Vankje schreef:Ja, die prijs... das echt teveel geld voor een paar laarzen dat ik op stal zou gebruiken. Ze kunnen er misschien wel tegen, maar zou het toch zonde vinden
Vind dat je tegenwoordig veel laarzen tegenkomt die voor paardrijlaarzen door kunnen gaan hoorEn in Duitsland zag ik zelfs broeken in een "normale" kledingzaak die echt op rijbroeken leken! Met van die ingenaaide stukken, maar dan niet verdikt zeg maar, maar wel genaaid alsof het een rijbroek is.
Ja klopt! Ik vind het opzich wel leuk..
Was laatst bij de Poco Loco, bruine laars van leer, mer dress boog en rits aan de achter kant, sprekend een paardrij laars! 
En in Duitsland zag ik zelfs broeken in een "normale" kledingzaak die echt op rijbroeken leken! Met van die ingenaaide stukken, maar dan niet verdikt zeg maar, maar wel genaaid alsof het een rijbroek is.

Moet maar bij je passen
En ook helemaal niet duur. 
iemand heeft hier op pagina 8 laarzen geplaatst met konijnenbont (sorry voor de antibonters) en nu ben ik verliefd! Ik moet ook op zoek naar laarzen, maar ben een drama. Ik vind ze of te lomp, of te sloerie- achtig, of te laag, of te geel, of te zwart, of te kakkerig, of te ouwelijk.... *zucht* Dat wordt weer een drama dit jaar. Alleen shabbies vind ik dan wel weer leuk