wel heen en een vriendin van me heeft nog een kaartje over, maarja, ben nog geen 18..
Voor 7 euro vind ik het eigenlijk het proberen wel waard, maar als ik niet binnen kom sta ik daar in me eentje
Bellissima_ schreef:Je mag mijn pakje kopen SSDesign, hij is 30 euro..
Ik meld me ook even; kan niet wachten op carnavalBen wel 15, maar hier kom je gewoon overal binnen en bovendien wordt ik 2 weken later 16.
Heb er zoooveel zin in