En dan kom je op tv!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cassagrande

Re: En dan kom je op tv!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:16

Goed bezig. Voelt goed he. Ik heb nog wat shirtjes liggen die ik had gekocht maar niet aan heb gehad omdat ze al meteen te groot waren. Misschien heb jij er wat aan? Is geloof ik maat 44 en vallen meestal kleiner.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-10 21:48

Als je er foto's van hebt ben ik wel benieuwd wat het is.

Waarschijnlijk komen ze in januari weer filmen, ze willen graag mee naar een dansles ofzo (ben nog niet eens begonnen) maar nu zag ik bij ons bij de dansschool dat ze Dancing Solo hebben en Zumba, en dan een aanbieding dat je 1x per week dat Dancing Solo hebt en 1x per week Zumba, dus dat is 2x per week lekker swingen. Denk dat ik me daarvoor ga inschrijven, lekker bewegen, kijken of de boel dan nog strakker gaat worden.
Nog ongeveer 2,5 kilo en dan sta ik op -20 kilo en er is nu even elke avond koopavond, dus kan ik weer nieuwe spijkerbroeken gaan halen, mijn maat 44 zakt van mijn kont, dus ik kan nu naar de 42, lekker een behoorlijk gemiddelde maat. ZO COOL!!!

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 22:19

Zo!! dat gaat goed zeg!!!!
FOTO'S!!!! :)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-10 23:04

haha ik heb geen nieuwe foto's, ja die ene in dat rokje, die is nu ff het meest recent, denk niet dat er al veel veranderd is daarna

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 23:11

Wauw, wat ontzettend goed zeg!!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-10 12:58

Ben net op controle geweest in het ziekenhuis, gaat allemaal super, maar ja dat wist ik zelf ook wel natuurlijk, want ik voel me super. Blijkt ook dat ik al 40% van mijn overgewicht kwijt ben. Best een lekker begin. Als ik nog iets van 23 kilo kwijt raak zit ik op een heel goed gewicht voor mijn lengte. In de pauze ga ik de dansschool bij mij in de buurt bellen en waarschijnlijk ga ik dan 2x per week dansen,1x Zumba en 1x Dancing Solo. Dat is gewoon alles door elkaar, lijkt me superleuk.

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 13:05

Gefeliciteerd!!!! *\o/*

Wat zal er een wereld voor je opengaan zeg!!!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-10 22:33

En lekker aan de shop geweest vanavond. De buit:
Een shirtje met Betty Boop, maat M!!
Een shirtje met Katrien Duck, maat L (viel kleiner als de M)
3 spijkerbroeken 2x maat 42 en 1 maat 40, die past nog maar net niet dicht, maar was 70% korting, dus mag niet klagen dan.
Een maillot (voor onder mijn rokje)

Dus ik ben lekker geslaagd.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 23:42

zooo lekker joh! En je hebt geen eens grote maten nodig! Want in de lingeriezaak waar ik werk, hebben de meeste mensen maat M/L 40/42 nodig!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-10 00:08

klopt, hebben jullie ook een beetje van die bustiers?
Ben helemaal dol op die dingen en ze zitten ook superlekker, vind ze overigens ook gewoon best wel sexy, dus wil er graag meer, heb er pas 1.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 00:18

Goed bezig! :D

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 11:11

Waaaaaaaauw lekker bezig meid :D.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 11:18

Jemig, ben jaloers op je hoor!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 13:18

Wauwwww Wat goed zeg!

Ook knap en leuk dat je danslessen wilt gaan volgen!
Je bent een toppertje!

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 13:32

Zo heee wauw je ziet er goed uit zeg!
Ik ben een beetje jaloers :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 19:38

Op het moment hebben we heel weinig bustiers, maar op dit moment zijn ze wel op veel plekken te krijgen! Mocht ik wat leuks binnen krijgen, zal ik het je zeker even zeggen!

