Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WowAmigo schreef:Hmmm, afgelopen dagen ging het weer goed, lag echt aan het slapen 's middags. Maar ben er nog wel bij gebleven. Ik ga wel wat doen met jullie tips!
@Twilight: op zich heb ik er ook geen problemen mee dat ze wat aandacht nodig hebben (oudste slaapt ook bij ons op de kamer), maar als je elke keer tot 9 uur bezig bent (wat afgelopen zomer zo was) dan ben je er gewoon wel een keer klaar mee. En het is een beetje aanwennen inmiddels en mevrouw kan aardig doordrammen, dus ik heb wel het idee dat we eens moeten doorpakken...
Betteke schreef:Hamernarcose?
juval schreef:nou, ze is er weer... met steun van wel 2 vriendinnetjes (die de terror-mamavan julia ook wel wilden zien haha). Ik zei dat ze eerst de fietsen moesten oprapen, dat heeft ze gedaan... ze wilde natuurlijk ook geen flater slaan voor de vriendinnen.
ze zitten nu met zn 3en op haar kamer.
ik denk er nog even over hoe ik dit ga aanpakken. Ik wil haar dan ook weer niet voor schut zetten als er vriendinnetjes bij zijn, maar ze moet wel normaal doen.
lastig hoor, die pre-pubers ...
rainbow8 schreef:En toen was het stil in dit topic..........
Ik word hier in huis echt een beetje heel erg schijtziek van sommige dingen. Zoals niet in joghurtbroek naar school. En toch gewoon doen. Dan d'r zusje zonder mijn toestemming of het te laten weten ophalen van school en meenemen de stad in samen met vriendinnen/klasgenoten van bonusdochter!! Alle klusjes die ze moet doen in huis is ze zogenaamd ineens vergeten. Nu ben ik het dus echt spuugzat. Ze kreeg altijd shag van ons, dat vergeet ik dus vanmiddag ook spontaan. En haar schoolgeld ga ik denk ik ook maar ineens spontaan vergeten of minder geven. We hebben het hier dus over een snotneus van 17 dat sinds een maand of 3 bij ons woont en wat heel goed de regels weet.![]()
![]()
![]()
Zo ik ben het kwijt. En het lucht op.