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 20:04

Wauw, jij kan trots op jezelf weten. Wat ben jij veel afgevallen. :)

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 20:34

Ik lees het topic nu pas. Wat ontzettend knap van je! Je ziet er echt al mooi uit op de foto's!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 17:40

Nou joyce, als jullie wat hebben hoor ik het graag, vooral rood en zwart vind ik erg mooi.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-10 12:47

Zo ik ben vrijdag echt heerlijk wezen stappen. Ik zou gewoon samen met mijn beste vriendin bij mijn ouders All You Need is love gaan kijken, maar toen smste een maatje van mij dat zijn vriendin aan het werk was en hij er niks aan vond om dat in zijn uppie te kijken (hij kijkt ook elk jaar haha) dus ik even overlegd en toen hadden we zoiets, nou dan gaan we gezellig bij hem kijken. Bleek dat er ineens een vrijgezelle vriend van hem langs was gekomen, nou prima, nog gezelliger. Aardige jongen, maar niet echt mijn type overigens.
Dus anyways, daar gewoon een gezellige avond gehad, niet veel tv gekeken, want het was elke keer kletsen en muziekjes luisteren enzo.
Toen kwam mijn maatje ineens, dat hij zin had om te gaan stappen. Ik ga eigenlijk nooit meer stappen, maar kreeg ineens ontzettend zin om lekker te gaan dansen. Dus besloten om te gaan.
Mijn vriendin en ik natuurlijk eerst naar huis om onszelf even een beetje mooier te maken hahaha, daarna hier naar de Skihut gegaan.
Was op het begin heel rustig, maar goed vriendin en ik hadden er maling aan en stonden gewoon lekker te dansen. Ik voelde me echt zo anders als toen ik daarvoor wel eens ging stappen, was lekker vol zelfvertrouwen, ben gewoon lekker uit mijn dak gegaan en heb het gewoon heel erg naar mijn zin gehad.
Kreeg ook wel complimentjes van mijn maatje, dat hij vond dat ik er echt ontzettend goed uitzag en die vriend van hem bleek mij een lekker ding te vinden hahahaha. Heel goed voor mijn ego natuurlijk.
Uiteindelijk lag ik om 5 uur in bed, helemaal gesloopt, maar goed ik drink niet, dus dat scheelt wel wat.
Oud en nieuw ga ik ook bij mijn maatje en zijn vriendin vieren met nog een hele grote groep mensen en dus ook die andere gast. Die heeft me net op Hyves toegevoegd, wel ok, maar ik zou er echt geen relatie mee willen.

Heb namelijk ook erg leuk contact met iemand via relatieplanet en hij komt heel misschien donderdag eten, dus als dat echt klikt, tja dan weet ik het wel. Dat is zo'n schatje, tenminste dat denk ik dan... Je weet het nooit via internet.

Maar goed ik merk aan mezelf dat ik mijn leven weer ga leven, ik zet niks meer in de wacht voor later, ik geniet echt weer met volle teugen van alles en vind het toch ook wel erg leuk dat ik merk dat de mannen me ineens heel anders bekijken. Of dat dan is omdat ik er beter uit zie of omdat ik uitstraal dat ik lekker in mijn vel zit weet ik niet, maar het is wel leuk.
Oh ja en nog 2 kilo, dan ben ik er 20 kwijt. Meiden!! Wat is het leven toch eigenlijk leuk.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 12:50

Yeaahhh dit berichtje doet mij echt goed!
Wat fijn dat je weer leeft om weer te leven :D
En super dat je lekker maling had en gewoon lekker je gang ging en je daarbij goed voelde!!
Toppie!!!!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-10 13:12

En dat berichtje doet mij dan weer heel erg goed. Ik had nooit verwacht dat er zoveel mensen zo zouden meeleven, ik bedoel jullie kennen me niet eens, maar ondertussen volgen jullie me wel. Best bizar eigenlijk.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 13:18

Ok mooi!
Ja, he, eigenlijk is het ook best bizar dat internet hahaha ;)
Maar ja opzich is het wel fijn als er mee geleefd wordt en tips gegeven worden over wat dan ook... Ook al is het digitaal....
En sommige dingen kan je heel makkelijk het ene oog in laten gaan en de andere weer uit... ;)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-10 13:21

Dat klopt ja, toch wel handig hoor dat internet.

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 13:22

Jeetje, wat ben jij veel afgevallen!!

je ziet er echt super goed uit!

Vind echt heeel knap van je :))

edit: wanneer wordt het uitgezonden?